Податківці Вознесенська відповідають на «гарячі» питання

Днями у Вознесенській ОДПІ відбувся сеанс телефонного зв’язку „гаряча лінія” на тему: «Подання звітності в електронному вигляді. Надання адміністративних послуг. Актуальні питання застосування електронного цифрового підпису. Сервіси ДФС України». На запитання платників податків  відповідала начальник відділу реєстрації платників та електронних сервісів Домущей Валентина Георгіївна.

Пропонуємо Вашій увазі відповіді на окремі питання дозвонювачів «гарячої лінії».

 Яка податкова звітність отримує статус «До відома» та у які терміни подається «звітна», «нова звітна» податкова декларація і уточнюючий розрахунок?

Якщо після подачі декларації за звітний період платник податків подає нову декларацію із виправленими показниками до закінчення граничного строку подання декларації за такий самий звітний період, така декларація заноситься до бази даних адресата звітності з ознакою «звітна нова» (якщо це передбачено формою) та «звітна» (якщо інше не передбачено формою), а надана раніше звітність отримує статус «До відома».

Податкова декларація, крім випадків, передбачених Податковим кодексом України, подається за відповідний базовий звітний (податковий) період.

Нова звітна декларація подається платником податків до граничного терміну подання податкової звітності, у разі подання звітної декларації.

При виправленні показників поданої податкової декларації після граничного терміну подання податкової звітності платник податку (з урахуванням строків давності) подає уточнюючий розрахунок.

 Чи потрібно переукладати договір про подання звітності в електронному вигляді та отримувати нові сертифікати відкритих ключів у разі реорганізації підприємства, якщо при цьому посадові особи (директор та головний бухгалтер) не змінились?

У разі реорганізації підприємства посадові особи юридичної особи - правонаступника повинні отримати нові сертифікати відкритих ключів та укласти новий договір про подання звітності в електронному вигляді.

 Чи можуть контролюючі органи відмовити у прийнятті посилених сертифікатів відкритих ключів у разі надання більше ніж 2 ключі на осіб, які мають право підпису податкової звітності?

Оскільки підставою для прийняття податкового документа в електронному вигляді є підтвердження електронного цифрового підпису посадових осіб платника податків, підписи яких є обов’язковими для звітів в паперовій формі, то відповідно можуть подаватись посилені сертифікати відкритих ключів на всіх відповідальних працівників підприємства, які мають право відповідного підпису. Відповідно, органи ДФСУ не можуть відмовити у прийнятті відповідних ключів.

 Який термін зберігання архіву файлів про подання звітності контролюючим органам в електронному вигляді (в тому числі якщо перевірка не проводилась 3 роки)?

Архів файлів про подання звітності контролюючим органам в електронному вигляді (в тому числі якщо перевірка не проводилась 3 роки) повинен зберігатися у платника податків не менш як 1095 днів з дня подання податкової звітності.

 Яким чином платник податків може замовити та отримати довідку про відсутність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів) в електронному вигляді?

У рамках розширення електронних сервісів та покращення рівня обслуговування платників податків, які звітують в електронній формі, ДПС України запровадила новий сервіс – надсилання «Довідки про відсутність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів), що контролюються органами ДПС України» на електронний запит платників податків.

В запиті, що формується згідно електронного формату (J1300304) та надсилається до «Інформаційного порталу органів ДПС України» (на електронну адресу zvit@sta.gov.ua) необхідно зазначити спосіб отримання Довідки (електронний/паперовий), назву нормативно-правового акту на підставі якого надається довідка та назву установи (організації, закладу), до якої буде подано довідку.

В залежності від вибору способу отримання Довідки, платнику податків, у якого відсутня заборгованість з того чи іншого податку або збору, засобами електронного зв’язку надсилається Довідка в електронному вигляді (J1400304) або інформаційне повідомлення (у вигляді квитанції) інспектора контролюючого органу про стан розгляду Довідки за місцем обліку.

 Які дії платника податку, якщо він втратив (пошкодив) особистий ключ або забув пароль захисту особистого ключа?

Якщо платник податку втратив (пошкодив) особистий ключ або забув пароль захисту особистого ключа, то він повинен звернутись до представництва АЦСК ІДД в якому отримував послугу електронного цифрового підпису та повторно пройти процедуру реєстрації з одночасним поданням заяви на скасування посиленого сертифіката та пакету реєстраційних документів для відповідної категорії платника податків перелік яких визначено у розділі 5 Регламенту АЦСК ІДД.

                                                                                          Вознесенська ОДПІ

Дата: 09.09.2015 / Переглядів: 745 / Комментарії - 0 шт.

Iм'я -