Внутрішні навчання для адміністраторів Центру надання адміністративних послуг у м. Вознесенську продовжуються

З метою забезпечення якісного обслуговування мешканців міста та вирішення проблеми щодо взаємозамінності відповідних функцій адміністраторами під час роботи 10.01.2018р. у Центрі надання адміністративних послуг м. Вознесенська проведено внутрішнє профільне навчання з адміністраторами в сфері виконання  вимог законодавства при роботі із зверненнями громадян.

Під час навчання розглянуті наступні питання:

- законодавство, що регламентує  роботу зі зверненнями громадян,  з урахуванням звернень громадян до урядової гарячої лінії, обласного контактного центру гарячої телефонної лінії Миколаївської ОДА, електронних звернень та петицій;

- порядок роботи зі зверненнями громадян  (реєстраційні та контрольні функції щодо пропозицій, заяв, скарг від мешканців міста);

- процедура проведення особистого прийому громадян міським головою;

- ознайомлення з класифікатором звернень громадян та основними питаннями, що порушуються у зверненнях громадян;

-  формування справ за зверненнями громадян.

За результатами навчання адміністратори отримали методичні рекомендації від адміністратора відділу надання адміністративних послуг  департаменту надання адміністративних послуг Вознесенської міської ради, на якого покладені обов’язки зі звернень громадян,  Ляхової Л. А.  Крім цього, вирішено взяти практичну участь у роботі з проведення особистого прийому громадян міським головою іншими адміністраторами.      

Так, 11.01.2018р. таку практику проходила адміністратор Юзик К. Р.

 

                                                                                  Департамент надання адміністративних

                                                                                  послуг Вознесенської міської ради

Дата: 12.01.2018 / Переглядів: 679 / Комментарії - 0 шт.

Iм'я -