ПИТАННЯ БЛАГОУСТРОЮ ТА СУБСИДІЙ НАЙБІЛЬШЕ ТУРБУЮТЬ ГРОМАДЯН

22 вересня офіційний прийом у міського голови розпочався на годину пізніше, після мітингу у парку ім. Т.Г. Шевченка з нагоди  Дня партизанської слави, в якому очільник міста брав участь. Цього разу на офіційний прийом зареєструвалось шестеро мешканців міста.

 Початок прийому одразу ж вказав на те, що нагальних проблем з настанням холодів у вознесенців побільшало й вирішити їх подекуди буде не просто.

Так, наприклад, до міського голови звернулася мешканка багатоквартирного будинку по вул. Шевченка, яка вже тричі переживає затоплення квартири через діряву каналізаційну трубу у мешканки п’ятого поверху. Сусідка прикута до ліжка, в квартиру нікого, окрім соціального працівника не впускає, будь-які пропозиції щодо ремонту водо-каналізаційної мережі категорично відхиляє. Віталій Луков дав доручення начальнику Управління соціального захисту Ірині Шишлянніковій розібратися в чому причина поведінки старенької та чи можна проникнути у квартиру комунальним службам разом із соціальним працівником, задля заміни трубопроводів. Вирішення цього питання перебуватиме на контролі міського голови.

 Не менш проблемним було звернення громадянки, яка прийшла від імені своєї доньки, котра не може оформити субсидію, оскільки за однією адресою мешкає дві родини в окремих житлових приміщеннях. Міський голова дав роз’яснення, що законних підстав для нарахування двох окремих субсидій у цьому випадку дійсно немає. Але порадив, для вирішення його в майбутньому, якнайшвидше розпочати процедуру розподілу адреси.

 Мешканці будинку по вулиці Шевченка, котрі нещодавно створили ОСББ, просили міського голову посприяти виконанню КП «Єдність» своїх зобов’язань перед ними, зокрема у косметичному ремонті під’їздів та в ремонті даху, що протікає. З цього приводу Віталій Луков зателефонував начальнику КП «Єдність» О.Г. Пілюзі, яка підтвердила виконання даних зобов’язань перед мешканцями до кінця поточного року.

 Жителька мікрорайону Болгарки повідомила, що мешканці її вулиці згодні на бетонування дороги, але відмовляютьсяпопередньо замінити водопровід. Очільник міста пояснив. Що недоцільно спочатку витратити кошти на бетонування дороги, а потім, в разі пориву, пошкоджувати це ж дорожнє покриття. Відповідь була однозначною – проводити роз’яснювальну роботу серед мешканців вулиці. Також громадянкою були порушені питання відведення дощової води з вул. Тимірязєва, та засипання дорожніх ям жорствою. Міський голова включив їх до переліку заходів з благоустрою міста, які потрібно виконати до кінця звітного періоду.

Усі звернення громадян були зафіксовані у картках особистого прийому. Частина відвідувачів отримала усні роз’яснення, іншим будуть надіслані письмові відповіді у визначені Законом терміни.

 Нагадуємо! Прийом міського голови проводиться щочетверга з 08.00. Попередній запис – в Центрі надання адміністративних послуг (вул. Соборності (Леніна), 14) з понеділка по середу з 08.00 до 17.00 або за телефоном (05134) 3-27-09.

Відділ інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю

Дата: 23.09.2016 / Переглядів: 645 / Комментарії - 0 шт.

Iм'я -