Про роботу зі зверненнями громадян в Вознесенському об’єднаному управлінні Пенсійного фонду України Миколаївської області

           Робота зі зверненнями громадян в управлінні спрямована на забезпечення громадянам їх конституційного права на звернення, створення належних умов для реалізації цього права відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян».  

           Протягом 2017 року до управління звернулося 469 громадян, в тому числі з письмовими зверненнями – 121. У порівнянні із відповідним періодом минулого року загальна кількість звернень зросла на 100 одиниць.

           На особистих  прийомах керівництвом прийнято 175 громадян. Із питань, що виникли при проведенні особистого прийому, всі вирішено невідкладно або надано вичерпні роз’яснення.  

           В поточному році з метою упередження  зростання кількості звернень громадян в управлінні здійснено 80 виїзних прийомів громадян в населені  пункти за місцем проживання та роботи, на яких прийнято 172 особи. Проведення  таких заходів створює умови для  підвищення рівня правової освіти населення, роз’яснення конституційних прав громадянам, які потребують соціального захисту і підтримки.

       Аналіз питань, порушених у зверненнях громадян, що  надійшли   до управління свідчить, що 74 відсотка стосується питань призначення та перерахунку пенсії, визначення права на пенсію, підвищення її розміру та роз’яснення діючого

 пенсійного законодавства і 26 відсотків – інші питання.

          За телефонами "гарячих ліній" протягом   2017 року отримали консультації та роз’яснення 430 громадян.

          Для належного прийому громадян облаштовано чотири громадські приймальні, які працюють за принципом «єдиного вікна» і до яких протягом звітного періоду звернулося 33413 громадян. У новостворених територіальних  об’єднаних громадах створено 6 пунктів обслуговування громадян до яких  за звітний період звернулося 404 громадянина. 

Також обслуговування громадян здійснюється через  веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України. Кількість зареєстрованих  за 2017 рік користувачів 1812 складає .

           З метою розвитку дистанційного обслуговування громадян в управлінні функціонує online-приймальня громадян із засобами програмного забезпечення «Skype», де запитувачі можуть отримати відповідь на свої питання в електронній формі.    

           В управлінні створені належні умови для прийому громадян та розгляду їх звернень, здійснюється систематична та послідовна робота з інформування  громадськості про важливі зміни у  процесі становлення пенсійної системи в державі,  роз’яснення пенсійного законодавства. Питання щодо організації роботи зі зверненнями громадян та проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи знаходиться на постійному контролі у начальника управління. 

 

Дата: 15.01.2018 / Переглядів: 539 / Комментарії - 0 шт.

Iм'я -