Розширено функціональні можливості системи дистанційного обслуговування клієнтів через ПТК “Клієнт Казначейства – Казначейство”

Державна казначейська служба України повідомляє, що з метою надання клієнтам більш широкого спектру послуг у 2015 році було проведено роботу щодо розширення функціональних можливостей програмно – технічного комплексу «Клієнт Казначейства – Казначейство».

Так, з 2016 року вводяться у дію розширені функціональні можливості ПТК «Клієнт Казначейства –Казначейство» в частині отримання та передачі документів щодо планових показників; передачі розподілів відкритих асигнувань; завантаження інформації щодо бюджетних зобов’язань, бюджетних фінансових зобов’язань та підтвердних документів до них.

У зв’язку з зазначеним внесено зміни до анкети клієнта для підключення до системи дистанційного обслуговування та до типового договору про дистанційне розрахункове обслуговування з використанням програмно – технічного комплексу «Клієнт Казначейства – Казначейство», які розміщено на офіційному Веб – порталі Державної казначейської служби України у рубриці «Електронні сервіси».

Звертаємо увагу, що нові клієнти, у яких є бажання підключитися до системи дистанційного обслуговування мають заповнювати оновлену анкету, на підстав якої слід укладати оновлений договір.

Зазначаємо, що клієнти, які вже підключені до системи дистанційного обслуговування, здійснюють обмін з органами Казначейства двома видами документів (платіжними дорученнями на перерахування коштів та виписками з рахунків клієнта) та мають бажання скористатися розширеними функціональними можливостями системи, мають укласти додатковий договір із зазначенням нового переліку документів для обміну.

УДКСУ у Вознесенському районі

Дата: 27.01.2016 / Переглядів: 1053 / Комментарії - 0 шт.

Iм'я -