З початком опалювального періоду почастішали звернення громадян стосовно субсидій

22 грудня міський голова Віталій Луков провів черговий офіційний прийом громадян. З 13 попередньо зареєстрованих, на прийом прийшло 9 мешканців міста.

З початком опалювального періоду громадяни все частіше звертаються до міського голови з проблемами оформлення субсидій, адже вартість комунальних послуг за рік значно зросла. Так, у п’яти громадян  виникли проблеми з оформленням субсидій,  в одному випадку – через відсутність реєстрації за місцем проживання і договору оренди житла, інші громадяни скаржились на те, що отримують письмові повідомлення про заборгованість по газу за попередній період, якої, за їх словами, нема. А  інвалід війни, який торік користувався і пільгою, і субсидією,  цьогоріч, відповідно до чинного законодавства, лише одним з цих видів соціального захисту – субсидією, зрозумівши, що нарахування по субсидії значно менші, відмовився від останньої і хоче користуватись пільгою ветерана війни. Для того, щоб розібратися у деяких складних випадках, пов’язаних з нарахуванням субсидії, Віталій Луков викликав начальника управління соціального захисту Ірину Шишляннікову, яка проконсультувала отримувачів субсидій стосовно їх питань.

Складним виявилось питання перенесення контейнерного майданчика для твердих побутових відходів з території одного з житлових будинків по вул. Соборності. Мешканці сусідніх будинків не можуть поділити межу та визначити місце, де буде знаходитись майданчик. Одна з мешканок колись збудувала гараж, здійснивши самовільне перенесення сміттєвих контейнерів. З тих пір точаться сусідські «міжусобиці». Попри всі приписи працівників виконкому, висновки експертних комісій, мешканці одного з будинків не допускають працівників КП «СОМ» для облаштування контейнерного майданчику у встановленому місці. Про цю ситуацію доповів директор КП «СОМ» Олександр Ольхов. Міський голова дав йому доручення діяти в правовому полі та залучати до вирішення цієї проблеми дільничного інспектора. Але майданчик з контейнерами для сміття має знаходитись в належному місті, інакше його буде прибрано з прибудинкової території. Тоді мешканці обох будинків змушені будуть носити сміття на сусідню вулицю.

Під час офіційного прийому надійшло 2 скарги від громадян на працівників ПАТ «Миколаївобленерго». Спочатку у людей знімали лічильники для перевірки, але повернули вже нові і, як з’ясувалось пізніше, меншої потужності, всього 2 кВт, що не достатньо для тих користувачів, які обігріваються електроприладами. За збільшення потужності громадянам  необхідно доплачувати по 1300 грн за 1 кВт. Обурені мешканці міста вимагають повернути їм старі лічильники. Міський голова пообіцяв з’ясувати правомірність дій працівників «Миколаївобленерго».

Окрім вищезгаданих безчинств з електролічильниками,учасник АТО повідомив очільнику міста про ряд інших проблем, які він помітив у місті: незаконна вирубка зелених насаджень, як на території міста так і в за нею в посадках; не оформлення роботодавцем, згідно чинного законодавства, працівників, зокрема в супермаркеті «33кв. метри» та інші.

Стосовно стихійної вирубки дерев Віталій Луков відповів, що влада намагається боротися з порушниками благоустрою самотужки, оскільки місцева поліція проявляє пасивність. І в неділю, 18 грудня, були затримані представники ромської національності на гарячому. На жаль, втрутитись в ситуацію, що склалась сьогодні за межами міста – стихійне знесення дерев у посадках – міська влада не може, оскільки після розпаювання земель ті території досі не закріплені ні за містом, ні за районом.

Щодо неофіційного працевлаштування робітників й, відповідно, несплати місцевих податків супермаркетом «33 кв. метри», то це питання міська влада намагається врегулювати і через Фіскальну службу, і через звернення до обласного прокурора. Наразі чекаємо конкретних дій з їхнього боку та відповідей на всі звернення.

Наостанок, учасник АТО попросив дозволу для того, щоб висадити щепи груш для мешканців міста на Північному мікрорайоні, де він проживає. Віталій Луков подякував йому за добру ініціативу й попередньо вказав на вільну земельну ділянку, де це можна буде зробити, а також, зважаючи на активну громадянську позицію вознесенця, запропонував йому вступити до громадського формування «Соколи» й разом з іншими побратимами-атовцями патрулювати вулиці міста й стежити за дотриманням громадського порядку.

На Skype -зв’язок з міським головою під час цього офіційного прийому ніхто не вийшов.

Усі звернення громадян були зафіксовані у картках особистого прийому. Частина відвідувачів отримала усні роз’яснення, іншим будуть надіслані письмові відповіді у визначені Законом терміни.

 Нагадуємо! Прийом міського голови проводиться щочетверга з 08.00. Попередній запис – в Центрі надання адміністративних послуг (вул. Соборності, 14) з понеділка по середу з 08.00 до 17.00 або за телефоном (05134) 3-27-09.

Увага!Поспілкуватися з міським головою під час проведення особистого прийому можна і за допомогою  Skype-зв’язку з персонального комп’ютера або смартфона: щочетвергаз 8.00 до 10.00за електронною адресою v.d.lukov@ukr.net.

Відділ інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю

Дата: 22.12.2016 / Переглядів: 616 / Комментарії - 0 шт.

Iм'я -