Категорія -> Центр надання адміністративних послуг -> Новини ЦНАП
Рекомендації щодо покращення якості роботи Центру надання адміністративних послуг у м. Вознесенську
Нещодавно міський голова В.Луков провів нараду, під час якої затвердили заходи щодо врахування в роботі Центру надання адміністративних послуг у м.Вознесенську рекомендацій міської благодійної організації «Фонд громади Вознесенська».
№ п.п. |
Рекомендації щодо покращення якості роботи Центру надання адміністративних послуг у м. Вознесенську |
Найменування заходу |
Примітка |
1 |
Розширити спектр послуг в сфері землекористування, що надаються в ЦНАП, шляхом залучення до Центру органів державної влади - Управління Держземагенства у Вознесенському районі Миколаївської області |
Залучення до роботи Центру Управління Держземагенства у Вознесенському районі Миколаївської області |
Після набрання чинності розпорядження Кабінету Міністрів України від 16.05.2014 № 523-р «Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг» Управління Держземагенства у Вознесенському районі Миколаївської області буде залучено до роботи Центру |
2 |
Залучити до погодження в рамках роботи ЦНАП дозволу на виконання земляних робіт: водоканал, газове господарство, РЕС, Укртелеком, управління ЖКГ, МЕМ, МЧС, ДАІ та БОС |
- |
Законодавчими актами України не передбачено залучення вищеперечислених організацій до роботи Центру так, як вони не являються суб’єктами надання адміністративних послуг. Недоцільно, оскільки кількість звернень по наданню дозволу на виконання земляних робіт не значна |
3 |
Сформувати та затвердити єдиний перелік адміністративних послуг, що надаються в ЦНАП згідно статті 12 ЗУ «Про адміністративні послуги» |
Затвердження на сесії міської ради переліку адміністративних послуг, які надаються в Центрі надання адміністративних послуг у м.Вознесенську |
Після прийняття Закону України «Перелік адміністративних послуг та плату (адміністративний збір) за їх надання», передбачається затвердити перелік адміністративних послуг, які надаються в Центрі надання адміністративних послуг у м. Вознесенську |
4 |
Затвердити інформаційні та технологічні картки на усі адміністративні послуги, що надаються в Центрі |
- |
Інформаційні та технологічні картки затверджені міським головою згідно пункту 1 статті 8 Закону України «Про адміністративні послуги» |
5 |
Зазначити в інформаційних картках в розділі «акти законодавства , що регулюють порядок та умови надання адміністративної послуги» не лише назви нормативно-правових актів, а робити посилання на відповідні статті та розділи законів , що є більш зручним для користувача |
- |
Згідно підпункту 7 пункту 2статті 8 Закону України «Про адміністративні послуги»: Інформаційна картка адміністративної послуги містить інформацію про: акти законодавства, що регулюють порядок та умови надання адміністративної послуги. Враховуючи вищезазначене в інформаційних картках в розділі «Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги» не передбачено посилання на відповідні статті та розділи законів |
6 |
Зазначити в інформаційних картках в розділі «строк надання адміністративної послуги» не лише термін надання , а вразі необхідності інформацію про подовження граничного строку згідно статті 10 ЗУ «Про адміністративні послуги» |
-
|
В інформаційних картках буде внесено зміни протягом ІІІ кварталу 2014 р. в розділі «Строк надання адміністративної послуги»: « У разі неможливості прийняття зазначеного рішення у такий строк - на першому засіданні (слуханні) після закінчення цього строку» |
7 |
Зазначити в інформаційних картках електронну адресу ЦНАП: cnapvozsensk@gmail.com |
В інформаційних картках вказати електронну адресу ЦНАП:cnapvozsensk@gmail.com |
В інформаційних картках буде внесено зміни протягом ІІІ кварталу 2014 р. в розділі «Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт центру надання адміністративної послуги» |
8 |
Запровадження в інформаційних картках розділів, що стосуються впровадження додаткових стандартів надання адміністративних послуг, а саме: порядок виправлення помилок та можливості недоліків послуги, а також порядок подання скарг, претензій та апеляцій згідно статті 7 ЗУ «Про адміністративні послуги» |
В інформаційних картках додатково включити пункт: Механізм оскарження результату надання адміністративної послуги: дії або бездіяльність посадових осіб, уповноважених відповідно до закону надавати адміністративні послуги, можуть бути оскаржені до суду в порядку, встановленому законом (п.2 ст.19 Закону України «Про адміністративні послуги») |
В інформаційних картках буде внесено зміни протягом ІІІ кварталу 2014 р. |
9 |
Розміщення інформаційних карток на стенді в Центрі шляхом їх поділу за сферами відміченими відповідним кольором |
-
|
Враховано На стенді в ЦНАП після затвердження інформаційних карток в новій редакції буде поділено різними кольорами по сферам надання адміністративних послуг |
10 |
Привести графік роботи ЦНАП у відповідність до вимог ЗУ «Про адміністративні послуги» |
- |
Згідно розпорядження міського голови від 03.06.2014 №68-р затверджено графік ЦНАП : понеділок, середа з 8.00 до 18.00, вівторок, четвер, п’ятниця з 8.00 до 17.00, друга субота місяця: з 8.00 до 15.00. А це означає, що ЦНАП працює 47 годин на тиждень замість 42 години на тиждень згідно п.11 статті12. Для роботи ЦНАП до 20.00 необхідно забезпечити охорону громадського порядку для чого необхідні додаткові кошти |
11 |
Розмістити на фасаді будинку біля входу в Центр табличку з назвою вулиці та номеру будинку |
- |
Враховано |
12 |
Змінити місце адміністратора Центру, шляхом ліквідації встановленої на стіл глухої тумби – зробити спілкування адміністратора з клієнтами Центру більш відкритими |
- |
Враховано |
13 |
Створити індивідуальне робоче місце для клієнта |
- |
Не є доцільним, оскільки суб’єкти надання адміністративних послуг заповнюють заяви з представниками суб’єктів надання адміністративних послуг |
14 |
Проаналізувати шрифт на формулярах, банках та інформаційних картках в ЦНАП та при можливості збільшити його |
- |
На інформаційних картках передбачено шрифт стандартним розміром 12 мм. |
15 |
Створити тематичний каталог зразків заповнення документами за сферами та розмістити в доступному та помітному для клієнта місці |
- |
Не має потреби в створенні тематичного каталогу зразків заповнення документами за сферами |
16 |
Встановити годинник |
- |
Враховано |
17 |
Обладнати вхідні двері системою доводчиків в Центрі |
- |
Буде враховано при плануванні бюджетних запитів на 2015 р. |
18 |
Розглянути можливість та потребу запровадження бренду ЦНАП та дрес –коду для працівників |
- |
Буде враховано при плануванні бюджетних запитів на 2015 р. |
19 |
Запровадити регулярне анкетування споживачів шляхом розміщення в центрі друкованого зразка анкет , який працівники Центру надавали споживачеві для заповнення та внесення до скриньки скарг та пропозицій. |
Запропонувати провести анкетування згідно розпорядження міського голови від 27.01.2014 № 10-р « Про проведення дослідження задоволеності замовниками рівнем надання послуг у Центрі надання адміністративних послуг» |
Згідно п. 6 статті 6 ЗУ «Про адміністративні послуги» :Суб’єкти надання адміністративних послуг зобов’язані забезпечити облаштування скриньки для висловлення суб»єктами звернень зауважень пропозицій щодо якості надання адміністративних послуг |
20 |
На сайті міста Вознесенська розділи Послуги міста перейменувати на Центр надання адміністративних послуг |
- |
Недоцільно перейменувати Послуги міста перейменувати на Центр надання адміністративних послуг тому, що в розділі Послуги міста знаходяться підрозділи Центр надання адміністративних послуг та дозвільний центр |
21 |
На сайті розмістити рішення сесії міської ради про затвердження Положення та Регламенту ЦНАП та розпорядження міського голови про затвердження графіку роботи |
- |
На сайті міста в розділі Центр надання адміністративних послуг і підрозділі «Нормативно - правова база» розміщено рішення сесії міської ради про затвердження Положення та Регламенту ЦНАП та розпорядження міського голови про режим роботи ЦНАП |
22 |
Розміщення на сторінці Центру форми зворотнього зв’язку , а також онлайн- анкети для оцінки якості роботи ЦНАП. Розміщення звітів про моніторинг про проведений моніторинг діяльності ЦНАП , розроблені рекомендації , а також вжиті заходи за результатами моніторингу та оцінки діяльності ЦНАП |
- |
Буде враховано в роботі сайту міста. Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 03.01.2013 № 13 «Про затвердження Порядку ведення Єдиного державного порталу адміністративних послуг» буде забезпечено ведення Єдиного державного порталу адміністративних послуг та форми зворотнього зв’язку з суб’єктами звернень. На сайт міста в розділі Центр надання адміністративних послуг передбачено розміщення моніторингу діяльності ЦНАП |
23 |
Передбачити можливості надання он-лайн консультацій в Центрі за допомогою Skype або інших сучасних телекомунікаційних засобів |
- |
Буде враховано в ІV кварталі 2014 р. |
24 |
Забезпечити ведення повної та об’єктивної статистичної звітності про роботу ЦНАП шляхом відстеження та відображення в обліку наступної інформації ( дата, час звернення, послуга за якою звернувся , тип звернення, стать ч/ж, юридична особа чи фізична особа, черговість звернення, час обслуговування, результат |
- |
Не доцільно та не передбачено ЗУ «Про адміністративні послуги» |
25 |
Створення «територіальних інформаційно –консультативних підрозділів» в різних районах міста на базі громадських закладів з метою надання інформації про діяльність ЦНАП та можливості отримання послуги. |
- |
В комунальному закладі «Міська бібліотека №4», який розташований за адресою м. Вознесенськ вул. 60 років Жовтня ,9 , встановлено інформаційний термінал та стенд з метою розширення сфери дії Центру надання адміністративних послуг у м. Вознесенську та для збільшення інформованості населення щодо порядку отримання адміністративних послуг |
26 |
Створення в центрі умов для надання супутніх послуг (ксерокопіювання, оплата послуг) |
- |
Буде розглянута можливість розміщення в Центрі ксерокопіювання |
27 |
Створення умов для попереднього запису по телефону або електронною поштою на прийом до фахівця |
- |
Не доцільно |
28 |
Налагодити електронний документообіг в ЦНАП з міською радою та виконавчим комітетом, між ЦНАП та органами державної виконавчої влади |
- |
Налагоджено електронний документообіг Центру з міською радою та виконавчим комітетом Вознесенської міської ради. На етапі розробки електронний документообіг між ЦНАП та органами державної виконавчої влади |
Дата: 16.06.2014 / Переглядів: 3039 / Комментарії - 1 шт.
Працівникам ЦНАП потрібно відповідальніше ставитися до роботи з учасниками АТО, и не здирати з них платіж: адміністративний збір за державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обстеження у розмірі в 140грн. Цей платіж не є обовязковим якщо є посвідчення УБД, але про це забувають попередити.