У центрі уваги – звернення громадян

         На сучасному етапі становлення громадянського суспільства в Україні актуального значення набуває розвиток інституту звернень громадян, який є основним каналом зв’язків громадянина і держави.

         Право громадян на звернення до органів державної влади та місцевого самоврядування гарантоване статтею 40 Конституції України та встановлено обов’язок органів влади та посадових осіб розглядати звернення та надавати обґрунтовані відповіді.

         В Вознесенському об’єднаному управлінні Пенсійного фонду України функціонує “єдине вікно” для обслуговування та розгляду звернень громадян, що дає змогу кожному відвідувачу вирішити усі свої питання у найкоротші терміни. Так, у 2015 році до залу з обслуговування громадян за принципом «єдиного вікна» звернулось 10264 громадян ( у 2014 році - 1807 осіб), з них: 721 – для подачі документів для призначення пенсії, 1224 – проведення перерахунків (по стажу, заробітній платі, при звільненні з роботи та ін.), 1262 – отримання допомоги на поховання та недоотриманої пенсії померлого пенсіонера, 123 – подання заяв для перерахування пенсії на банківські рахунки, 425 – реєстрації на веб-порталі Пенсійного фонду України, 1820 – отримання довідок про розмір пенсії та розпоряджень, 1254 – подання анкети для виготовлення пенсійного посвідчення, а 3435 відвідувачів отримали консультації по питаннях призначення (перерахунку) та виплати пенсій та інших питаннях, які входять до компетенції управління. Всього за період роботи «єдиного вікна» зареєстровано 12071 звернення громадян.   Розгляд та задоволення законних вимог заявників проводиться оперативно, кваліфіковано, з дотриманням вимог пенсійного законодавства.

           Протягом  2015  року  до  управління  надійшло 72 звернення, що на 9 звернень менше, ніж за аналогічний період минулого року (81 звернення у 2014 році). З них на особистих  прийомах керівництвом прийнято 11 громадян. Із питань, що виникли при проведенні особистого прийому, всі вирішено невідкладно або надано вичерпні роз’яснення.  

В поточному році з метою упередження значного зростання кількості звернень громадян в управлінні здійснено 19 виїзних прийомів громадян в населених пунктах за місцем проживання та роботи, на яких прийнято 36 оcіб. Проведення  таких заходів створює умови для  належного  виконання вимог щодо підвищення рівня правової освіти населення, роз’яснення конституційних прав і свобод  людини і громадянина та засобів їх захисту, повноважень органів Пенсійного фонду України, насамперед  громадянам, які потребують соціального захисту і підтримки.

Через засоби зв’язку (поштою, електронною поштою, факсом) надійшло 25 звернень.

Аналіз питань, порушених у зверненнях громадян, що надійшли до управління свідчить, що 85 відсотків стосуються питань призначення та перерахунку пенсії, визначення права на пенсію, підвищення її розміру та роз’яснення діючого пенсійного законодавства; 7 відсотків – виконання рішення суду та 8 відсотків – інші питання.  

          Усі звернення, що надходили до  управління, розглянуто у встановлені терміни. Відвідувачам надано вичерпні консультації щодо пенсійного законодавства, обґрунтовані роз’яснення щодо призначення та виплати пенсії, з інших порушених ними питань.

          В управлінні продовжується практика забезпечення прямого зв’язку з громадянами, надання консультацій по телефону - постійно протягом робочого дня функціонує прямий телефонний зв’язок "гаряча лінія" (4-51-14, 4-21-10) вказані номери оприлюднені у друкованих і електронних засобах масової інформації. Протягом  звітного періоду на «гарячі лінії» звернулося 93 громадянина.

          Також в управлінні функціонує online-приймальня громадян із засобами програмного забезпечення «Skype», де запитувачі можуть отримати відповідь на свої питання в електронній формі.

          В управлінні створені належні умови для прийому громадян та розгляду їх звернень, здійснюється систематична та послідовна робота з інформування  громадськості про важливі зміни у процесі становлення пенсійної системи в державі,  роз’яснення пенсійного законодавства. Питання щодо організації роботи зі зверненнями громадян та проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи знаходиться на постійному контролі у керівництва  управління. 

Дата: 08.02.2016 / Переглядів: 673 / Комментарії - 0 шт.

Iм'я -