Інформація щодо роботи відділу ведення реєстру Територіальної громади міста Вознесенськаська

Нагадуємо, що з 4 квітня 2016 року органам місцевого самоврядування надані повноваження щодо реєстрації місця проживання та зняття з реєстрації місця проживання особи, ведення відповідного реєстру Територіальної громади та Державного демографічного реєстру.

Прийом заяв щодо реєстрації місця проживання/перебування особи або зняття з реєстрації місця проживання в межах міста Вознесенська здійснюється відділом ведення реєстру Територіальної громади міста Вознесенська в Центрі надання адміністративних послуг м.Вознесенська

з понеділка по четвер 09.00-15.00

за адресою: м.Вознесенськ, вул. Соборності, 14

довідки за тел.(05134) 4-04-17

За період роботи з 04.04.2016 по 20.05.2016 відділом ведення реєстру Територіальної громади міста Вознесенська було прийнято 341 заяву щодо реєстрацію/зняття з місця реєстрації, перейменування вулиці, 102 інших заяв (зняття відповідно до свідоцтва про смерть, надання інформації, довідок). Надано 259 консультацій, з них 73 – в телефонному режимі.

ДЛЯ РЕЄСТРАЦІЇ МІСЦЯ ПРОЖИВАННЯ (Прописка)

Документи, які подаються:

  1. Заява (пишеться у присутності спеціаліста відділу)
  2. Документ до якого вносяться відомості про місце проживання/перебування – це паспорт громадянина України, тимчасове посвідчення громадянина України, посвідка на постійне проживання, посвідка на тимчасове проживання, посвідчення біженця, посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту, посвідчення особи, якій надано тимчасовий захист, довідка про звернення за захистом в Україні);
  3. Квитанцію про сплату адміністративного збору (на кожну особу окремо)
  4. Документи, що підтверджують

- право на проживання в житлі — ордер, свідоцтво про право власності, договір найму (піднайму, оренди), рішення суду, яке набрало законної сили, договір купівлі-продажу і т.ін. Якщо в документі на право проживання в житлі зазначені співвласники житла – особиста присутність з документом, що посвідчує особу (паспорт громадянина України) (зазначені документи або згода не вимагаються при реєстрації місця проживання неповнолітніх за адресою реєстрації місця проживання батьків/одного з батьків або законного представника/представників);

- право на перебування або взяття на облік у спеціалізованій соціальній установі, закладі соціального обслуговування та соціального захисту особи — довідка про прийняття на обслуговування в спеціалізованій соціальній установі, закладі соціального обслуговування та соціального захисту особи, копія посвідчення про взяття на облік бездомної особи, форма якого затверджується Мінсоцполітики (для осіб, які перебувають на обліку у цих установах або закладах);

- проходження служби у військовій частині, адреса якої зазначається під час реєстрації, — довідка про проходження служби у військовій частині, видана командиром військової частини (для військовослужбовців, крім військовослужбовців строкової служби);

  1. Військовий квиток або посвідчення про приписку (для громадян, які підлягають взяттю на військовий облік або перебувають на військовому обліку);
  2. Будинкова книга (за наявності)

ДЛЯ РЕЄСТРАЦІЇ ДИТИНИ ДОДАТКОВО ПОДАЮТЬСЯ

-       Свідоцтво про народження (+ копія)

-       Свідоцтво про одруження (+ копія)

-       Для матерів одиначок - Витяг з Державного реєстру актів цивільного стану громадянина про народження із зазначенням відомостей про батька відповідно до частини першої статті 135 Сімейного кодексу України (+ копія)

-       Якщо батьки зареєстровані за різними адресами – довідка на одного із батьків, що дитина не зареєстрована за його адресою місця реєстрації.

ДЛЯ ЗНЯТТЯ З РЕЄСТРАЦІЇ МІСЦЯ ПРОЖИВАННЯ (ВИПИСКИ)

Документи які подаються

  1. Заява (пишеться у присутності спеціаліста відділу)
  2. Документ до якого вносяться відомості про місце проживання/перебування – це паспорт громадянина України, тимчасове посвідчення громадянина України, посвідка на постійне проживання, посвідка на тимчасове проживання, посвідчення біженця, посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту, посвідчення особи, якій надано тимчасовий захист, довідка про звернення за захистом в Україні);
  3. Будинкова книга (за наявності)
  4. Квитанцію про сплату адміністративного збору (на кожну особу окремо)

Примітка: У разі подання заяви особою по дорученню додатково подаються: документ, що посвідчує особу представника та документ, що підтверджує повноваження особи, як представника,

ЗВЕРТАЄМО ВАШУ УВАГУ, що реєстрація місця проживання особи за заявою законного представника здійснюється за згодою інших законних представників. У разі реєстрації місця проживання батьків за різними адресами місце проживання дитини, яка не досягла 14 років, реєструється разом з одним із батьків за письмовою згодою другого з батьків у присутності спеціаліста відділу, або нотаріально засвідченої згоди другого з батьків (крім випадків, коли місце проживання дитини визначено відповідним рішенням суду або рішенням органу опіки та піклування).

Дата: 07.06.2016 / Переглядів: 1095 / Комментарії - 0 шт.

Iм'я -