Про роботу зі зверненнями громадян в Вознесенському об’єднаному управлінні Пенсійного фонду України Миколаївської області за 2016 рік

        Реалізація конституційного права громадян на звернення, підвищення якості обслуговування та захисту прав людини з питань, що стосуються діяльності Пенсійного фонду України – є одним з основних пріоритетів роботи управління. 

       Протягом звітного періоду до управління звернулося 119 громадян, в тому числі, з письмовими зверненнями – 46. У порівнянні із відповідним періодом минулого року загальна кількість звернень збільшилася на     47 одиниць.

    На особистих  прийомах керівництвом прийнято 28 громадян. Із питань, що виникли при проведенні особистого прийому, всі вирішено невідкладно та  надано вичерпні роз’яснення. В 2016 році з метою упередження  зростання кількості звернень громадян в управлінні здійснено 19 виїзних прийомів  в населенні  пункти за місцем проживання та роботи, на яких прийнято 45 оcіб. Проведення  таких заходів створює умови для  належного  виконання вимог щодо підвищення рівня правової освіти населення, роз’яснення конституційних прав і свобод  громадян,  насамперед  тих які потребують соціального захисту і підтримки.

        Аналіз питань, порушених у зверненнях громадян, що надійшли до управління свідчить, що 98 відсотків стосується питань призначення та перерахунку пенсії, визначення права на пенсію, підвищення її розміру та роз’яснення діючого пенсійного законодавства і 2 відсотки – інші питання.

       Протягом звітного періоду випадків порушення вимог Закону України «Про звернення громадян» в управлінні не було. Усі звернення, що надходили до  управління, бралися на контроль за термінами виконання  та розглядалися у встановлені терміни, безпідставної їх передачі для розгляду іншим органам не було. Відвідувачам надано вичерпні консультації щодо пенсійного законодавства та обґрунтовані роз'яснення щодо призначення та виплати пенсій.    

          Повторних  звернень від громадян  до управління не надходило. До адміністративної відповідальності за неякісне  обслуговування громадян працівники управління не притягувались.

         За телефонами "гарячих ліній" протягом  2016 року отримали консультації та роз’яснення 67 громадян. Для належного прийому громадян в управлінні облаштовано громадську приймальню, яка працює за принципом «єдиного вікна» і до якої протягом звітного періоду звернулося 9734 громадянина. Також, обслуговування громадян здійснюється через  веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України. Кількість зареєстрованих  користувачів складає 1681.

     З метою розвитку дистанційного обслуговування громадян в управлінні функціонує online-приймальня громадян із засобами програмного забезпечення «Skype», де запитувачі можуть отримати відповідь на свої питання.    

        В управлінні створені належні умови для прийому громадян та розгляду їх звернень. Своєчасно розв’язуються порушені громадянами питання та реалізовується їх конституційне право на пенсійне забезпечення, оскільки зазначені пріоритети є основними для  управління.

 

 

Завідувач сектору

з  обслуговування громадян

Хобер С.В.

 

Дата: 13.02.2017 / Переглядів: 547 / Комментарії - 0 шт.

Iм'я -