Про проблеми міста з перших вуст

Як кажуть, земля сповнена чуток. Ширяться вони і нашою громадою, тільки серед них є як правдиві, так не зовсім. А поговорити у місті є про що: «Он і каналізацію розрили, напевно знову до зими затягнуть! Обіцяли людям технологічний транспорт забрати з вулиць міста, ви не чули, що там?»  і тому подібне. Тож щоб чутки не обростали новими історіями, краще користуватись перевіреною інформацією, як кажуть, з перших вуст, запитавши про все, що цікавить у міського голови Віталія Лукова.

- Віталію Дмитровичу, мешканці міста вже кілька тижнів спостерігають проведення земляних робіт. З чим це пов’язано?

- Перш, ніж відповісти на Ваше запитання, хотів би зробити невеличкий відступ від теми, бо він частково пов’язаний з вищезгаданими роботами, на які я так поспішав подивитися, що знехтував правилами дорожнього руху як пішохід і перейшов вулицю Одеську на червоне світло. А по той бік стояв батько із сином, який пояснював правила дорожнього руху дитині і справедливо зробив мені зауваження. Тож хочу вибачитися перед законослухняними громадянами, адже ніяка, навіть надважлива, справа не повинна підштовхувати нас до неправильних вчинків. Приємно і те, що якісні зміни у нашому суспільстві таки відбуваються! Змінюються пересічні громадяни, змінюється місто, країна.

 А поспішав я на центральний колектор, щоб проконтролювати стан виконання ремонтних робіт. Хочу повідомити мешканців міста, що у Вознесенську наразі триває ремонт проблемних ділянок каналізаційної мережі. Однією з них є ділянка на перехресті вулиць Одеської та Київської. За інформацією, якою  ми володіли до початку ремонтних робіт, проблема полягала в неправильно підібраному діаметрі труби. Це підтверджували і багаточисельні дослідження різних організацій, які проводили діагностику колектору. Тому, міською владою було прийнято рішення до початку зимового періоду замінити трубу. І лише в ході земляних робіт з’ясувалась істинна причина: за десятки років колектор настільки засмітився, що це призвело до штучного звуження його діаметру.  Це могло будь-якої миті призвести до пориву. Потужними помпами було відкачано бруд та стоки і ділянка колектору стала знову безпечною для експлуатації.

Але в цій історії є і неприємний, я б сказав, трагічний, момент. Після того, як колектор було засипаноґрунтом, необхідний був час для його втрамбовування перед подальшим асфальтуванням. На превеликий жаль, в цей період у місті сталися дві дорожньо-транспортні пригоди, в яких одна людина загинула. Так, вони пов’язані із виконанням вищезгаданих ремонтних робіт, але, як з’ясувалось, незважаючи на встановлений обмежувальний дорожній знак (20 км), було зафіксоване значне перевищення швидкості. Звісно, крапку в цих ДТП поставить слідство.

 Наступна ділянка, на якій нині тривають земляні роботи, знаходиться поблизу мосту через р. Мертвовод. Правду кажучи, вона не викликала настороги, але виявилась дуже складною й аварійно-небезпечною. Там зафіксовано 60 метрів прогнилої труби. І тут потрібно віддати належне Управлінню житлово-комунального господарства та капітального будівництва Вознесенської міської ради та підряднику, які професійно спрацювали на упередження й запобігли пориву, який залишив бимісто взимку без води. Приблизно за тиждень ремонтні роботи будуть завершені.

 Недослідженою досі залишається ділянка колектору по вул. Одеській, від ресторану «Берізка» - до  вул. Київської. Інформація, якою володіють комунальники, свідчить про те, що під землею знаходиться залізобетонна труба. Як відомо, ТОВ СП «Нібулон» за домовленістю з містом планує асфальтувати вулицю Одеську, тож до цього часу ми зобов’язані провести діагностику технічного стану цієї труби та усунути всі недоліки. Зрозуміло, що з цим будуть пов’язані і певні незручності для населення, тому що потрібно буде перекопати всю вищезгадану ділянку дороги.Якщо погодні умови нам дозволять, земляні роботи розпочнуться у  найближчі дні.

- Чи вирішено ситуацію з перевезенням піску технологічним транспортом вулицями міста?

- Так, і тут я повинен щиро подякувати мешканцям мікрорайону Натягайлівки та привітати їх зі спільною перемогою у важкій багаторічній боротьбі. Вже більше тижня діє схема об’їзного маршруту від піщаних кар’єрів, що знаходяться на території Вознесенського району, до залізничної станції. Перевезення піску технологічним транспортом  дійсно було серйозною проблемою як для мешканців, так і для благоустрою міста. Після чималих зусиль та перемовин, на мою думку, гідно повели себе ТОВ «Технологічна група»  та ТОВ «Микитівський гранітний кар’єр»,  які збудували об’їзний шлях за власні кошти. Користувач земель ПАТ «Зелений гай» дав дозвіл прокласти його через свою територію після об’єднання зусиль влади та громади, через що мені довелось прочитати у ЗМІ низку критичних статей на свою адресу, які коментувати не буду. Згодний і надалі їх читати, якщо в такий спосіб можна буде досягати позитивних результатів у вирішенні проблем вознесенців. Як кажуть, нас розсудять час і люди. Всі ж розуміють, що чим ближче до виборів, тим більше критичних статей на адресу міської влади буде з’являтись.

- Чимало чуток ходить навколо громадського патрулювання вулиць. Хто його здійснює, які повноваження має?

- 7 жовтня поточного року було офіційно зареєстровано у Вознесенську громадське формування з охорони громадського порядку «Соколи», до якого наразі входять 12 чоловік, переважно – учасники АТО.  До цього часу громадські патрулювання здійснювались виключно на громадських засадах. Міська влада забезпечувала учасників лише транспортним засобом та пальним. В планах – надання фінансової допомоги.

  До обов’язків членів громадського формування «Соколи» входить спільне патрулювання міста з представниками поліції у вечірній час з метою запобігання адміністративним та кримінальним правопорушенням. Патрульні мають право складати адмінпротоколи за порушення правил благоустрою, наприклад – спалювання листя. Вкотре нагадуємо мешканцям міста, що листя тарується у мішки, гілля в’яжеться у в’язки й зноситься до пунктів збору сміття. Краще дотримуватись правил благоустрою, ніж сплачувати штрафи. Запрошуємо чоловіків, які прагнуть бути корисними громаді та  наводити лад у своєму місті, поповнювати лави «Соколів». Довідкову інформацію з цього приводу можна отримати у керівника штабу громадського формування Валерія Івановича Медолиза (т. 099-78-79-362). Я особисто планую час від часу долучатись до спільних патрулювань міста.

- А які результати боротьби зі стихійною торгівлею по вулиці Чубчика?

- Про торгівлю на Чубчика у місті не говорив хіба що ледачий. Як і у випадку з перевезенням піску, бачу вихід в об’єднані зусиль влади та громади. Тепер до боротьби з зі стихійною торгівлею долучились депутати міської ради, віднедавна це питання віднесене і до компетенції громадських патрулів. Якщо не будемо стояти осторонь цієї проблеми – привертати увагу поліції, писати в усі інстанції, висвітлювати на всіх можливих інформаційних ресурсах – результату не буде! Нам дорікають, що нічого не зрушилось з місця, як торгували на Чубчика, так і торгують. Але ж і пісок нашими вулицями возили більше двадцяти років. Це явище тимчасове і замовчувати його не варто. До речі, працівниками поліції було складено та передано до суду 2 протоколи на громадян, котрі здійснювали підприємницьку діяльність без дозвільних документів. Але суд постановив закрити справи у зв’язку з відсутністю складу адміністративного правопорушення  в їх діях. На цьому зупинятись не будемо, а направимо скарги до Вищої кваліфікаційної комісії суддів України. Тому що з такими підходами правоохоронної і судової системи, незабаром всі підприємці будуть здійснювати підприємницьку діяльність без відповідних документів.Про результати наших звернень громаду поінформуємо згодом.

 Вірю, що ми поборемо стихійну торгівлю, як і багато інших проблем, які здавались колись нездоланними. І для людей нормальні умови на ринку для реалізації сільгосппродукції створимо. Хоча, овочеві ряди і заразвільні для них. Багато чого залежить і від свідомості громадян: купувати у встановленому місті чи з рук, ризикуючи власним здоров’ям. Тому, вкотре закликаю мешканців міста не стояти осторонь проблем, які стосуються кожного,  не замовчувати їх, а пропонувати шляхи для вирішення.

- Дякую за розмову.

Дата: 19.10.2016 / Переглядів: 824 / Комментарії - 0 шт.

Iм'я -