Управління соціального захисту населення

 Адреса: 56500, Миколаївська обл., м. Вознесенськ, вул. Пушкінська, 1, 3 

Телефон/факс приймальні: (05134) 4-47-00,  Е-mail:utszn_vozng@ukr.net 

Графік роботи:

 понеділок –четвер: з 08.00 до 17.00

 п'ятниця: з 08.00 до 16.00

 перерва: з 12.00 до 12.48

 Структура:

 Шишляннікова Ірина Анатоліївна – начальник Управління

 Телефон: (05134) 4-52-70

 Тураєва Світлана Анатоліївна – секретар керівника

 Телефон: (05134) 4-47-00

Клименко Наталя Сергіївна - заступник начальника Управління – начальник відділу соціальних виплат, компенсацій та персоніфікованого обліку пільгових категорій населення

Телефон: (05134) 4-54-53

Зорина Ірина Іванівна - заступник начальника Управління - начальник відділу соціальної допомоги та організаційно- контрольної роботи

Телефон: (05134) 4-21-11

Івченко Галина Леонідівна - заступник начальника Управління – начальник відділу праці та соціально-трудових відносин

Телефон: (05134) 4-54-04

Рожко Галина Григорівна - начальник відділу бухгалтерського обліку та звітності-головний бухгалтер

Телефон: (05134) 4-04-93

Баланчук Ольга Олександрівна - завідувач сектору з питань охорони здоров’я

Телефон: (05134) 4-21-11

ГРАФІК особистого прийому громадян 

ШИШЛЯННІКОВА  Ірина   Анатоліївна - начальник управління соціального захисту населення 

вівторок, четвер, з 09.00 до 12.00, з 12.48 до 17.00, ІV субота місяця з 08.00 до 12.00, вул. Пушкінська, 1

Клименко Наталя Сергіївна - заступник начальника управління - начальник відділу соціальних виплат, компенсацій та персоніфікованого обліку пільгових категорій населення

понеділок-четвер з 08.00 до 17.00, п'ятниця з 08.00 до 16.00, І субота місяця з 08.00 до 12.00, вул. Пушкінська, 3/40 

ІВЧЕНКО Галина Леонідівна -заступник начальника управління - начальник відділу  праці та соціально-трудових відносин   

понеділок-четвер з 08.00 до 17.00, п'ятниця з 08.00 до 16.00, ІІІ субота місяця з  08.00 до 12.00, вул. Пушкінська, 1

ЗОРИНА ІРИНА ІВАНІВНА - заступник начальника управління з соціальних питань - начальник відділу соціальної допомоги та організаційно-контрольної роботи

понеділок-четвер з 08.00 до 16.00, п'ятниця з 08.00 до 16.00, ІV субота місяця з  08.00 до 12.00, вул. Пушкінська, 1

Функціонує “телефон довіри” з питань реалізації громадянами міста права на звернення та особистий прийом, про факти корупції та інші зловживання з боку працівників Управління соціального захисту населення, пропозиціями щодо ефективності його роботи звертатись з понеділка по п'ятницю  з 08.00 до 12.00 та 12.48 до 16.00 за телефоном  (05134) 4-35-89. 

Графік проведення "гарячих" телефонних ліній з громадянами міста начальником Управління та його заступниками у 2017 році щодо питань реалізації громадянами права на звернення та особистий прийом
 
Шишляннікова Ірина Анатоліївна - начальник Управління соціального захисту населення міської ради - 1-й четвер кожного місяця з 10.00 до 11.00, телефон - (05134) 4-52-70.    
Клименко Наталя Сергіївна - заступник начальника Управління - начальник відділу соціальних виплат, компенсацій та персоніфікованого обліку пільгових категорій населення - 1-й вівторок кожного місяця з 10.00 до 11.00, телефон - (05134) 4-54-53.
Івченко Галина Леонідівна - заступник начальника Управління - начальник відділу праці та соціально-трудових відносин - 1-а середа кожного місяця з 10.00 до 11.00, телефон - (05134) 4-54-04.
Зорина Ірина Іванівна - заступник начальника Управління - начальник відділу соціальної допомоги та організаційно-контрольної роботи - 1-а п'ятниця кожного місяця з 10.00 до 11.00, телефон - (05134) 4-21-11.

Працює урядова телефонна “гаряча лінія”, через яку Ви можете звернутися із заявою, пропозицією, скаргою та отримати відповідні роз'яснення та допомогу у вирішенні будь-якої проблеми. Дзвінки можна здійснювати з понеділка до п’ятниці з 08.00 до 21.00 години та в суботу з 08.00 до 19.00 години. Телефон “гарячої лінії”: 0-800-507-309 

Метою діяльності Управління є забезпечення у межах своїх повноважень реалізації державної політики у сфері  соціального захисту населення, у тому числі інвалідів, ветеранів війни, праці, військової служби та громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, у сфері соціально-трудових відносин,  колективно- договірного регулювання соціально- економічних інтересів працівників і роботодавців, розвитку соціального діалогу.
 
Основними завданнями Управління є:

1.Забезпечення надання адресної цільової грошової та натуральної допомоги для людей похилого віку та осіб, які перебувають у складних життєвих обставинах.

2.Забезпечення надання матеріальної допомоги на поховання  осіб, які не досягли пенсійного віку та на момент смерті не працювали, не перебували на службі, не були зареєстровані в центрі зайнятості як безробітні.   

3.Забезпечення надання пільг згідно міських соціальних програм.

4.Підготовка  і   подання   на затвердження  ради  цільових місцевих  програм:  поліпшення стану  безпеки  і  умов  праці  та виробничого середовища , зайнятості  населення.

5.Організація в межах своєї компетенції роботи з надання пільг та виплати компенсацій ветеранам війни та праці, інвалідам, пенсіонерам, одиноким непрацездатним громадянам, забезпечення надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива

6.Здійснення, в межах зазначених   законодавством, грошовими компенсаціями інвалідів на бензин, ремонт і технічне обслуговування автомобілів та на транспортне обслуговування, а також вартості санаторно-курортного лікування деяким категоріям громадян

7.Видача відповідних посвідчень ветеранам війни, праці та іншим категоріям громадян

8.Забезпечення встановлення відповідно до законодавства розмірів і порядку надання щомісячної допомоги особам, які здійснюють догляд за самотніми громадянами, які за висновками медичних закладів потребують постійного стороннього догляду.  

9.В межах своїх повноважень організація матеріально-побутового обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці, іх санаторно-курортне лікування, участі у забезпеченні в установленому порядку транспортними засобами, засобами пересування та реабілітації.

10.Формування Централізованого банку даних з проблем інвалідності.

11.Сприяння, у разі потреби, влаштування до будинків - інтернатів (пансіонатів) громадян похилого віку, інвалідів та дітей-інвалідів.

 12.Забезпечення надання, відповідно до законодавства, державної  допомоги сім’ям з дітьми, державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям, інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам, особам, які не мають права на пенсію та інвалідам, а також інших видів державної допомоги.

13.Формування та підтримка в актуальному стані бази даних одеожувачів усіх видів соціальних допомог.  

14.Сприяння в підготовці документів для визначення статусу осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи та забезпечення, відповідно до законодавства, їх соціального захисту.

15.Здійснення, в межах чинного законодавства, контролю за охороною праці,  забезпеченням соціального захисту працівників підприємств, установ та організацій усіх форм власності, у тому числі зайнятих на роботах із шкідливими та небезпечними умовами праці, вжиття заходів до якісного проведення атестації  робочих місць на відповідність  нормативно-правовим актам про охорону праці, наданням працівникам відповідно до законодавства пільг та компенсацій за роботу в шкідливих умовах.

16.Забезпечення у межах своїх повноважень дотримання законодавства з питань колективного договірного регулювання соціально-трудових відносин,  здійснення повідомчої реєстрації, обліку, зберігання колективних договорів, змін та доповнень до них.

17.Розгляд, в установленому порядку та  у визначені  строки,  заяв громадян  про  направлення  на альтернативну (невійськову) службу, зміну місця проходження служби, дострокове звільнення з неї.

18.Підготовка рішень з питань бронювання в порядку, встановленому  законом, на підприємствах в установах та організаціях  незалежно від форм власності робочих місць , призначених для працевлаштування осіб, які відповідно до законодавства потребують соціального захисту і не спроможні конкурувати на ринку праці,

визначення нормативів таких робочих місць.      

19.Аналіз стану виконання комплексних програм, здійснення заходів соціальної підтримки малозабезпечених верств населення, надання встановлених законодавством пільг та допомог соціально незахищеним громадянам та подає міській раді пропозицій з цих питань.  

20.Розгляд  звернень громадян, підприємств, установ та організацій з питань, що належать до його компетенції, вжиття відповідних заходів щодо усунення причин, які викликають скарги.

21.Забезпечення цільового використання бюджетних асигнувань, передбачених на соціальний захист населення.  

22.Інформування населення з питань, що належать до його компетенції через засоби масової інформації, інформаційні стенди.

23.Організація, в межах своїх повноважень, роботи з соціальних послуг та здійснення  контролю за діяльністю суб’єктів, що надають соціальні послуги.                                                                         

ПОСЛУГИ, які надає Управління  соціального захисту  населення Вознесенської міської ради, вул.Пушкінська, 1, вул Пушкінська,3

Управління праці та соціального захисту населення міської ради забезпечує супровід державних програм у сфері соціального захисту пенсіонерів, одиноких непрацездатних громадян, інвалідів, багатодітних сімей, малозабезпечених громадян, інших соціально незахищених громадян, які потребують допомоги і підтримки з боку держави.

  Відділ соціальних виплат, компенсацій та персоніфікованого обліку пільгових категорій населення 
Адреса: вул. Пушкінська, 3
Графік роботи: з 8.00 до 18.00 години без перерви на обід, в суботу з 08.00 до 12.00, вихідний неділя. 

Кабінет  № 1, 2, тел. 4-46-32  

-Призначення  та виплата різних видів соціальної допомоги (державні допомоги сім’ям з дітьми, державна соціальна допомога малозабезпеченим сім’ям, інвалідам з дитинства та дітям – інвалідам, особам, які не мають право на пенсію та інвалідам); 
-Призначення та виплати державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім’ях за принципом “гроші ходять за дитиною”; 
-Призначення та виплати субсидій відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг; на придбання скрапленого газу та твердого палива.  

      Відділ праці та соціально-трудових відносин

Адреса: вул. Пушкінська, 1

Тел. 4-54-04
Кабінет  № 8 
- Виплата поточної заробітної плати та погашення заборгованості; 
-Нормування та оплати праці; 
-Альтернативна (невійськова ) служба;
- Укладання колективних договорів;
- Легалізація зайнятості.

Кабінет  № 1 

Охорона праці та умови праці.       

Відділ соціальної допомоги та організаційно-контрольної  роботи

Адреса: вул. Пушкінська, 1
Графік роботи: з 8.00 до 17.00 годин, вихідні - субота та неділя 

Кабінет № 3, тел. 4-21-11 

 Надання одноразової матеріальної допомоги окремим категоріям громадян, які перебувають у  складних життєвих обставинах; 
- Поховання одиноких, які не знаходяться на обліку в Центрі зайнятості, не працюючі.

Кабінет  № 10, тел. 4-26-21 

-Надання пільг населенню на оплату за електроносії та житлово-комунальні послуги, на придбання твердого палива і скрапленого газу;
-Надання пільг по оплаті за послуги зв’язку, інші пільги, передбачені законодавством, та компенсації за пільговий проїзд окремих категорій громадян; 
-Виплати одноразової допомоги ветеранам  війни до 9 травня.    
 
Кабінет № 11, тел. 4-35-89
-  Контроль за призначенням та виплатоюпенсій органами Пенсійного Фонду України; 
-  Консультації щодо встановлення статусу «ветерана війни» та встановлення статусу«ветеранпраці»;  
-  Видача пільгових посвідчень “Інвалід  війни”, “Учасник війни”, “Ветеран праці”  та  талонів  на  міжміський  проїзд.
- Інформаційно-роз'яснювальною робота  серед населення міста з питань соціального захисту. 
- Направлення осіб з обмеженими фізичними можливостями на навчання з метою професійної реабілітації;
- Кадрові питання.

Кабінет № 9, тел. 4-05-16

- Облік та оформлення документів для безоплатного забезпечення інвалідів автомобілями;
- Забезпечення путівками на санаторно – курортне лікування та оздоровлення; 
- Виплата компенсації на бензин, ремонт та технічне обслуговування автомобілів, на транспортне обслуговування; 
- Виплата компенсації за невикористані путівки на санаторно-курортне лікування та оздоровлення; 
- Надання допомоги на безоплатне поховання осіб, які мають особливі заслуги та особливі трудові заслуги перед Батьківщиною, інвалідів війни та учасників бойових дій; 
- Забезпечення засобами пересування та реабілітації; 
- Влаштування до будинків – інтернатів громадян похилого віку, інвалідів та дітей-інвалідів;
- Видача направлень до Центрів реабілітації інвалідів;
- Надання статусу особам, постраждалим від наслідків аварії на Чорнобильській АЕС;
- Нарахування та виплата компенсацій, допомоги певних видів та надання пільг громадянам, які постраждали від наслідків аварії на Чорнобильській АЕС;
-  Забезпечення путівками на санаторно - курортне лікування та оздоровлення громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи”.             

 

Дата: 15.05.2013 / Переглядів: 5549 / Комментарії - 1 шт.

Iм'я -