До відома мешканців міста!
Для зручного, оперативного, якісного отримання послуг мешканцями в місті працює Центр надання адміністративних послуг у м.Вознесенську, який знаходиться за адресою : м.Вознесенськ, вул. Соборності, 14 (приміщення музею Кібрика).Телефон: (05134) 3-27-09.
В Центрі Ви:
- отримаєте повну інформацію, щодо переліку документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, вартості чи безоплатності процедури, терміну прийняття рішення;
- зможете надати заяву на отримання відповідної послуги;
- отримаєте результат щодо розгляду заяви.
Адрес електронної пошти Центру надання адміністративних послуг у м. Вознесенську щодо отримання консультацій з надання адміністративних послуг у Центрі: cnapvoznesensk@gmail.com .
В рамках децентралізації влади Вознесенськ першим в Україні здійснив передачу повноважень у сфері державної реєстрації органам місцевого самоврядування. Відтепер державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно, реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців на території міста та району здійснюєне реєстраційна служба Вознесенського міжрайонного управління юстиції, а відповідні відділи виконкому Вознесенської міської ради. Фронт-офіс (прийом документів) знаходиться в Центрі надання адміністративних послуг у м. Вознесенську за адресою: вулиця Соборності, 14, бек-офіс (обробка документів, видача документів та архів) – в будинку №4 по вулиці Пушкінській.
Суттєвою перевагою для нашого міста є те, що, внаслідок такої передачі повноважень, адміністративний збір за послуги з реєстрації буде залишатися в місцевому бюджеті.
Спеціалісти Центру забезпечують якісневирішення ваших питань, а саме:
1. Земельні питання: укладання договорів оренди землі, угоди про встановлення земельного сервітуту, надання громадянам земельної ділянки у власність, в постійне користування;
2. Житлові питання;
3. Пайова участь у розвитку інфраструктури м.Вознесенська;
4. Містобудівні та архітектурні питання;
5. Надання послуг Служби в справах дітей Вознесенської міської ради;
6. Державної реєстрації юридичних та фізичних осіб - підприємців;
7. Надання документів Дозвільного характеру згідно Закону України "Про перелік документів дозвільного характеру";
8. Державна реєстрація речових прав на нерухоме майно;
9. Надання адміністративних послуг з Державного земельного кадастру.
Графік прийому суб'єктів звернень в Центрінадання адміністративних послуг
Адміністративні органи
|
Понеділок
|
Вівторок
|
Середа
|
Четвер
|
П’ятниця
|
Адміністратори відділу надання адміністративних послуг апарату Виконавчого комітету Вознесенської міської ради - прийом звернень від громадян та суб'єктів господарювання |
прийом суб'єктів звернень: 08.00-17.00, обробка документів: 17.00-18.00 |
08.00-17.00 |
прийом суб'єктів звернень: 08.00-17.00, обробка документів: 17.00-18.00 |
08.00-17.00 |
08.00-16.00 |
Адміністратори відділу надання адміністративних послуг апарату Виконавчого комітету Вознесенської міської ради - запис на особистий прийом до міського голови |
08.00-17.00 |
08.00-17.00 |
08.00-17.00 |
|
|
Відділ державної реєстрації юридичних та фізичних осіб підприємців апарату Виконавчого комітету Вознесенської міської ради |
прийом суб'єктів звернень: 08.00-17.00, обробка документів: 17.00-18.00 |
прийом суб'єктів звернень: 08.00-17.00 |
прийом суб'єктів звернень: 08.00-17.00, обробка документів: 17.00-18.00 |
прийом суб'єктів звернень: 08.00-17.00 |
прийом суб'єктів звернень: 08.00-16.00 |
Відділ державної реєстрації речових прав на нерухоме майно апарату Виконавчого комітету Вознесенської міської ради |
прийом суб'єктів звернень: 08.00-12.00, 13.00-17.00, обробка документів: 17.00-18.00 |
прийом суб'єктів звернень: 08.00-12.00, 13.00-17.00 |
прийом суб'єктів звернень: 08.00-12.00, 13.00-17.00, обробка документів: 17.00-18.00 |
прийом суб'єктів звернень: 08.00-12.00, 13.00-17.00 |
прийом суб'єктів звернень: 08.00-12.00, 13.00-16.00 |
Відділ містобудування та архітектури Вознесенської міської ради (містобудівні та архітектурні питання) |
09.00-12.00 |
|
13.00-17.00 |
|
09.00-12.00 |
Відділ комунальної власності та економіки комунальних підприємств Управління комунальної власності Вознесенської міської ради (житлові питання) |
|
|
|
13.00-17.00 |
|
Відділ земельних ресурсів Управління комунальної власності Вознесенської міської ради (земельні питання) |
09.00-12.00 |
|
13.00-17.00 |
|
09.00-12.00 |
Служба в справах дітей Вознесенської міської ради |
10.00-11.00 |
|
14.00-15.00 |
|
|
Управління Держгеокадастру у Вознесенському районі Миколаївської області |
прийом суб'єктів звернень: 09.00-12.00, 13.00-15.30 |
прийом суб'єктів звернень: 09.00-12.00, 13.00-15.30 |
прийом суб'єктів звернень: 09.00-12.00, 13.00-15.30 |
прийом суб'єктів звернень: 09.00-12.00, 13.00-15.30 |
прийом суб'єктів звернень: 09.00-12.00, 13.00-15.30 |
Головний інспектор будівельного нагляду контролю та нагляду за проведенням перевірок Управління державної архітектурно-будівельної інспекції у Миколаївській області |
|
перший тиждень, другий тиждень місяця прийом суб'єктів звернень: 10.00-12.00 |
|
|
|
З 04.04.2016 р. в Центрі надання адміністративних послуг у м.Вознесенську будуть надаватись мешканцям міста Вознесенська адміністративні послуги реєстрації, зняття з реєстрації місця проживання фізичної особи.
З 30 червня 2015 р. Державна служба України з питань геодезії, картографії та кадастру та Державне агентство з питань електронного урядування України запровадили електронну послугу «Замовлення витягу з Державного земельного кадастру».
Замовлення витягу здійснюється через Публічну кадастрову карту, яка розміщена на інформаційному інтернет-порталі м.Вознесенська.
Вартість послуги з надання витягу з Державного земельного кадастру – 53 гривні.
Отримати готовий витяг можна в центрі надання адміністративних послугу м.Вознесенську.Єдиний документ, який при цьому знадобиться, – посвідчення особи.
Начальник – адміністратор відділу надання адміністративних послуг В.І.Болеховська