Про роботу Вознесенського об’єднаного управління Пенсійного фонду України Миколаївської області за 2017 рік

           Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 21.12.2016 року № 988 «Деякі питання функціонування територіальних органів Пенсійного фонду України» в Миколаївській  області у 2017 році проведена оптимізація структури органів Фонду області шляхом злиття окремих управлінь.

           До Вознесенського об’єднаного управління Пенсійного фонду України Миколаївської області приєднано три територіальних управління, це:

- управління Пенсійного фонду України в Веселинівському районі, управління Пенсійного фонду в Доманівському районі, управління Пенсійного фонду в Братському районі.

           Робота Вознесенського об’єднаного управління Пенсійного фонду України Миколаївської області на протязі 2017 року була спрямована на забезпечення своєчасної виплати пенсій та допомог, підвищення якості обслуговування громадян, забезпечення конституційного права громадян на звернення та створення умов для реалізації цього права, а також вдосконалення взаємодії з органами державної виконавчої влади по питаннях наповнення бюджету Пенсійного фонду.

           У звітному періоді надходження коштів, які адмініструє Пенсійний фонд України, забезпечено в сумі 233073,6 тис. грн. Планові показники виконано на 108,9 %.

           Загальна сума видатків на фінансування виплати пенсій та грошових допомог по місту та району за 2017 рік склала 401396,6 тис.грн. При цьому середньомісячні видатки на виплату пенсій  складали понад 33449,7 тис. грн.

           Станом на 1 січня 2018 року по місту та району отримують пенсії 20294 громадянина.

            Протягом 2017 року згідно чинного законодавства призначено 716 нових пенсійних справ, проведено 1413 індивідуальних перерахунків пенсій, виплачено 831 допомогу на поховання.  За нормами Закону України «Про пенсії за особливі заслуги перед Україною» призначено та перераховано надбавки до пенсій 21 громадянину. Всього, станом на 01.01.2018 року пенсії за особливі заслуги перед Україною одержують 802 громадянина.

            У 2017 році  проведено перерахунки пенсій в зв’язку із зміною соціальних стандартів відповідно до Закону України «Про Державний бюджет України на 2017 рік» з 1 травня  2017 року та у зв’язку з прийняттям Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо підвищення пенсій» з 1 жовтня 2017 року.

           Середній розмір пенсії по місту Вознесенську та Вознесенському району  на 1 січня 2018 року  складає   1974 грн.

            В управлінні значну увагу приділено роботі з особами, які тимчасово виїхали із зони проведення антитерористичної операції та тимчасово окупованих територій. З цією метою налагоджено обмін інформацією з управліннями соціального захисту населення.

           Прийнято на облік та проведено виплату пенсій за місцем фактичного проживання 128 особам, які тимчасово виїхали з Донецької та Луганської областей.

           Виплата пенсій проводилася через 33 відділення поштового зв’язку та  6 банківських установ. По місту та району  кількість одержувачів пенсій в банківських установах становить 11,7 тис. пенсіонерів, це 57,6 % від загальної чисельності пенсіонерів.

            Питання вдосконалення організації роботи по обслуговуванню громадян має для управління пріоритетне значення.

           Обслуговування громадян в управлінні за принципом «єдиного вікна» дає змогу відвідувачу в короткий термін отримати необхідну інформаційну допомогу, отримати довідки на запити, подати пакет документів для призначення або перерахунку пенсії. Протягом 2017 року на прийом до Вознесенського відділу  обслуговування громадян  звернулось 14836 осіб. Основні питання, з якими звертаються громадяни – це питання призначення та перерахунку пенсій, розміру пенсій, розрахунку страхового стажу, віку виходу на пенсію.

           Одним з головних напрямків роботи Пенсійного фонду України є дистанційне обслуговування громадян на території об’єднаних громад.

           Враховуючи норми законодавчих актів та виходячи із вимог Стратегії розвитку та модернізації Пенсійного фонду України на період до 2020 року, відповідно до затверджених графіків, управлінням забезпечується обслуговування громадян у Олександрівській, Бузькій, Прибужанівській, Дорошівській територіальних  громадах Вознесенського району на території яких мешкає 6,2 тис. пенсіонерів

За період з лютого по грудень 2017 року на території громад проведено 55 виїзних прийомів громадян та надано послуги 404 особам.

          З метою роз’яснення питань законодавчих та нормативних актів з питань пенсійного забезпечення, прав застрахованих осіб, легалізації робочих місць та заробітної плати управлінням здійснюється ґрунтовна інформаційно-роз’яснювальна робота, в тому числі шляхом проведення нарад, зустрічей та семінарів з представниками трудових колективів, громадських організацій, соціальними партнерами, студентами, публікацій на сторінках друкованих видань, електронних ЗМІ та ін.

         Протягом  2017 року керівними працівниками управління взято участь у 80 виїзних прийомах громадян у сільських та селищних радах району, на яких прийнято 172 особи; проведено 64 виїзди до осіб з обмеженими фізичними можливостями та інвалідів І групи за місцем їх фактичного проживання (на дому).

         За  2017 року в міських та районних виданнях  опубліковано 49 статей, на інформаційних веб – ресурсах  розміщено 271 інформацію.

          За телефонами "гарячих ліній" протягом  2017 року отримали консультації та роз’яснення 430 громадян.

          Розвиток сучасних технологій дає можливість кожній людині користуватися новітніми досягненнями науки. До них відноситься і функціонуючий веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України. За 2017 рік в управлінні зареєстровано 1812 користувачів Веб-порталу. Роз’яснювальна робота в цьому напрямку продовжується і надалі. Також функціонує online-приймальня громадян із засобами програмного забезпечення «Skype», де запитувачі можуть отримати відповідь на свої питання в електронній формі.

          Ще одним пріоритетним завданням є своєчасне реагування на проблемні питання, які порушуються у зверненнях громадян, усунення порушень та недоліків, а також вжиття заходів щодо попередження скарг. Так, впродовж   2017 року до управління надійшло 121 письмове звернення. Звернення опрацьовані у встановлені терміни.

       Кількість застрахованих осіб   по місту та району протягом 2017 року зменшилась на 398  і складає 11,6 тис.чоловік.

           Основну увагу приділяється роботі, спрямованій на соціальний захист майбутніх пенсіонерів, а нині працюючих офіційно чи нелегально. З цією метою та для виявлення ознак тінізації заробітної плати та зайнятості проводиться кропітка робота, щодо аналізу звітності страхувальників на предмет виявлення тих, які нараховують зарплату найманим працівникам менше мінімального розміру.  Результати таких аналізів подаються до органів влади та контролюючих органів для вжиття  заходів у межах чинного законодавства, а саме до органів місцевого самоврядування з початку року передано матеріали щодо 417 роботодавців, до соціальних партнерів по 301 суб’єкту господарювання.

           Унаслідок скорочення обсягів виробництва і кількості робочих місць управління  на 31,8% забезпечує пенсійні виплати за рахунок коштів, які збираються з роботодавців. Решта – це дотації з державного бюджету. У зв’язку з  чим, є необхідність  у виправленні  ситуації щодо зменшення дефіциту бюджету Фонду.

           Для забезпечення своєчасної виплати  пенсій та допомог управління продовжує здійснювати контроль за надходженням власних доходів та інших коштів до бюджету Фонду  співпрацюючи з органами державної виконавчої влади, місцевого самоврядування, правоохоронними органами, державною виконавчою службою та фіскальною службою по питаннях наповнення бюджету Пенсійного фонду, зокрема, легалізації заробітної плати та зайнятості населення, погашення існуючої заборгованості та недопущення виникнення нових боргів.

           Станом на 1 січня 2018 року заборгованість 60 платників по страхових внесках перед управлінням Фонду становить 758,3  тис. грн. (в т. ч. недоїмка 617,4 тис. грн., штрафні санкції 41,6 тис. грн., пеня 99,3 тис. грн..) Сума заборгованості економічно-активних боржників склала 2,9 тис. грн.  На 1 січня  2018 року на примусовому виконанні в органах ДВС перебуває 25 вимог та рішень про застосування фінансових санкцій, 69 судових рішень по стягненню заборгованості по страхових внесках на загальну суму 758,3тис. грн.. 

           Заборгованість по відшкодуванню фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій склала 345,6 тис. грн., з них  по економічно-активних підприємствах – 44,2 тис. грн. На примусовому виконанні в органах ДВС перебуває 11 судових рішень по стягненню заборгованості по відшкодуванню фактичних витрат на виплату і доставку пільгових пенсій  на загальну суму 66,06 тис. грн.  

        Для забезпечення максимальної результативності в роботі спеціалісти управління з фахівцями виконавчої служби проводять наради щодо вирішення проблемних питань при виконанні виконавчих документів та погашення заборгованості по платежах до ПФУ.  Так, з початку року проведено 14 спільних нарад, на виконання рішень яких протягом року скеровувались запити у відповідні служби щодо зареєстрованих за боржниками транспортних засобів, щодо наявності коштів та майна; скеровувались в суд подання про тимчасове обмеження в праві виїзду за кордон, подання про примусове входження в приміщення боржника; подавались запити до боржників про наявність у останніх дебіторської заборгованості; проводились спільні виїзди по місцю проживання та отримання доходів боржників. Впродовж звітного року від дій примусового стягнення надійшло коштів на суму  132,1тис. грн. Протягом  2017 року проведено 157 ознайомлень по 245 виконавчих документах на загальну суму 2048,0 тис. грн. За 2017 рік  направлено 7 скарг на бездіяльність державних виконавців.

          В управлінні ведеться Реєстр застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування, в якому на всіх застрахованих осіб та одержувачів пенсійних виплат сформовано індивідуальні електронні картки, де містяться дані про трудові відносини, стаж, заробітну плату, сплату страхових внесків, пенсійні виплати та виплати за іншими видами загальнообов’язкового державного соціального страхування.  Здійснюється постійний моніторинг поданих відомостей та аналіз їх достовірності.

          Виконання плану надходжень до бюджету Фонду, поліпшення якості пенсійних послуг, вдосконалення роботи громадської приймальні за принципом «єдиного вікна» та розвиток дистанційних форм обслуговування громадян – основні пріоритетні завдання і в подальшій роботі управління.

Дата: 23.01.2018 / Переглядів: 719 / Комментарії - 0 шт.

Iм'я -