Конкурс вакансій!
У Миколаївській області формується нова структура - регіональний Центр розвитку місцевого самоврядування. Подача документів для участі в конкурсі завершується через 2 дні
Конкурс оголошено на 4 вакансії: офіс-менеджера, бухгалтера (по 07.12.2016 р. включно), експерта з регіонального розвитку, експерта з питань децентралізації (по 11.12.2016 р.).
Організатор конкурсу - Міністерство регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ України разом з Програмою ЄС для України з розширення прав і можливостей на місцевому рівні, підзвітності та розвитку «U-LEAD з Європою», яка спільно фінансується Європейським Союзом та його державами-членами (Німеччина, Швеція, Польща, Данія) і реалізується Німецьким товариством міжнародної співпраці (GIZ) ГмбХ (Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH) та Шведським агентством з питань міжнародного співробітництва і розвитку (SIDA).
ОФІС-МЕНЕДЖЕР (повний робочий день:
- Потрібен високомотивований, інноваційний працівник для вирішення питань, пов'язаних з утриманням та організацією роботи Миколаївського офісу Центру розвитку місцевого самоврядуваннята та підтримки співпраці й координації з Центральним офісом установи (м. Київ). Обов`язки(повний робочий день):
• Підтримка ефективної роботи регіонального відділення (координація нарад співробітників, документація і подача заявок, пошук інформації в інтернеті, листування) • Тісна співпраця з офісом і співробітниками Центрального офісу установи, а також з регіональними координаторами • Сприяння в організації поїздок (планування, замовлення та викуп квитків, бронювання готелів, підготовка всіх відповідних документів і т.д. звіти) • Логістичний супровід та організація заходів, таких як семінари, тренінги, візити делегацій і конференцій в регіоні • Підготовка контрактів та закупівель офісного матеріалу і т.д. • Переклад документів та під час зустрічей з української на англійську та навпаки
- Кваліфікаційні вимоги: • Повна вища освіта • Не менш 2 років досвіду роботи на аналогічній посаді • Досвід у бюджетуванні та досвід закупівель ( для потреб офісу) • Досвід з організації заходів та відряджень, подорожей • Відмінне володіння англійською мовою є обов'язковим, високий рівень української мови
• Хороші навички роботи з комп'ютером, включаючи Microsoft Office Suite і додатків • Досвід роботи в міжнародних організаціях чи вітчизняних неприбуткових / громадських організаціях є додатковою перевагою • Надійність, конфіденційність, гнучкість і стресостійкость • Високий ступінь лояльності, самоорганізації і мотивації
Початок роботи: орієнтовно з 15.12.2016. Термін дії контракту до кінця грудня 2017 р.
Резюме англійською мовою та супровідний лист, що пояснює Вашу мотивацію, для роботи на даній посаді потрібно надіслати на наступну електронну адресу:Mykolaiv.lgdc@gmail.comОстанній день подачі резюме - до кінця робочого дня 07.12.16 р.
БУХГАЛТЕР
Потрібен високо мотивований, інноваційний працівник для вирішення питань, пов'язаних з утриманням та організацією роботи Миколаївського офісу та для підтримки тісної співпраці та координації з Центральним офісом установи (м. Київ).
Діяльність: • Координація діяльності в сфері фінансів / бухгалтерського обліку відповідно до П(С)БО та бухгалтерського законодавства, у т.ч.; • Забезпечення фінансового планування, контролю та обліку за допомогою бухгалтерського програмного забезпечення; • Забезпечення внутрішньої ревізії та ведення системи обліку ( внутрішнього контролю); • Створення ефективної співпраці з центральним офісом та підтримка зв’язку між українськими підрозділами (повний перелік - на сайті http://decentralization.gov.ua/news/item/id/3752
Кваліфікаційні вимоги: • Повна вища освіта в області бухгалтерського обліку; • Мінімум 3 роки досвіду роботи на аналогічній посаді в неприбутковій організації; • Вільне володіння українською мовою; • Досвід та знання стосовно застосування бухгалтерського та податкового законодавства в неприбутковій організації; • Відмінне знання бухгалтерського програмного забезпечення 1С; • Відмінні навички роботи з комп'ютером, включаючи MicrosoftOfficeSuite і додатків; • Досвід роботи в міжнародних організаціях є додатковою перевагою; • Відмінні комунікативні та презентаційні навички; • Конфіденційність при обробці даних та інформації; • Надійність, гнучкість і стресостійкість; • Високий ступінь лояльності, самоорганізації, вміння працювати в команді; • Володіння англійською мовою на середньому рівні (для написання звітів); Початок роботи: Орієнтовно з 15.12.2016. Термін дії контракту до кінця грудня 2017 року. Резюме та супровідний лист, що пояснює Вашу мотивацію, для роботи на даній посаді потрібно надіслати на наступну електронну адресу:Mykolaiv.lgdc@gmail.comОстанній день подачі резюме - 07.12.16 р.
ЕКСПЕРТ з питань РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ
Для консультаційної та експертної підтримки при впровадженні реформи місцевого самоврядування, адміністративно-територіальної реформи, децентралізації повноважень центральних органів виконавчої влади та реформи державної регіональної політики.
Основні обов’язки: надання підтримки у формі консультацій та навчання з питань, що стосуються розроблення регіональної стратегії розвитку та плану заходів з її реалізації, стратегій розвитку об’єднаних територіальних громад, розроблення та реалізації проектів місцевого та регіонального розвитку, міжмуніципальної та міжрегіональної співпраці. Заявки на участь у конкурсному відборі необхідно подати до 11 грудня 2016 р.
Кваліфікаційні вимоги:Ступінь бакалавра/спеціаліста/магістра;
Особливі вимоги (бажано):досвід у сфері розроблення та реалізації стратегій місцевого та регіонального розвитку, а також проектів місцевого/регіонального розвитку.
Необхідні знання:законодавство України з питань регіонального розвитку та місцевого самоврядування;загальні принципи формування місцевих бюджетів та встановлення місцевих податків;принципи та умови добровільного об’єднання громад та їхнього функціонування;основні фактори економічного зростання на місцевому та регіональному рівнях;загальноприйняті інструменти та механізми сприяння місцевому та регіональному розвитку;Регіональна політика ЄС: основні характеристики та інструменти впровадження; Структурні та інвестиційні фонди ЄС.
Необхідні вміння та навички:організаційні та комунікативні навички;
- розвинуті соціальні компетенції, що забезпечують ефективну взаємодію у професійному та політичному оточенні;
- навички у галузі стратегічного аналізу та планування;
- навички та практичний досвід у сфері управління проектами;
- проведення публічних зборів та навчальних заходів;
- спроможність протистояти стресу та витримувати високе робоче навантаження;
- вміння злагоджено працювати в колективі;
- володіння українською мовою;
- принаймні середній рівень (В1/В2) володіння англійською мовою.
Компетенції:ініціативний підхід;державницька позиція – свідома активність у досягненні встановлених цілей, що узгоджуються з державними інтересами;стратегічне бачення – спроможність мислити наперед, глибоко аналізувати проблеми, спроможність прогнозувати наслідки та результати подій;креативність – спроможність розробляти інноваційні та реалістичні стратегії використання додаткових ресурсів органами місцевого самоврядування;
Детальніше - на сайті http://decentralization.gov.ua/news/item/id/3752
Претендентам, які бажають подати заявку на участь у конкурсному відборі в групу експертів з регіонального розвитку, необхідно надіслати вичерпне резюме і заповнену анкету з урахуванням зазначених вище кваліфікаційних вимог до 18.00 за київським часом 11 грудня 2016 року у формі електронного файлу на адресу expertpool@u-lead.org.ua з темою у форматі <Прізвище, ініціали / Експерт з питань регіонального розвитку>. Відбір експертів здійснюватиме Комісія, до складу якої входять представники Мінрегіону, ЄС, GIZ, а також зовнішній експерт з питань управління людськими ресурсами та секторальний/технічний експерт з питань, пов’язаних з цією посадою, на підставі: наданих резюме; результатів тестування когнітивних здібностей та особистісних характеристик; співбесіди з Комісією; вирішення кандидатом запропонованої задачі.
ЕКСПЕРТ З ПИТАНЬ ДЕЦЕНТРАЛІЗАЦІЇ
Заявки на участь у конкурсному відборі необхідно подати до 11 грудня 2016 р.
Основні обов’язки: Консультаційна та координаційна підтримка з питань децентралізації у регіонах.Експерти будуть:
Надавати підтримку на місцевому та регіональному рівнях в рамках комплексного аналізу та гармонізації нормативно-правової бази для реалізації державної політики;
- Надавати аналітичну підтримку і консультації з різноманітних завдань децентралізації;
- Координувати діяльність з іншими експертами щодо вдосконалення чинної нормативно-правової бази або проектів нормативно-правових актів, які прямо чи опосередковано впливають на реалізацію децентралізації на місцевому та регіональному рівнях;
- Аналізувати регіональні і місцеві системи планування, інвестування та розвитку, а також надання послуг;
Розробляти послідовні і практичні рекомендації щодо впровадження пов’язаних з децентралізацією реформ. Детальніше: http://decentralization.gov.ua/news/item/id/3752
Необхідна кваліфікація:Ступінь бакалавра/спеціаліста/магістра;Значний досвід у сфері стратегічного планування і управління, в т.ч знання принципів багаторівневого управління (multi-level governance), розвитку потенціалу;розвитку потенціалу;Знання про державне управління в Україні на національному, регіональному та місцевому рівнях і/або про діяльність організацій громадянського суспільства та/або міжнародних організацій.
Інші вимоги:відсутність конфлікту інтересів щодо вищезазначених завдань;відсутність судимості;можливість частих поїздок і активна, практична підтримка процесів розвитку в заданому регіоні.
Претендентам, які бажають подати заявку на участь у конкурсному відборі експертів з регіонального розвитку, необхідно надіслати вичерпне резюме і заповнену анкету з урахуванням зазначених вище кваліфікаційних вимог до 18.00 за київським часом 11 грудня 2016 року у формі електронного файлу на адресу expertpool@u-lead.org.ua з темою у форматі <Прізвище, ініціали / Експерт з питань децентралізації>.
Прес-служба Миколаївського офісу реформ
Дата: 06.12.2016 / Переглядів: 694 / Комментарії - 0 шт.