В Антикорупційному бюро запрацювала телефонна лінія для звернень громадян

В Антикорупційному бюро запрацювала телефонна лінія для звернень громадян 0-800-503-200 для більш тісної взаємодії з громадськістю. 

У НАБУ повідомили, що зателефонувавши за цим номером, громадяни можуть залишати звернення (пропозиції, зауваження, заяви, скарги), запити на отримання публічної інформації, отримувати інформацію про діяльність НАБУ, дізнаватися графік роботи громадської приймальні, а також повідомляти про кримінальні корупційні правопорушення.

Повідомлення громадян, отримані працівниками НАБУ в телефонному режимі, будуть належним чином зареєстровані, оформлені та передані для опрацювання компетентним підрозділам.

Телефонна лінія працює у будні дні з 9 до 18 години. Дзвінки безкоштовні як зі стаціонарних, так і з мобільних телефонів. Також в робочому режимі продовжує працювати і міський номер для звернення громадян (044) 246-34-11.

Тестовий режим триватиме кілька тижнів для того, щоб визначити навантаження та випрацювати ефективну взаємодію як з громадянами, так і всередині НАБУ. Наразі працює лише одна лінія, однак по завершенню тестового режиму телефонний номер буде багатоканальним, працюватиме 10 ліній.

НАЦІОНАЛЬНЕ АНТИКОРУПЦІЙНЕ БЮРО УКРАЇНИ

03035, м. Київ, вул. Василя Сурикова, 3

телефон: 044 246-34-11

e-mail: info@nabu.gov.ua

 

За інформацією Національного антикорупційного бюро України

Дата: 04.02.2016 / Переглядів: 995 / Комментарії - 0 шт.

Iм'я -