Що потрібно знати подаючи звітність в електронному вигляді

Зазвичай суб’єкти господарювання, які подають звітність в електронному вигляді,  уточнюють про наявність документів в т.ч і декларацій, у базах даних податкових органів телефонуючи до них.

Підтверджуючими документами щодо наявності звітів у податкових органах для платників являються квитанції, які надходять також в електронному вигляді у текстових форматах.

Відповідно до «Інструкції з підготовки і подання податкових документів в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв’язку», затвердженої наказом ДПС України від 10.04.2008 р № 233 перша квитанція є підтвердженням платнику податків передачі його податкових документів в електронному виді  до  контролюючого органу засобами телекомунікаційного зв’язку. Ця квитанція надсилається контролюючим органом на електронну адресу платника податків, з якою було надіслано податкову звітність. Другий примірник першої квитанції в електронному виді зберігається в органі Міндоходів. Якщо на електронну адресу платника податків не надійшла перша квитанція, то податковий документ вважається неодержаним.

Підтвердженням платнику податків прийняття його податкових документів  до бази даних є друга квитанція в електронному виді у текстовому форматі, в якій визначаються реквізити прийнятого податкового документа в електронній формі, відповідність податкового документа в електронній формі затвердженому формату (стандарту) електронного документа, результати перевірки ЕЦП, інформація про платника податків, дата та час приймання, реєстраційний номер, податковий період, за який подається податкова звітність, та дані про відправника квитанції. Другий примірник другої квитанції в електронному вигляді зберігається в органі Міндоходів.

Вознесенська ОДПІ ГУ Міндоходів у Миколаївській області

Дата: 06.05.2014 / Переглядів: 505 / Комментарії - 0 шт.

Iм'я -