Категорія -> Запобігання проявам корупції -> Новини
Податкова: Антикорупційний сервіс «Пульс» – важливо заявити, щоб бути почутим
У Вознесенській ОДПІ відбувся сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» із завідуючим юридичного сектору Вознесенської ОДПІ Ігорем Шевчуком на тему: «Антикорупційний сервіс «Пульс» .
Під час прямого спілкування Ігор Михайлович проінформував щодо функціонування сервісу «Пульс» та надав кваліфіковані та вичерпні відповіді на питання. Пропонуємо Вашій увазі найактуальніші з них:
Яка головна мета створення сервісу «Пульс»?
Відповідь: Це антикорупційний сервіс для платників податків, який запроваджений з метою створення сприятливих умов для провадження ними підприємницької діяльності.
Телефонна лінія «Пульс» створена для забезпечення оперативного реагування на інформацію від громадян та суб’єктів господарювання про неправомірні дії або бездіяльність працівників ДФС.
Посадові особи підприємств, а також пересічні громадяни можуть зателефонувати на «гарячу лінію» за номером (044) 284-00-07 і висловити свої пропозиції та побажання щодо проблемних питань роботи податківців.
Прошу сказати, в якому режимі працює сервіс «Пульс»?
Відповідь: На сьогоднішній день «Пульс» працює в режимі швидкої допомоги платникам, адже це гарантований двосторонній зв’язок.
Звернення платників приймаються цілодобово.При наданні інформації бажано назвати своє прізвище, ім’я, по-батькові (посаду, назву суб’єкта господарювання), місце проживання (адресу юридичної особи) та обов’язково зазначити назву органу ДФС, з яким пов’язана подія, коли відбулась подія, прізвище, ім’я, по-батькові працівника органу ДФС, в роботі якого вбачаються протиправні або корупційні дії, та суть проблеми.
Про результати розгляду інформації клієнти повідомляються в режимі Call-back (працівник сервісу повідомляє про результати розгляду) невідкладно або протягом 1-3 робочих днів. Якщо інформація потребує додаткового розгляду, то загальний термін її опрацювання не перевищує 15 днів.
З якими питаннями можна звертатися на гарячу лінію «Пульс»?
Відповідь: Абонент має змогу звертатись на сервіс «Пульс» з питань щодо:
– протиправних дій працівників у ході проведення перевірки суб`єкта господарювання;
– недоліків у роботі органів ДФС, а саме: некоректне спілкування працівників з клієнтами щодо отримання довідок, щодо роботи Центрів обслуговування платників, щодо режиму і порядку роботи податкової інспекції тощо;
– проблем при реєстрації чи поновлення платником ПДВ;
– проблем при поданні звітності;
– корупційних дій;
– інших неправомірних дій або бездіяльності працівників ДФС.
Чи можна звертатись на сервіс «Пульс» не називаючи свого прізвища, ім’я по батькові, а також не повідомляючи місце проживання?
Відповідь: При наданні інформації бажано назвати своє прізвище, ім’я , по батькові, місце проживання та обов’язково зазначити назву органу ДФС, з яким пов’язана подія, прізвище, імя, по батькові працівника органу ДФС, в роботі якого вбачаються протиправні або корупційні дії, та суть проблеми.
Проведення "гарячих ліній", як одна з форм роботи зі зверненнями громадян, надає можливість одержати відповіді на свої запитання в телефонному режимі, сприяє обізнаності у питаннях законодавства, зокрема антикорупційного, про державну службу.
Шевчук І.М. нагадав, що телефонний сервіс «Пульс» швидко реагує на критику від платників податків та громадян щодо неправомірних дій або бездіяльності податківців та закликав всіх хто знає про які-небудь випадки порушення прав платників податків, де вбачаються ознаки вчинення службових злочинів, або прояви громадян, які видають себе за працівників податкової та інші правопорушення – повідомляти Центру обслуговуванню платників за адресою: м. Вознесенськ, провулок Братів Іпатових, 6 або телефоном 4-55-69.
Вознесенська ОДПІ
Дата: 07.08.2015 / Переглядів: 1026 / Комментарії - 0 шт.