Особистими, побутовими та суспільними проблемами ділились вознесенці з міським головою

 1 вересня  міський голова Віталій Луков провів черговий прийом громадян, на який попередньо зареєструвались 11 мешканців міста. Вознесенці йдуть до міського голови зі своїми проблемами, скаргами і навіть подяками за вирішення актуальних питань.

Серед відвідувачів цього разу була переселенка зі сходу, яка звернулася з проханням надати їй кімнату в гуртожитку. Наразі жінка винаймає житло, але стурбована тим, що в опалювальний період орендна плата та комунальні послуги стануть для неї фінансовим тягарем. 

Двоє громадян скаржились на дії працівників ПАТ «Миколаївобленерго». В одному випадку громадянку обурило їх нетактовне ставлення та халатність у роботі, в іншому – безпідставне повідомлення про відімкнення помешкання від електроенергії, тоді, як зі слів жінки, син користується пільгою учасника бойових дій і вчасносплачує за комунальні послуги. Міський голова пообіцяв звернутися листом до керівництва ПАТ «Миколаївобленерго» для проведення ним службової перевірки.

Найбільш чисельна делегація була від мешканців провулку Онуфрієнка та вулиці Соборності, які обурені гучною музикою, що лунає у нічний час (зокрема у вихідні дні)  з «V-клубу» та з автомобілів, що паркуються біля торговельного комплексу «V-центр», в якому знаходиться цей розважальний заклад. Усі звернення до поліції не дали результатів. Міський голова підтвердив, що стеження за дотриманням громадськими закладами режиму роботи в межах українського законодавства – це компетенція поліції. Тому вихід лише один – направити лист до Генпрокуратури, що й буде зроблено ближчим часом.

 Мешканець вулиці Запорізької звернув увагу міського голови на відсутність вуличного освітлення, в тому числі і на нерегульованому залізничному переїзді, на стан дороги і тротуару та на інші проблеми свого мікрорайону. Віталій Луков  роз’яснив, що освітлення району СШ №8 та частини вул. Запорізької заплановане, але пообіцяв здійснити об’їзд і самому пересвідчитись у вищезгаданих проблемах задля пошуку шляхів їх вирішення.  

А мешканка провулку Костенка прийшла подякувати міському голові за добротну пішохідну доріжку біля її будинку.

Люди похилого віку зареєструвались на прийом  переважно задля вирішення своїх побутових проблем: заміни каналізаційної труби, що протікає, відведення дощової води, що затоплює подвір’я тощо. У цих випадках міський голова дав відповідні доручення комунальним службам міста.

На прийомі побувала і учасник бойових дій, інвалід війни, яка давно перебуває в черзі на капітальний ремонт житла. Міський голова повідомив, що міська рада прийняла рішення виділяти кошти таким черговикам через іншу соціальну програму і, якщо жінка перебуває першою у черзі, то для неї будуть виділені кошти вже до кінця поточного року.

Усі звернення громадян були зафіксовані у картках особистого прийому. Частина відвідувачів отримала усні роз’яснення, іншим будуть надіслані письмові відповіді у визначені Законом терміни.

Нагадуємо! Прийом міського голови проводиться щочетверга з 08.00. Попередній запис – в Центрі надання адміністративних послуг (вул. Соборності (Леніна), 14) з понеділка по середу з 08.00 до 17.00 або за телефоном (05134) 3-27-09.

Відділ інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю

 

 

Дата: 02.09.2016 / Переглядів: 644 / Комментарії - 0 шт.

Iм'я -