Основні новації змін до Закону про держзакупівлі

У газеті «Голос України» за 29.09.2015 р. № 180 опубліковано Закон України «Про внесення змін до деяких законів України у сфері державних закупівель щодо приведення їх у відповідність із міжнародними стандартами та вжиття заходів з подолання корупції» від 15.09.2015 р. № 679-VIII, який чинний із 30.09.2015 р.

Основними новаціями цього документа є:

1. Підвищено вартісну межу щодо застосування норм для закупівлі товарів і послуг до 200 тис. грн, а робіт — до 1,2 млн грн; а також вартісну межу для застосування процедури запиту цінових пропозицій — до 500 тис. грн.

2. Прибрано вимогу, що річний план, зміни до нього надсилаються до органів, які здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів, або обслуговуючого банку за місцем обслуговування замовника протягом 5-ти робочих днів із дня їх затвердження.

3. Казначейство до здійснення оплати за договором про закупівлю перевірятименаявність оригіналу договору про закупівлю, наданого замовником органу Казначейства, річного плану закупівель і звіту про результати проведення процедури закупівлі, що підтверджують проведення процедури закупівлі, за результатами якої укладено договір про закупівлю. Перевірка наявності документів (окрім оригіналу договору про закупівлю) здійснюється шляхом перегляду документів, розміщених на веб-порталі Уповноваженого органу.

4. Моніторинг закупівель здійснюють центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, та його органи на місцях.

5. Замовник не вимагає від учасника документи й інформацію, що підтверджують відсутність підстав, визначених п.п. 1 і 6 ч.1 ст. 17 Закону України «Про здійснення державних закупівель», а також інформацію, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Уповноважений орган щорічно, до 20 січня, оприлюднює інформацію про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним, на веб-порталі Уповноваженого органу.

6. Документація конкурсних торгів має містити опис і приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням пропозиції конкурсних торгів і не впливають на зміст пропозиції, а саме — відсутність нумерації сторінок, підписів, печаток на окремих документах, технічні помилки й описки.

7. Під час розкриття пропозицій конкурсних торгів перевіряється, оголошується наявність або відсутність усіх необхідних документів, передбачених документацією конкурсних торгів, а також оголошуються найменування та місцезнаходження кожного учасника, ціна кожної пропозиції конкурсних торгів або частини предмета закупівлі (лота).  На вимогу суб’єктів  замовник зобов’язаний продемонструвати зміст документа, що містить інформацію про ціну, наявність або відсутність усіх необхідних документів , передбачених документацією конкурсних торгів.

8. Замовник не вимагає від учасників попередньої кваліфікації, які пройшли кваліфікаційний відбір, повторного подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям під час подальшого проведення процедури.

 

Дата: 30.09.2015 / Переглядів: 982 / Комментарії - 0 шт.

Iм'я -