Як просто отримати послугу через клієнтський сервіс ПАТ «Миколаївгаз»

Вже більше двох років у ПАТ «Миколаївгаз» працює клієнтський сервіс «Єдине вікно» - служба, завдяки якій споживачі можуть скористатися комерційними послугами та оформити всі документи в одному місці.

В кожній районній дільниці ПАТ «Миколаївгаз» є менеджер по роботі з клієнтами, який може не тільки надати консультацію з платних послуг, а й прийняти і оформити документи на певні види робіт. Завдяки цьому єдиному каналу взаємодії клієнтам газового господарства не потрібно витрачати час на тривале очікування в чергах та біганину по різних відділах. Вони можуть отримати необхідну їм послугу в одному місці в значно коротші строки.

Клієнт-сервіс працює з такими видами послуг, як:

- стандартне\нестандартне приєднання;

- проектні та будівельно-монтажні роботи по внутрішній газифікації та переобладнання;

- видача технічних умов;

- відключення від газопостачання та його відновлення;

- погодження або відновлення проектно-кошторисної та виробничо-технічної документації;

- врізання в газопровід, пуск газу, технічний нагляд за будівництвом та приймання в експлуатацію об’єктів газопостачання;

- обслуговування газових систем (за угодами);

- повірка побутових лічильників газу та газових сигналізаторів тощо.

Вам треба лише зв’язатися з клієнт-сервісом дільниці газового господарства, яка Вас обслуговує, і менеджер надасть Вам консультацію-роз’яснення, а також допоможе швидко та легко отримати необхідну Вам послугу.

Контакти для мешканців м.Вознесенськ, вул. Кірова, 43, тел. (066) 838-47-71

Також нагадуємо, що для всіх мешканців області працює телефон Контактного центру (0512) 777-104, за яким споживачі газу можуть отримувати кваліфіковану консультацію з усіх питань, що стосуються газопостачання.

http://mk.104.ua

Дата: 14.11.2015 / Переглядів: 850 / Комментарії - 0 шт.

Iм'я -