Зверненням громадян – належну увагу!

Особисте право на звернення забезпечує громадянам можливість відстоювати свої права та законні інтереси, а також відновлювати їх у разі порушення.

Своє право на звернення громадяни можуть реалізувати, звернувшись письмово чи усно до Вознесенської ОДПІ ГУ ДФС у Миколаївській області.

Протягом січня-травня 2015 року до ОДПІ надійшло 6 письмових звернень громадян, які обліковуються за категорією заяв, скарги не надходили.

Найбільш актуальні питання, з якими громадяни зверталися до Вознесенської ОДПІ у січні – травні 2015р. стосувались:

- інформування про ухилення від сплати податків – 5 звернень;

- стосовно проведення перевірки – 1 звернення.

Інформацію про проведення особистого прийому громадян керівником та іншими посадовими особами Вознесенської ОДПІ, графіки прийому громадян розміщено на інформаційних стендах у Центрі обслуговування платників.

З початку року у Вознесенській ОДПІ ГУ ДФС у Миколаївській області проведено 2 сеанси телефонного зв’язку «гаряча лінія» з питань звернень громадян.

Своєчасні та ґрунтовні відповіді є важливою складовою у наданні якісних сервісних послуг платникам податків. Для фахівців інспекції важливим є не тільки розглянути заяви та задовольнити законні права та інтереси громадян, але й виявити основні причини, що викликають їх надходження.

                                                                                             Вознесенська ОДПІ

 

Дата: 30.06.2015 / Переглядів: 622 / Комментарії - 0 шт.

Iм'я -