Категорія -> Вознесенське об'єднане Управління Пенсійного фонду України Миколаївської області -> Новини
Про роботу Вознесенського об’єднаного управління Пенсійного фонду України Миколаївської області за 2016 рік
Робота Вознесенського об’єднаного управління Пенсійного фонду України Миколаївської області на протязі 2016 року була спрямована на забезпечення своєчасної виплати пенсій та допомог, підвищення якості обслуговування громадян, забезпечення конституційного права громадян на звернення та створення умов для реалізації цього права, а також вдосконалення взаємодії з органами державної виконавчої влади по питаннях наповнення бюджету Пенсійного фонду.
У звітному періоді надходження коштів, які адмініструє Пенсійний фонд України, забезпечено в сумі 88218,3 тис. грн. (110,6 %), що на 55078,7 тис. грн. менше у порівнянні з 2015 роком.
Загальна сума видатків на фінансування виплати пенсій та грошових допомог у 2016 році склала 353,04 млн. грн. При цьому середньомісячні видатки на виплату пенсій складали понад 29,4 млн. грн.
На початок 2017 року по місту та району отримують пенсії 19792 громадян.
Контингент одержувачів пенсій
Згідно з яким Законом одержують пенсію |
Кількість одержувачів пенсій |
Питома вага% |
Загальна кількість отримувачів пенсій |
19792 |
100 |
в тому числі Згідно Законів України „Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування” |
19208 |
97,0 |
„Про пенсійне забезпечення військовослужбовців” |
184 |
1,0 |
„Про державну службу” |
175 |
0,9 |
„Про службу в органах Місцевого самоврядування” |
39 |
0,1 |
Інші |
186 |
1,0 |
Протягом минулого року згідно чинного законодавства призначено 634 нових пенсійних справ, проведено 1277 індивідуальних перерахунків пенсій. За нормами Закону України «Про пенсії за особливі заслуги перед Україною» призначено та перераховано надбавки до пенсій 22 громадянам. А всього, станом на 01.01.2017 року пенсії за особливі заслуги перед Україною одержують 889 громадян.
Проведено перерахунки пенсій в зв’язку із зміною соціальних стандартів відповідно до Закону України «Про Державний бюджет України на 2016 рік» з 1 травня та з 1 грудня 2016 року. В середньому підвищення склали 72,74 грн., додаткова потреба в коштах з травня склала 846 млн. 592 тис. грн., з грудня 1млн.658тис.578 грн.
Середній розмір пенсії по місту Вознесенську на 1 січня 2017 року збільшився в порівнянні з 1 січнем 2016 року на 129,78грн. і складає 1605,05 грн.
Середній розмір пенсії по Вознесенському району на 1 січня 2017 року збільшився в порівнянні з 1 січнем 2016 року на 139,89грн. і складає 1483,97 грн.
Значну увагу приділено роботі з особами, які тимчасово виїхали із зони проведення антитерористичної операції та тимчасово окупованих територій. З цією метою налагоджено обмін інформацією з управліннями соціального захисту населення.
Прийнято на облік та проведено виплату пенсій за місцем фактичного проживання 11 особам, які тимчасово виїхали з Донецької та Луганської областей. На сьогоднішній день управління забезпечує виплату пенсій 129 громадянам, які тимчасово змінили місце проживання.
Виплата пенсій проводилася через 33 відділення поштового зв’язку та 6 банківських установ. По управлінню кількість одержувачів пенсій в банківських установах становить 11тис. 482 пенсіонера, це 58 % від загальної чисельності пенсіонерів.
Безкоштовне обслуговування банківськими установами особових рахунків одержувачів пенсій та грошової допомоги дозволило управлінню у 2016 році зекономити 2 млн. 114тис. 434 грн.
Питання вдосконалення організації роботи по обслуговуванню громадян має для управління пріоритетне значення.
Обслуговування громадян в управлінні за принципом «єдиного вікна» дає змогу відвідувачу в короткий термін отримати необхідну інформаційну допомогу, отримати довідки на запити, подати пакет документів для призначення або перерахунку пенсії. Протягом звітного року на прийом до управління звернулось 9 тис.734 громадян (для порівняння у 2015 році – 10тис.264 громадян). Основні питання, з якими звертаються – це питання призначення та перерахунку пенсій, розміру пенсій, розрахунку страхового стажу, віку виходу на пенсію.
З метою роз’яснення питань законодавчих та нормативних актів з питань пенсійного забезпечення, прав застрахованих осіб, легалізації робочих місць та заробітної плати управлінням здійснюється ґрунтовна інформаційно-роз’яснювальна робота, в тому числі шляхом проведення нарад, зустрічей та семінарів з представниками трудових колективів, громадських організацій, соціальними партнерами, студентами, публікацій на сторінках друкованих видань, електронних ЗМІ та ін.
Протягом 2016 року керівними працівниками управління взято участь у 19 виїзних прийомах громадян у сільських та селищних радах району, на яких прийнято 45 осіб; проведено 30 виїздів, на яких прийнято 33 особи з обмеженими фізичними можливостями та інвалідів І групи за місцем їх фактичного проживання (на дому).
З початку року в міських та районних виданнях опубліковано 49 статей, розміщено 21 матеріал на Інформаційному Інтернет-порталі м. Вознесенська та 24 матеріали на Фейсбуці.
Громадяни мають можливість отримати консультації та роз’яснення на постійно діючій «гарячій» телефонній лінії, а також скористатися послугами інформаційного кіоску. Протягом року на «гарячу» лінію звернулось 67 громадян.
Розвиток сучасних технологій дає можливість кожній людині користуватися новітніми досягненнями науки. До них відноситься і функціонуючий веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України. На сьогоднішній день в управлінні зареєстровано 1681 користувач Веб-порталу. Роз’яснювальна робота в цьому напрямку продовжується і надалі. Також функціонує online-приймальня громадян із засобами програмного забезпечення «Skype», де запитувачі можуть отримати відповідь на свої питання в електронній формі.
Ще одним пріоритетним завданням є своєчасне реагування на проблемні питання, які порушуються у зверненнях громадян, усунення порушень та недоліків, а також вжиття заходів щодо попередження скарг. Так, впродовж 2016 року до управління надійшло 46 письмових звернень. Звернення опрацьовані у встановлені терміни.
Середньооблікова чисельність працюючих по місту та району зменшилась на 758 осіб в порівнянні з 2015 роком і складає 9 тис. 945 чоловік.
Унаслідок скорочення обсягів виробництва і кількості робочих місць Вознесенщина лише на 25 % забезпечує пенсійні виплати за рахунок коштів, які збираються з роботодавців міста та району. Решта – це дотації з державного бюджету. У зв’язку з чим, є необхідність у виправленні ситуації щодо зменшення дефіциту бюджету Фонду.
Для забезпечення своєчасної виплати пенсій та допомог управління продовжує здійснювати контроль за надходженням власних доходів та інших коштів до бюджету Фонду. Управління співпрацює з органами державної виконавчої влади, місцевого самоврядування, правоохоронними органами, державною виконавчою службою та фіскальною службою по питаннях наповнення бюджету Пенсійного фонду, зокрема, легалізації заробітної плати та зайнятості населення, погашення існуючої заборгованості та недопущення виникнення нових боргів.
Станом на 01.01.2017 року заборгованість 43 платників по страхових внесках перед управлінням Фонду становить 702,8 тис. грн. (в т. ч. недоїмка 572,8 тис. грн., штрафні санкції 26,7 тис. грн., пеня 103,3 тис. грн..) Сума заборгованості економічно-активних боржників склала 5,4 тис. грн. На початок 2017 року на примусовому виконанні в органах ДВС перебуває 64 вимоги та 51 судове рішення по стягненню заборгованості по страхових внесках на загальну суму 669,7 тис. грн..
Заборгованість по відшкодуванню фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій склала 147,9 тис. грн., з них по економічно-активних підприємствах – 29,9 тис. грн. На примусовому виконанні в органах ДВС перебуває 10 судових рішень по стягненню заборгованості по відшкодуванню фактичних витрат на виплату і доставку пільгових пенсій на загальну суму 68,5 тис. грн.
Для забезпечення максимальної результативності в роботі спеціалісти управління беруть участь у роботі постійної робочої групи щодо вирішення проблемних питань при виконанні виконавчих документів та погашення заборгованості по платежах до ПФУ. Так, з початку року проведено 4 засідання робочої групи, на виконання рішень яких протягом року скеровувались запити у відповідні служби щодо зареєстрованих за боржниками транспортних засобів, щодо наявності коштів та майна; скеровувались в суд подання про тимчасове обмеження в праві виїзду за кордон, подання про примусове входження в приміщення боржника; подавались запити до боржників про наявність у останніх дебіторської заборгованості; проводились спільні виїзди по місцю проживання та отримання доходів боржників. Впродовж звітного року від дій примусового стягнення надійшло коштів на суму 234,8 тис. грн.
Управлінням здійснюються контрольно-перевірочні функції, передбачені діючим законодавством. Зокрема, впродовж 2016 року за заявами платників спеціалістами управління проведено 149 перевірок страхувальників з питань правильності нарахування, обчислення та сплати внесків на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування та інших платежів до Пенсійного фонду, а також достовірності відомостей, поданих до Реєстру застрахованих осіб, та 12 перевірок суб’єктів господарювання з питань нарахування та сплати збору на обов’язкове державне пенсійне страхування з окремих видів господарських операцій. За наслідками проведених перевірок страхувальників виявлено 136 порушень та видано 136 приписів про усунення порушень вимог законодавства.
Важливою ділянкою роботи є контроль за цільовим та ефективним використанням коштів Пенсійного фонду. Протягом звітного періоду проведено 70 перевірок поштових відділень, установ банків та будинків – інтернатів, ліцеїв.
Впродовж звітного періоду проведено 528 зустрічних перевірок довідок про заробіток та стаж. За наслідками перевірок виявлено 245 порушень, із них 47 порушень вплинуло на розмір пенсії.
В управлінні ведеться Реєстр застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування, здійснюється постійний моніторинг поданих відомостей та аналіз їх достовірності.
Виконання плану надходжень до бюджету Фонду, поліпшення якості пенсійних послуг, вдосконалення роботи громадської приймальні за принципом «єдиного вікна» та розвиток дистанційних форм обслуговування громадян – основні пріоритетні завдання і в подальшій роботі управління.
Перший заступник
начальника управління
Бублик Н.П.
Дата: 13.02.2017 / Переглядів: 633 / Комментарії - 0 шт.