Звіт про роботу зі зверненнями громадян в Вознесенському об’єднаному управлінні Пенсійного фонду України Миколаївської області

           Робота зі зверненнями громадян в управлінні спрямована на забезпечення громадянам їх конституційного права на звернення, створення належних умов для реалізації цього права відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян».  

           Протягом I кварталу 2017 року до управління звернулося 24 громадянина, в тому числі з письмовими зверненнями – 8. У порівнянні із відповідним періодом минулого року загальна кількість звернень збільшилася на 2 одиниці.

 На особистих  прийомах керівництвом прийнято 10 громадян. Із питань, що виникли при проведенні особистого прийому, всі вирішено невідкладно або надано вичерпні роз’яснення.  

В поточному році з метою упередження  зростання кількості звернень громадян в управлінні здійснено 3 виїзних прийоми громадян в населених пунктах за місцем проживання та роботи. Проведення  таких заходів створює умови для  належного  виконання вимог щодо підвищення рівня правової освіти населення, роз’яснення конституційних прав і свобод  людини і громадянина насамперед  тих, які потребують соціального захисту і підтримки.

       Аналіз питань, порушених у зверненнях громадян, що надійшли до управління свідчить, що 99 відсотків стосується питань призначення та перерахунку пенсії, визначення права на пенсію, підвищення її розміру та роз’яснення діючого пенсійного законодавства і 1 відсоток – інші питання.

          Протягом звітного періоду випадків порушення вимог Закону України «Про звернення громадян» в управлінні не було. Усі звернення, що надходили до  управління, бралися на контроль за термінами виконання  та розглядалися у встановлені терміни, безпідставної їх передачі для розгляду іншим органам не було. Відвідувачам надано вичерпні консультації щодо пенсійного законодавства та обґрунтовані роз'яснення щодо призначення та виплати пенсій.    

           Повторних  звернень від громадян  до управління не надходило. До адміністративної відповідальності за неякісне  обслуговування громадян працівники управління не притягувались.

          За телефонами "гарячих ліній" протягом  І кварталу 2017 року отримали консультації та роз’яснення 8 громадян.

Для належного прийому громадян в управлінні облаштовано громадську приймальню, яка працює за принципом «єдиного вікна» і до якої протягом звітного періоду звернулося 3352 громадянина.

Також обслуговування громадян здійснюється через  веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України. Кількість зареєстрованих в управлінні користувачів складає 1906.

Впродовж  I кварталу 2017 року в друкованих засобах масової інформації розміщено 10 статей з питань діяльності управління. Також з початку року за участю фахівців управління проведено 103 зустрічі в  трудових колективах, якими охоплено 727 працюючих громадян та 98 зустрічей за місцем проживання, на яких були присутні 510 осіб.   

          З метою підвищення платіжної дисципліни, відповідальності за сплату страхових внесків до Пенсійного фонду серед роботодавців, керівників підприємств, установ та організацій, громадян-підприємців протягом  І кварталу 2017  року проведено 9 навчальних семінарів, на яких були присутні  71 особа.

         За звітний період управлінням проведено 3 засідання за «круглим столом» із соціальними партнерами – громадськими організаціями інвалідів, ветеранів війни і праці, чорнобильців, «дітей війни», профспілками, роботодавцями – керівниками підприємств, організацій, установ.

         З метою інформування населення про запровадження накопичувальної системи загальнообов’язкового державного пенсійного страхування та вивчення громадської думки з цього питання  в управлінні запроваджено  анкетування серед відвідувачів, студентів, учнівської молоді. Анкетуванням охоплено близько 264 особи, за результатами якого своє позитивне  відношення висловили 151 опитуваних (57%), негативно ставляться до очікуваних змін 19 учасників (7%) , не визначились з відповіддю 8 осіб (3%), 86(33% ) респондентів підтримують впровадження накопичувальної системи, однак вважають, що треба відкласти це питання до покращення економічної ситуації в країні.

            З метою розвитку дистанційного обслуговування громадян в управлінні функціонує online-приймальня громадян із засобами програмного забезпечення «Skype», де запитувачі можуть отримати відповідь на свої питання в електронній формі.    

               В управлінні створені належні умови для прийому громадян та розгляду їх звернень, здійснюється систематична та послідовна робота з інформування  громадськості про важливі зміни у  процесі становлення пенсійної системи в державі, роз’яснення пенсійного законодавства. Питання щодо організації роботи зі зверненнями громадян та проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи знаходиться на постійному контролі у начальника управління.

 

Начальник відділу

з обслуговування громадян

Вознесенського ОУ ПФУ

Хобер С.В.

Дата: 14.04.2017 / Переглядів: 478 / Комментарії - 0 шт.

Iм'я -