Категорія -> Вознесенське об'єднане Управління Пенсійного фонду України Миколаївської області -> Новини
Підсумки роботи зі зверненнями громадян
З кожним роком Вознесенське об’єднане управління Пенсійного фонду України Миколаївської області удосконалює свою роботу щодо створення необхідних умов для розгляду звернень та особистого прийому громадян. Спеціалісти управління вчасно реагують на пропозиції, заяви та скарги, особливо коли це стосується інвалідів, ветеранів війни, учасників АТО.
Саме із реалізацією цієї мети в управлінні функціонує громадська приймальня за принципом “єдиного вікна”, в якому надаються послуги та вирішуються усі питання громадян у найкоротші терміни. Протягом I півріччя 2016 року до залу громадської приймальні звернулося 4496 громадян з них: 281 – для подачі документів на призначення пенсії, 661 – для проведення перерахунків пенсійних виплат, 614 – для отримання допомоги на поховання та недоотриманої пенсії померлого пенсіонера, 469 – для реєстрації на Веб-порталі Пенсійного фонду України, 1086 – для отримання довідок про розмір пенсії та розпоряджень, а 1385 відвідувачів отримали консультації по питаннях призначення, перерахунку та виплати пенсій, інших питаннях, які входять до компетенції управління. Розгляд та задоволення законних вимог заявників проводиться оперативно, кваліфіковано, з дотриманням вимог пенсійного законодавства.
За I півріччя 2016 року відповідно норм Закону України „Про звернення громадян” своїми правами скористалися та звернулися до управління 64 громадянина, в тому числі, письмових звернень – 32. У порівнянні із відповідним періодом минулого року загальна кількість звернень збільшилася на 32 одиниці.
На прямий телефонний зв’язок "гаряча лінія" звернулося 38 громадян, яким було надано вичерпні консультації та роз’яснення.З метою дистанційного обслуговування громадян в управлінні функціонує online - приймальня із засобами програмного забезпечення „Skype”, де запитувачі можуть отримати відповідь на свої запитання в електронній формі. Аналіз питань, порушених у зверненнях громадян, що надійшли до управління свідчить, що 97 відсотків стосується питань призначення та перерахунку пенсій, визначення права на пенсію, підвищення її розміру та роз’яснення діючого пенсійного законодавства та 3 відсотки – інші питання.
В управлінні здійснюється систематична та послідовна робота з інформування громадськості про важливі зміни у процесі становлення пенсійної системи в державі. Питання щодо організації роботи зі зверненнями громадян та проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи знаходиться на постійному контролі у керівництва управління.
Дата: 05.09.2016 / Переглядів: 606 / Комментарії - 0 шт.