Категорія -> Вознесенське об'єднане Управління Пенсійного фонду України Миколаївської області -> Новини
Модернізація реєстру застрахованих осіб
Як відомо в Україні функціонує чотири види загальнообов’язкового державного соціального страхування: пенсійне, на випадок безробіття, з тимчасової втрати працездатності, від нещасних випадків на виробництві. Без сплачених внесків людина в разі страхового випадку не матиме права на отримання відповідних виплат із цих фондів. Тому у 2011 році було запроваджено єдиний соціальний внесок в результаті чого постала необхідність створення єдиних реєстрів – страхувальників та застрахованих осіб. Реєстр – це інформація про громадян, які сплачують внески на загальнообов’язкове державне соціальне страхування. Відповідно до чинного законодавства ведення реєстру застрахованих осіб здійснює Пенсійний фонд, а реєстр страхувальників – Державна фіскальна служба.
Сьогодні в Пенсійному фонді України в кожної застрахованої особи є власний страховий рахунок – електронна облікова картка, в якій міститься інформація про заробіток і сплачені страхові внески. У разі необхідності фонди соціального страхування надсилають до Пенсійного фонду України запит щодо цієї інформації, адже на її основі розраховуються суми відповідних виплат, наприклад, допомога по безробіттю. Модернізація можливостей цієї системи в найближчій перспективі полягає в одержанні та накопиченні в повному обсязі інформації про всі види виплат, які здійснюють фонди соціального страхування, а не лише дані про накопичений страховий стаж та заробіток. Тобто людина зможе бачити всю свою „виплатну історію” в одному місці. Також дана інформація буде використовуватися для здійснення контролю за процесом коректної реалізації права на соціальне страхування. Наприклад, є застрахована особа передпенсійного віку, яка одержує виплату по безробіттю. Але з моменту досягнення пенсійного віку виникає ризик, що якийсь період вона може отримувати дві виплати- допомогу по безробіттю і пенсію. Тому, реєстр застрахованих осіб не просто допоможе контролювати виплати, які здійснюють різні фонди, а й унеможливить такі ризики.
Пенсійний фонд постійно вдосконалює роботу веб-порталу електронних послуг і розширює можливість надання послуг з електронним цифровим підписом. Тільки-но завершиться модернізація реєстру застрахованих осіб, громадяни, які зареєстровані на веб-порталі й мають свій цифровий підпис, матимуть змогу отримувати будь-яку інформацію з цього реєстру, що стосується їхніх особистих даних.
Дата: 30.08.2016 / Переглядів: 777 / Комментарії - 0 шт.