Відеорезюме - ефективний крок у пошуку роботи

 06 квітня в приміщенні Вознесенського МРЦЗ відбувся профконсультаційний семінар "Техніка пошуку роботи. Співбесіда з роботодавцем". Метою проведеного заходу було не лише обговорення загальних питань підготовки та проходження співбесіди, але й основних складових сучасного портфоліо кар’єрного зростання: резюме, рекомендаційного та супровідного листа. В умовах сьогодення, постійного зростання темпів розвитку технологій, змінюються і вимоги до шукачів роботи, велику популярність набирають онлайн-співбесіди та відео резюме. ЩО Ж ЯВЛЯЄ СОБОЮ ЦЕ ВІДЕО РЕЗЮМЕ? Це один з ефективних кроків пошуку роботи, короткий відеоролик, в якому проговорюються основні моменти з професійного життя, де замість стандартних фраз роботодавець матиме можливість побачити потенційного працівника, а працівник отримає можливість переконати його в своєму професіоналізмі.

Спеціаліст центру зайнятості особливу увагу присутніх зосередила на перевагах нової форми самопрезентації: можливість пошуку віддаленої роботи, погляду на себе так би мовити «з боку», одностороння комунікація, вдала самореклама осіб без досвіду роботи тощо.

Учасники семінару дізналися про основні правила створення відео резюме, а саме:

1. Відеорезюме повинно мати конкретну ціль.

Резюме не створюється просто так, і без мети. Кожен має претендувати на конкретну посаду в конкретній компанії, тому необхідно записати відео, що стосується саме цієї роботи.

2. Не потрібно зачитувати своє резюме.

Відеорезюме повинно розкривати і показувати шукача роботи. Зачитування резюме – це даремна трата часу як свого, так і роботодавця.

3. Відеорезюме повинно бути коротким.

Важливими у відеорезюме є перші 20 секунд, далі воно як правило сприймається протягом 1 хвилини, вся інша інформація має бути допоміжною.

4. Необхідно звертати увагу на свій зовнішній вигляд, одяг, міміку, жести.

Під час перегляду відеорезюме, роботодавець оцінює не тільки слова шукача роботи, а й його одяг, інтонацію голосу, погляд, жести і т.д.

5. Необхідно бути впевненим, що відеорезюме викликає інтерес.

Перед тим, як відправити відеорезюме потенційному роботодавцю, бажано щоб його переглянули родичі, близькі люди, знайомі, при цьому необхідно врахувати їх думку та поради.

Таким доволі цікавим та активним був проведений захід. Так званий «мультимедійний найм» швидко набирає популярності, адже не дарма кажуть що «Краще один раз побачити, ніж сто разів почути»: у роботодавціввсе більше виникає бажання й потреба бачити обличчя під час комунікацій, а сучасні технології  цьому допомагають. Звичайно, що повністю реальне спілкування мультимедійним не замінити, але воно має існувати і активно використовуватись шукачами роботи. Підводячи підсумки семінару хочеться зазначити, що відеорезюме – це можливість виділити себе серед великої кількості шукачів роботи, тож треба шукати і використовувати ці можливості  – адже майбутнє в пошуку роботи за інноваціями й індивідуальністю!

Дата: 07.04.2016 / Переглядів: 1486 / Комментарії - 0 шт.

Iм'я -