Про роботу Вознесенського об’єднаного управління Пенсійного фонду України Миколаївської області у 1 півріччі 2017 року

        Робота Вознесенського об’єднаного  управління Пенсійного фонду України Миколаївської області на протязі 1 півріччя 2017 року була спрямована на забезпечення своєчасної виплати пенсій та допомог, підвищення якості обслуговування громадян, забезпечення конституційного права громадян на звернення та створення умов для реалізації цього права, а також вдосконалення взаємодії з органами державної виконавчої влади по питаннях наповнення бюджету Пенсійного фонду.

           Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 21.12.2016 року      № 988 «Деякі питання функціонування територіальних органів Пенсійного фонду України» в Миколаївській  області проведена оптимізація структури органів Фонду області шляхом злиття окремих управлінь. До Вознесенського об’єднаного управління Пенсійного фонду України Миколаївської області приєднано три територіальних управління, це:

- управління Пенсійного фонду України в Веселинівському районі, управління Пенсійного фонду в Доманівському районі, управління Пенсійного фонду в Братському районі.

           Для мешканців і пенсіонерів міста Вознесенська, Вознесенського, Веселинівського, Доманівського, Братського  районів фахівці з питань призначення, перерахунку, а також відділу обслуговування громадян, які виконують функції з прийому заяв про призначення та перерахунок пенсій, видачі відповідних довідок, пенсійних посвідчень, надання консультацій з пенсійних та інших питань, працюють в тих самих приміщеннях, що й до об’єднання:

- в м. Вознесенську та Вознесенському  районі – м. Вознесенськ вул.Київська,8;

- в Веселинівському  районі – смт. Веселинове, вул.  Мозолевського,14    

- в Доманівському районі – смт. Доманівка, вул.. Центральна, 61;

- в Братському районі – смт. Братське, вул..Миру, 100

            У звітному періоді надходження коштів, які адмініструє Пенсійний фонд України, забезпечено в сумі 110609,3 тис. грн. Планові показники виконано на 115,2%.

            По об’єднаних районах загальна сума видатків на фінансування виплати пенсій та грошових допомог 36382 громадянам склала 327035,6 тис.грн. 

            Протягом поточного року згідно чинного законодавства призначено 715 нових пенсійних справ, проведено 1156 індивідуальних перерахунків пенсій, виплачено 935 допомог на поховання.  За нормами Закону України «Про пенсії за особливі заслуги перед Україною» призначено та перераховано надбавки до пенсій 18 громадянам. А всього, станом на 01.07.2017 року пенсії за особливі заслуги перед Україною одержують 1892 громадянина.

            Проведено перерахунки пенсій в зв’язку із зміною соціальних стандартів відповідно до Закону України «Про Державний бюджет України на 2017 рік» з 1 травня  2017 року. В середньому сума підвищення склала 54 грн.   

            Середній розмір пенсії на 1 липня 2017 року складає :

-          м. Вознесенськ  -  1605,05 грн.;

-          Вознесенський район  - 1532,71 грн.;

-          Веселинівський район – 1547,18 грн.;

-          Доманівський район – 1535,99 грн.;

-          Братський район – 1599,68 грн.

            Значну увагу приділено роботі з особами, які тимчасово виїхали із зони проведення антитерористичної операції та тимчасово окупованих територій. З цією метою налагоджено обмін інформацією з управліннями соціального захисту населення.

           Прийнято на облік та проведено виплату пенсій за місцем фактичного проживання 297 особам, які тимчасово виїхали з Донецької та Луганської областей. На сьогоднішній день управління забезпечує виплату пенсій 200 громадянам, які тимчасово змінили місце проживання.

            Виплата пенсій проводилася через 82 відділення поштового зв’язку та  6 банківських установ. Кількість одержувачів пенсій в банківських установах становить 20,5 тис. пенсіонерів, це 56,83 % від загальної чисельності пенсіонерів.

            Питання обслуговування громадян та надання високоякісних соціальних та інформаційних послуг було і залишається одним із пріоритетних у роботі Фонду. Задоволення потреб громадян, якими опікується управління, високий рівень обслуговування населення із залученням кваліфікованих працівників, а також робота з кожним громадянином зокрема – це той показник, який визначає дієвість та результативність роботи управління та функціонування пенсійної системи в цілому.

Управлінням  здійснюються заходи щодо обслуговування громадян на рівні територіальних громад. Віддалені робочі місця облаштовані в  Бузькій сільській, Прибужанівській сільській  та Олександрівській селищній об’єднаних територіальних громадах Вознесенського району. До складу громад входять дев’ять сільських та одна селищна рада, на території яких в цілому мешкає 24236 громадян, 5790 з яких – одержувачів пенсійних виплат. Завдяки спільним зусиллям фахівці Фонду  обслуговують мешканців об’єднаних територіальних громад у визначені дні прийому громадян згідно із затвердженим графіком.

          Обслуговування громадян в управлінні за принципом «єдиного вікна» дає змогу відвідувачу в короткий термін отримати необхідну інформаційну допомогу, отримати довідки на запити, подати пакет документів для призначення або перерахунку пенсії. Протягом звітного року на прийом до Вознесенського відділу з обслуговування громадян  звернулось 10980 осіб. Основні питання, з якими звертаються – це питання призначення та перерахунку пенсій, розміру пенсій, розрахунку страхового стажу, віку виходу на пенсію.

           Унаслідок скорочення обсягів виробництва і кількості робочих місць об’єднане управління лише на 34 % забезпечує пенсійні виплати за рахунок коштів, які збираються з роботодавців міста та району. Решта – це дотації з державного бюджету. У зв’язку з  чим, є необхідність  у виправленні  ситуації щодо зменшення дефіциту бюджету Фонду.

           Для забезпечення своєчасної виплати  пенсій та допомог управління продовжує здійснювати контроль за надходженням власних доходів та інших коштів до бюджету Фонду. Управління співпрацює з органами державної виконавчої влади, місцевого самоврядування, правоохоронними органами, державною виконавчою службою та фіскальною службою по питаннях наповнення бюджету Пенсійного фонду, зокрема, легалізації заробітної плати та зайнятості населення, погашення існуючої заборгованості та недопущення виникнення нових боргів.

           Станом на 01 липня 2017 року заборгованість 66 платників по страхових внесках перед управлінням Фонду становить  792,5 тис. грн. (в т. ч. недоїмка 635,4тис. грн., штрафні санкції 42,8 тис. грн., пеня 114,3 тис. грн..) Сума заборгованості економічно-активних боржників склала 7,0 тис. грн.  Вся сума заборгованості знаходиться  на примусовому виконанні в органах ДВС. 

         Заборгованість по відшкодуванню фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій склала 315,5 тис. грн., з них  по економічно-активних підприємствах – 32,9 тис. грн. Вся сума заборгованості відпрацьована у судовому порядку. 

          В управлінні ведеться Реєстр застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування, в якому на всіх застрахованих осіб та одержувачів пенсійних виплат сформовано індивідуальні електронні картки, де містяться дані про трудові відносини, стаж, заробітну плату, сплату страхових внесків, пенсійні виплати та виплати за іншими видами загальнообов’язкового державного соціального страхування.  Здійснюється постійний моніторинг поданих відомостей та аналіз їх достовірності.

           Виконання плану надходжень до бюджету Фонду, поліпшення якості пенсійних послуг, вдосконалення роботи громадської приймальні за принципом «єдиного вікна» та розвиток дистанційних форм обслуговування громадян – основні пріоритетні завдання і в подальшій роботі управління.

 

Перший заступник

начальника Вознесенського ОУ ПФУ

Бублик Н.

Дата: 27.07.2017 / Переглядів: 628 / Комментарії - 0 шт.

Iм'я -