Взаємозв’язок між правильністю подання звітності та реєстром застрахованих осіб

         Нині актуальним питанням пенсійного забезпечення громадян є накопичення в Пенсійному фонді України інформації про стаж, заробітну плату та сплачені внески за кожну застраховану особу, що є підтвердженням участі людини в системі загальнообов’язкового державного соціального страхування.

          Персоніфікований облік – єдиний спосіб точного обліку відомостей,  необхідних для реалізації права на пенсійні виплати. Вся необхідна для призначення пенсії інформація зберігається в персональних облікових картках органів Пенсійного фонду України та регулярно оновлюється.  Проте, мають місце випадки, коли роботодавці невірно зазначають прізвище, ім’я та по-батькові особи, вказують неправильний ідентифікаційний номер у звітності. Все це призводить до викривлення достовірності відомостей та значних витрат часу для виправлення даних помилок . Наслідками помилкових звітів є, насамперед, не занесення інформації про страховий стаж, заробіток, трудові відносини, пільговий стаж по особі до персональної облікової картки застрахованої особи в реєстрі застрахованих осіб, яка зберігається в Пенсійному фонді України протягом усього життя особи, а після її смерті – протягом 75 років на електронних носіях. А відсутність цієї інформації не дає права на підтвердження участі застрахованої особи в системі загальнообов'язкового державного соціального страхування і використання інформації для призначення всіх видів державної соціальної допомоги та пенсій.

        У разі якщо людина сама знайшла помилки, то перед нею постають питання : що робити і як їх виправити? У такому випадку необхідно звернутись до страхувальника, який припустився помилки, з вимогою відкоригувати відомості.

         Не зволікайте з цим! 

Страхувальник може знятись з обліку, ліквідуватись, перевестись в інший регіон і виправити помилку потім буде досить складно, або практично неможливо. З метою виправлення помилки страхувальнику перш за все необхідно визначити до якої категорії вона відноситься . Якщо помилка була допущена при відображенні сум нарахованої заробітної плати, або утриманого внеску, то вона виправляється за допомогою типів нарахування в звіті за поточний звітний період. Якщо ж неточність допущено в прізвищі , ім’я , по-батькові , або ідентифікаційному номері особи, то необхідно подати коригуючий  звіт, який буде містити “скасовуючу” таблицю з помилковими даними про особу та “початкову” таблицю з актуальними даними.

          Слід зазначити, що у разі помилкового подання звіту , відомості до Державного реєстру застрахованих осіб не потрапляють взагалі по всіх працівниках, а не тільки по тих особах, по яких було допущено помилки у звітності . Тому питання правильності заповнення вказаної звітності, залишається досить актуальним і має важливе значення як для роботодавців, так і для застрахованих осіб.

         Шановні громадяни! Одним із важливих напрямків роботи органів Пенсійного фонду України є здійснення контрольних функцій, а саме:  зосередження уваги на захисті Ваших прав у соціальному страхуванні.

          Вознесенське об’єднане управління Пенсійного фонду України  закликає Вас потурбуватись завчасно про правильне відображення особистих даних , щоб у майбутньому не виникало зайвих проблем із колишніми роботодавцями , а призначення пенсії пройшло швидко та якісно, оскільки починаючи з 1 січня 2016 року пенсія  призначається лише за даними персоніфікованого обліку.

         Кожна особа має можливість перевірити, які відомості подано страхувальником, звернувшись особисто, маючи з собою паспорт та довідку про присвоєння ідентифікаційного номеру або свідоцтво про загальнообов'язкове державне соціальне страхування, до Вознесенського об’єднаного управління Пенсійного фонду України за адресою:

         вул. Київська, 8,  каб.7, або зареєструвавшись на Веб-порталі електронних послуг Пенсійного фонду України.

 

Дата: 29.02.2016 / Переглядів: 875 / Комментарії - 0 шт.

Iм'я -