Функціонування веб-порталу «Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану»

Відповідно до наказу Міністерства юстиції України «Про запровадження пілотного проекту щодо подання заяв у сфері державної реєстрації актів цивільного стану через мережу Інтернет» від 09.07.2015 року за № 1187/5, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 09.07.2015 року за № 812/27257, згідно Переліку відділів державної реєстрації актів цивільного стану учасників пілотного проекту, затвердженого Наказом Міністерства юстиції України 09.07. 2015 № 1187/5 визначено перелік відділів ДРАЦС, зокрема в Миколаївській області:

Миколаївський міський відділ державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління  юстиції у Миколаївській області

54001, м. Миколаїв,

вул. Фрунзе, 11

тел. (0512)56-60-54, 56-34-78, 56-60-43

Заводський районний у місті Миколаєві відділ державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління  юстиції у Миколаївській області

54002, м. Миколаїв,

вул. Корабелів, 16

тел. (0512)47-49-06

Корабельний районний у місті Миколаєві відділ державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління  юстиції у Миколаївській області

54051, м. Миколаїв,

пр. Жовтневий, 340/2

тел.(0512) 64-04-00

64-04-56, 64-04-55

Інгульський  районний у місті Миколаєві відділ державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління  юстиції у Миколаївській області

54034, м. Миколаїв,

вул. Васляєва,45

тел.(0512) 21-90-33

21-90-55

Центральний районний у місті Миколаєві відділ державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління  юстиції у Миколаївській області

54029, м. Миколаїв,

пров. Кур`єрський,7

тел. (0512) 47-84-08

47-79-43

Вознесенський міський відділ державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції до цього переліку не входить, тому через мережу Інтернет громадяни можуть звертатись лише в п’ять відділів ДРАЦС в Миколаївській області.

Користувачем Веб-порталу може бути будь-яка фізична особа, яка має намір подати до відділу державної реєстрації актів цивільного стану заяву або звернення, зареєструвалась на Веб-порталі і звертається з питань у сфері державної реєстрації актів цивільного стану.

Доступ до електронних послуг Веб-порталу здійснюється за допомогою особистого кабінету користувача. Реєстрація користувачів на Веб-порталі відбувається шляхом заповнення реєстраційної форми даними про прізвище, ім’я, по батькові користувача, його логін та адресу електронної пошти.

Після заповнення користувачем вказаної форми на електронну адресу, вказану при реєстрації, надходить тимчасовий пароль, який користувачем самостійно змінюється на постійний. Вхід до особистого кабінету користувача здійснюється із зазначенням відомого лише йому логіна та пароля.

За допомогою Веб-порталу  користувач може:

  • заповнити заяву, передбачену Правилами державної реєстрації актів цивільного стану в Україні, Правилами внесення змін до актових записів цивільного стану,їх поновлення та анулювання, Інструкцією з ведення Державного реєстру актів цивільного стану громадян, звернення для їх подальшого надсилання безпосередньо засобами Веб-порталу до відділу державної реєстрації актів цивільного стану;
  • надіслати до відділу державної реєстрації актів цивільного стану скан-копії документів, необхідних для державної реєстрації актів цивільного стану, внесення змін до актових записів, їх поновлення та анулювання у форматі, придатному для роздрукування;
  • здійснити попередній запис на прийом до відділу державної реєстрації актів цивільного стану із зазначенням зручних дати та часу;
  • оплатити з використанням платіжних систем державне мито та послуги відділу державної реєстрації актів цивільного стану;
  • отримати консультації працівників відділу державної реєстрації актів цивільного стану щодо надісланих через Веб-портал заяв та звернень.

Після заповнення користувачем відповідної зави, звернення за допомогою Веб-порталу їм автоматично присвоюється реєстраційний номер.

Про результати розгляду заяви або звернення відповідальним працівником відділу державної реєстрації актів цивільного стану надсилається повідомлення користувачу, що відображається в його особистому кабінеті.

Подання до відділів державної реєстрації актів цивільного стану звернень щодо заяв у сфері державної реєстрації актів цивільного стану через мережу Інтернет не звільняє користувача від необхідності його особистого звернення до відділу та подання ним документів, передбачених законодавством.

У разі направлення заяви щодо державної реєстрації шлюбу користувачу необхідно не пізніше трьох робочих днів після отримання повідомлення про результати її розгляду звернутись особисто до відділу державної реєстрації актів цивільного стану для підписання заяви.

За результатами розгляду звернення щодо запису на прийом через Веб-портал до особистого кабінету користувача надсилається повідомлення у якому зазначається прізвище, ім’я  та по батькові, посада та контактний телефон особи, яка буде здійснювати прийом, а також дата та час прийому.

 

Начальник Вознесенського міського відділу державної реєстрації актів цивільного стану

Головного територіального управління юстиції у Миколаївській області                  Л.В.Махова

Дата: 10.08.2016 / Переглядів: 1256 / Комментарії - 0 шт.

Iм'я -