Про звернення громадян та «Пульс» за круглим столом

Днями в приміщенні Вознесенської ОДПІ ГУ ДФС у Миколаївській області відбувся «круглий стіл» за участі начальника інспекції Манжелей Наталії Іванівни та платників податків. Дана зустріч була присвячена зверненням громадян та загальнодоступному сервісу «Пульс».

Під час круглого столу Наталія Іванівна зазначила,що людина, її права та свободи відповідно до Конституції України визнані найвищою соціальною цінністю. Одне із завдань  держави полягає в наданні платникам податків якісних послуг. В органах ДФС реалізація цього завдання полягає в забезпеченні права громадян на звернення, на доступ до публічної інформації, на отримання адміністративних послуг. В інспекції створені і підтримуються у належному стані умови для практичної реалізації громадянами права на звернення. Це забезпечує громадянам можливість відстоювати свої права і законні інтереси та відновлювати їх у разі порушення. Акцент робиться на тому, щоб кожен, хто звертається до органів ДФС, був почутий.

Наталія Іванівна звернула увагу присутніх на те, що з 28.10.2015 набрала чинності нова редакція статті 5 Закону України «Про звернення громадян», згідно з якою письмове звернення може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення). Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним.

Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається. Однак, якщо воно надсилається без використання електронного цифрового підпису, то повинно мати вигляд скан-копії та/або фото копії.

Не лишився поза увагою і сервіс «Пульс». Начальник Вознесенської ОДПІ нагадала про те,  що робота сервісу спрямована на виявлення фактів корупції, забезпечення довіри платників податків та пересічних громадян до фіскальної служби, формування у них впевненості у дієвості механізму подолання корупції. Результатом роботи є ліквідація будь-яких перешкод, що заважають підприємницькій діяльності суб’єктів господарювання.

В завершення Наталія Іванівна відмітила, що робота фахівців інспекції направлена на подальший розвиток партнерських відносин з громадянами та бізнесом.

                                                                                               Вознесенська ОДПІ

Дата: 10.02.2016 / Переглядів: 638 / Комментарії - 0 шт.

Iм'я -