Комунальна установа “Територіальний центр соціального обслуговування м. Вознесенська”

З метою забезпечення конституційного права громадян на соціальний захист в Україні створено і забезпечено функціонування державної системи соціального обслуговування та надання соціальних послуг пенсіонерам, ветеранам війни і праці, інвалідам, одиноким непрацездатним громадянам, іншим особам, які перебувають у складних життєвих обставинах і потребують соціальної допомоги і підтримки.

Адреса: 35600, м. Вознесенськ, вул. Михайлівська (Щорса), 3

Тел.:(05322), 3 26 02, 3 24 50, E – mail: ku_tcso@ukr.net

Режим роботи:  Пн.-Чт. 8.00-17.00;  Пт. 8.00-16.00

Обідня перерва:  12.00-12.45.  Вихідний –Сб, Нд.

Графік проведення сеансів телефонного зв'язку “гаряча лінія” та особистого прийому громадян

Коваленко Людмила Олександрівна - директор

2-й, 3-й четвер кожного місяця з 10.00 до 12.00. Тел. (05134) 3-26-02

Особистий прийом - щочетверга з 08.00 до 12.00

Козлюк Вікторія Вікторівна - заступник директора

2-й, 3-й вівторок кожного місяця з 10.00 до 12.00. Тел. (05134) 3-26-02

Особистий прийом - щовівторка з 08.00 до 12.00

Грудненко Сергій Анатолійович – юрист –консульт

2-а, 3-а п’ятниця кожного місяця з 10.00 до 12.00. Тел. (05134) 3-24-50

Краснікова Альона Володимирівна - завідувач відділення соціальної допомоги вдома

2-а, 3-а середа кожного місяця з 10.00 до 12.00. Тел. (05134) 3-26-02

Бордюжа Оксана Валеріївна – завідувач відділення денного перебування

2-а, 3-а п’ятниця кожного місяця з 10.00 до 12.00. Тел. (05134) 3-26-02

Гачук Галина Олександрівна – організатор культурно- дозвіллєвої діяльності

2-й, 3-й понеділок кожного місяця з 10.00 до 12.00. Тел. (05134) 3-26-02

Функціонує "телефон довіри" з понеділка по п'ятницю з 08.00 до 12.00 та з 13.00 до 17.00 за телефоном (05134) 3-26-02

Комунальну установу «Територіальний центр соціального обслуговування м. Вознесенська» (далі Центр) створено для надання соціальних послуг громадянам, які перебувають у складних життєвих обставинах і потребують сторонньої допомоги, за місцем проживання, в умовах тимчасового або денного перебування.

Основними завданнями територіального центру є:

- виявлення одиноких непрацездатних громадян, які не здатні до самообслуговування і потребують постійної сторонньої допомоги, формування електронної бази даних таких громадян, визначення (оцінювання) їх індивідуальних потреб у наданні соціальних послуг;

- забезпечення якісного надання соціальних послуг;

- встановлення зв’язків із підприємствами, установами, організаціями всіх форм власності, фізичними особами, родичами громадян, яких обслуговує Центр, з метою сприяння в наданні соціальних послуг.

До територіального центру входять наступні структурі підрозділи:

- відділення соціальної допомоги вдома;

- відділення денного перебування;

- відділення організації надання адресної натуральної та грошової допомоги;

На надання соціальних послуг в Центрі мають право:

- громадяни похилого віку, інваліди, хворі (з числа осіб працездатного віку на період до встановлення їм групи інвалідності, але не більш як чотири місяці), які не здатні до самообслуговування і потребують постійної сторонньої допомоги, визнані такими в порядку, затвердженому Міністерством охорони здоров’я України;

- громадяни, які перебувають у складній життєвій ситуації у зв'язку з безробіттям і зареєстровані в державній службі зайнятості як такі, що   шукають роботу, стихійним лихом, катастрофою (і мають на своєму утриманні неповнолітніх дітей, дітей-інвалідів, осіб похилого віку, інвалідів),   якщо середньомісячний сукупний дохід їх сімей нижчий ніж прожитковий мінімум для сім'ї.

Для надання соціальних послуг зазначені громадяни подають письмову заяву до Управління соціального захисту населення Вознесенської міської ради за адресою: вул. Пушкінська, 1, кабінет № 3, яке в триденний строк після її надходження надсилає запит до закладів охорони здоров'я за місцем проживання громадянина для одержання медичного висновку про його здатність до самообслуговування та потребу в постійній сторонній допомозі (далі - медичний висновок), до відповідного підприємства, установи, організації, що надають послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій за місцем реєстрації громадянина, для отримання довідки про склад сім’ї, або зареєстрованих у житловому приміщенні / будинку осіб і до територіального органу ДФС для отримання довідки про доходи громадянина (у разі потреби).

З метою встановлення наявності (відсутності) обтяжень речових прав на нерухоме майно громадян, які мають право на надання соціальних послуг та які подали письмову заяву до Управління соціального захисту населення Вознесенської міської ради, а також наявності (відсутності) укладених такими громадянами договорів довічного утримання (догляду) посадова особаУправління соціального захисту населення Вознесенської міської ради в триденний строк після надходження відповідної письмової заяви отримує інформацію з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно (далі - Державний реєстр прав) шляхом безпосереднього доступу до нього відповідно до законодавства та долучає її до заяви громадянина.

У п'ятиденний строк після надходження запиту відповідні суб'єкти, надають медичний висновок, довідку про склад сім'ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/ будинку осіб, довідку про доходи громадянина (у разі потреби) Управлінню соціального захисту населення Вознесенської міської ради, яке у одноденний строк після їх надходження приймає рішення про надання або відмову в наданні соціальних послуг та надсилає такі документи Центру разом із заявою громадянина та інформацією з Державного реєстру прав.

Після надходження зазначених документів Центр протягом строку, визначеного у державних стандартах соціальних послуг, визначає індивідуальні потреби отримувача соціальної послуги, встановлює групу рухової активності, визначає зміст соціальних послуг, уточнює обсяг, складає індивідуальний план, приймає рішення про необхідність надання соціальних послуг, про що видається відповідний наказ, та укладає з отримувачем соціальної послуги договір про надання таких послуг.

Надання соціальних послуг структурними підрозділами Центру внутрішньо переміщеним особам здійснюється невідкладно. Особова справа формується на підставі документа, що посвідчує особу, та довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи.

Форми заяви, медичного висновку, договору про надання соціальних послуг, карти визначення індивідуальних потреб отримувача соціальної послуги, акту обстеження матеріально-побутових умов, журналу обліку громадян, яких обслуговує Центр, затверджує Мінсоцполітики в установленому порядку.

Центр забезпечує безоплатне, в обсягах, визначених державними стандартами, надання соціальних послуг:

- громадян похилого віку, інвалідів, хворих (з числа осіб працездатного віку на період до встановлення їм групи інвалідності, але не більш як чотири місяці), які не здатні до самообслуговування і не мають рідних, які повинні забезпечити їм догляд і допомогу, або рідні є громадянами похилого віку чи визнані інвалідами в установленому порядку;

- громадян, які перебувають у складній життєвій ситуації у зв'язку з безробіттям і зареєстровані в державній службі зайнятості як такі, що   шукають роботу, стихійним лихом, катастрофою (і мають на своєму утриманні неповнолітніх дітей, дітей-інвалідів, осіб похилого віку, інвалідів),   якщо середньомісячний сукупний дохід їх сімей нижчий ніж прожитковий мінімум для сім'ї.

Центр може надавати платні соціальні послуги:

- громадянам похилого віку, інвалідам, хворим, які не здатні до самообслуговування і мають рідних, які повинні забезпечити їм догляд і допомогу;

- громадянам, які перебувають у складній життєвій ситуації у зв'язку з безробіттям і зареєстровані в державній службі зайнятості як такі, що   шукають роботу, стихійним лихом, катастрофою (і мають на своєму утриманні неповнолітніх дітей, дітей-інвалідів, осіб похилого віку,   інвалідів),   якщо середньомісячний сукупний дохід їх сімей вищий ніж прожитковий мінімум для сім'ї.

Тарифи на платні соціальні послуги розробляються та затверджуються Центром відповідно до чинного законодавства України та погоджуються з Управлінням соціального захисту населення Вознесенської міської ради.

Громадяни, які мають працездатних родичів отримують всі види соціальних послуг за плату відповідно до тарифів на соціальні послуги.

У виняткових випадках громадяни, що мають рідних, які повинні забезпечити їм догляд і допомогу, можуть звільнятися від плати за надання соціальних послуг в структурних підрозділах Центру в разі, коли такі рідні належать до малозабезпечених і отримують державну соціальну допомогу в установленому законодавством порядку, залежні від психоактивних речовин, алкоголю, перебувають у місцях позбавлення волі тощо. Рішення про звільнення зазначених громадянвід плати за надання соціальних послуг приймається Вознесенською міською радою.

У разі звільнення від плати громадян за надання соціальних послуг у відділенні соціальної допомоги вдома, видатки, пов’язані із наданням соціальних послуг громадянам, передбачаються у кошторисі Центру за рахунок додаткових коштів міського бюджету.

Медичними протипоказаннями для надання соціальних послуг громадян є наявність у них інфекційних захворювань, залежності від психоактивних речовин, алкоголю, психічних захворювань, що потребують перебування на спеціальному диспансерному обліку.

Надання соціальних послуг громадянам припиняється за письмовим повідомленням громадян у разі:

1) поліпшення стану здоров'я, виходу із складних життєвих обставин, в результаті чого громадянин втрачає потребу в наданні соціальних послуг;

2) виявлення у громадянина, якого безоплатно обслуговує Центр, працездатних рідних (батьків, дітей, чоловіка, дружини) або осіб, які відповідно до законодавства повинні забезпечити йому догляд і допомогу, або осіб, з якими укладено договір довічного утримання (догляду);

3) направлення громадянина до будинку-інтернату для громадян похилого віку, пансіонату, психоневрологічного інтернату, надання громадянину соціальної послуги з догляду вдома в будинку для ветеранів війни та праці, громадян похилого віку та інвалідів, інших закладах постійного проживання;

4) зміни місця проживання/перебування (за межами адміністративно- територіальної одиниці, на яку поширюється повноваження Центру);

5) поліпшення матеріально-побутових умов, у результаті якого громадянин не потребує соціально-економічних послуг (для громадян, які потребували надання цих послуг у відділенні організації надання адресної натуральної та грошової допомоги);

6) грубого, принизливого ставлення громадянина до обслуговуючого персоналу, соціальних працівників, соціальних робітників та інших працівників Центру і його структурних підрозділів;

7) порушення громадського порядку (сварки, бійки тощо);

8) систематичного перебування в стані алкогольного, наркотичного сп'яніння;

9) виявлення медичних протипоказань для надання соціальних послуг Центром;

10) надання громадянинові соціальних послуг фізичною особою, якій призначено щомісячну компенсаційну виплату, допомогу на догляд в установленому законодавством порядку (крім обслуговування у відділенні організації надання адресної натуральної та грошової допомоги);

11) надання громадянином соціальних послуг іншій особі та отримання ним щомісячної компенсаційної виплати, допомоги на догляд в установленому законодавством порядку;

12) відмови отримувача соціальних послуг або його законного представника від отримання соціальних послуг;

13) невиконання громадянином без поважних причин вимог щодо отримання соціальної послуги з догляду вдома після письмового попередження про припинення чи обмеження її надання або після обмеження надання такої послуги.

14) припинення діяльності Центру, у такому разі Вознесенська міська радавживає заходів до забезпечення надання соціальних послуг особам, які їх отримували в цьому Центрі.

У разі смерті громадянина надання соціальних послуг також припиняється на підставі доповідної записки соціального робітника та копії свідоцтва про смерть.

Відділення соціальної допомоги вдома надає відповідно до державного стандарту соціальних послуг послугу: догляд вдома

Відділення соціальної допомоги вдома надає соціальні послуги громадянам похилого віку, інвалідам (які досягли 18-річного віку) та не здатні до самообслуговування у зв'язку з частковою втратою рухової активності (мають III, IV і V групу рухової активності) і потребують сторонньої допомоги в домашніх умовах згідно з медичним висновком.

Відділення соціальної допомоги вдома не здійснює соціального обслуговування громадян, які потребують цілодобового стороннього догляду.

На кожного громадянина, якого обслуговує   відділення соціальної   допомоги вдома, ведеться особова справа, в якій міститься:

1) письмова заява громадянина; 2) медичний висновок про не здатність до самообслуговування, потребу в постійній сторонній допомозі та догляді в домашніх умовах; 3) карта визначення індивідуальних потреб отримувача соціальних послуг; 4) один примірник договору, укладеного громадянином і Центром про надання соціальних послуг; 5) довідка про склад сім'ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб;6) інформація з Державного реєстру прав, отримана посадовою особою структурного підрозділу з питань соціального захисту населення місцевої державної адміністрації або виконавчого органу відповідної   ради шляхом безпосереднього доступу до цього Реєстру; 7) копія довідки про встановлення групи інвалідності (за наявності); 8) копія рішення (розпорядження) органу, що утворив територіальний центр, або утвореної ним комісії, про звільнення від плати громадян похилого віку, інвалідів (які досягли 18-річного віку), хворих (з числа осіб працездатного віку на період до встановлення їм групи інвалідності, але не більш як чотири місяці), які не здатні до самообслуговування, але мають рідних, що повинні   забезпечити їм догляд і допомогу (за наявності); 9) копія наказу про здійснення (припинення) надання соціальних послуг; 10) довідка про доходи за останні шість місяців, що передують місяцю звернення за встановленням диференційованої плати за надання соціальних послуг; 11) індивідуальний план надання соціальної послуги; 12) копія довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи (для внутрішньо переміщених осіб).

Територіальний центр забезпечує безоплатне обслуговування громадянам, які не мають рідних (дітей, чоловіка, жінки), що повинні забезпечити їм догляд і допомогу, або рідні є громадянами похилого віку чи визнані інвалідами в установленому порядку.

Територіальний центр надає платні соціальні послуги громадянам, які мають рідних, що повинні забезпечити їм догляд і допомогу.

Відділення соціальної допомоги вдома надає соціально-побутові послуги: приготування (допомога в приготуванні) їжі вдома, годування; придбання та доставка товарів з магазину або базару, медикаментів за кошти громадян, які обслуговуються; за дорученням здійснення оплати комунальних та інших послуг;сприяння у забезпеченні необхідними технічними та іншими засобами реабілітації; виклик лікаря супровід клієнта до лікувальної установи;допомога у прибиранні приміщення, дотриманні особистої гігієни; оформлення документів на отримання субсидій на оплату житлово - комунальних послуг та інших видів соціальної допомоги.  

Відділення денного перебування утворюється для надання соціальних послуг не менш як 30 громадян похилого віку, інвалідів (які досягли 18-річного віку), що частково втратили здатність до самообслуговування, на день.

Відділення денного перебування обслуговує громадян, які мають часткове порушення рухової активності, частково не здатні до самообслуговування та не мають медичних протипоказань для перебування в колективі та потребують соціально-побутової і психологічної   адаптації, надання соціальних послуг з метою усунення обмежень життєдіяльності, запобігання виникненню та розвитку можливих захворювань особи, підтримки її здоров’я, соціальної незалежності, відновлення знань, вмінь та навичок з орієнтування в домашніх умовах, ведення домашнього господарства, самообслуговування, поведінки у суспільстві, сприяння розвитку різнобічних інтересів і потреб осіб, організації дозвілля і відпочинку.

Відділення денного перебування надає такі послуги: соціальна адаптація; консультування; представництво інтересів; соціальна профілактика;    посередництво (медіація).

У відділенні працює «Університет третього віку». Діє п’ять факультетів: - соціально-активна життєва позиція; -основи комп’ютерної грамотності; -декоративно-прикладного мистецтва; -хорового співу; -бального танцю.

На даний час за різними напрямками навчається 75 осіб.

Кожен з членів УТВ добровільно визначає свою участь у діяльності УТВ відповідно до його можливостей  і залучається до дружньої, приємної, доброзичливої команди. Найбільше охочих навчатися на факультеті «Соціально-активна життєва позиція». Студенти з задоволенням відвідують заняття та займаються улюбленими справами: співають українські пісні, читають авторські та власні вірші та гумор, займаються рукоділлям, проводяться зустрічі та бесіди з цікавими людьми, місцевими поетами, читають та слухають лекції на різні тематики. У цьому закладі вони отримують необхідні для повноцінного існування в сучасному світі знання, відчувають себе потрібними, усвідомюють, що життя продовжується і межі пізнання не існує. А ще “Університет третього віку” допомагає пенсіонерам розкрити у собі ті таланти, які були притиснуті сірими буднями, роботою, клопотами і родинними проблемами.

До організації навчання залучаються фахівці місцевих органів влади (за їх згодою), управління соціального захисту населення, охорони здоров’я, юстиції, Пенсійного фонду України,освіти, територіального центру. Навчання в „Університеті третього віку” здійснюється як викладачами-волонтерами, так і самими пенсіонерами-слухачами УТВ.

На кожного громадянина, якого обслуговує відділення денного перебування, ведеться особова справа, в якій міститься:

1) письмова заява громадянина;

2) медичний висновок про не здатність до самообслуговування, потребу в постійній сторонній допомозі та догляд в домашніх умовах;

3) карта індивідуальних потреб у соціальному обслуговуванні;

4) довідка про склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку;

5) копія довідки про встановлення групи інвалідності (за наявності);

6) копія наказу про здійснення (припинення) соціального обслуговування;

7) довідка про доходи за останні шість місяців, що передують місяцю звернення за встановленням диференційованої плати за надання соціальних послуг;

8) індивідуальний план надання соціальної послуги;

9) договір про надання соціальної послуги;

10) копія рішення (розпорядження) органу, яким утворено територіальний

центр, або утвореної ним комісії про звільнення від плати громадян похилого віку, інвалідів (які досягли 18-річного віку), що не здатні до самообслуговування але мають рідних, які повинні забезпечити їм догляд і допомогу (за наявності);

11) копія довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи (для внутрішньо переміщених осіб).

Послуги інформаційно-консультативні, медичні (внутрішньо м’язова ін’єкція, вимірювання тиску, апарат «Біоптрон Компакт ІІІ», тренажер «Орбітрек») згідно рішення виконавчого комітету міської ради від 24.12.2010 року № 384 надаються одиноко проживаючим громадянам міста безоплатно.

Відділення денного перебування надає послуги з масажу на безоплатній основі та по пільговим тарифам.

 
 
 

Відділення організації надання адресної натуральної та грошової допомогиутворюється для обслуговування не менш як 500 таких громадян, які   відповідно до акта обстеження матеріально-побутових умов потребують натуральної чи грошової допомоги:   похилого віку; інвалідів; хворих (з числа осіб працездатного віку на   період   до встановлення їм групи інвалідності, але не більш як чотири місяці) у разі коли вони на своєму утриманні мають неповнолітніх дітей, дітей-інвалідів, осіб похилого віку, інвалідів; які перебувають у складній життєвій ситуації у зв'язку з безробіттям і зареєстровані в державній службі зайнятості як такі, що шукають роботу, стихійним лихом, катастрофою, у разі коли вони мають на своєму утриманні неповнолітніх дітей, дітей-інвалідів, осіб похилого віку, інвалідів.  

Право на безоплатне обслуговування відділенням адресної допомоги мають:

- громадяни, які не здатні до самообслуговування у зв’язку з похилим віком, хворобою, інвалідністю і не мають рідних, які повинні забезпечити їм догляд і допомогу, або рідні є громадянами похилого віку чи визнані інвалідами в установленому порядку.

- громадяни, які не здатні до самообслуговування у зв’язку з похилим віком, хворобою, інвалідністю і мають рідних, які повинні забезпечити їм догляд і допомогу за умови, що середньомісячний сукупний дохід їх сімей нижчий ніж 1,5 прожиткового мінімуму для сім’ї (станом на 01.01.2017 складає 1870,5 грн.);

- громадяни, які перебувають у складній життєвій ситуації у зв’язку з безробіттям і зареєстровані в державній службі зайнятості як такі, що шукають роботу, стихійним лихом, катастрофою (і мають на своєму утриманні неповнолітніх дітей, дітей – інвалідів , осіб похилого віку, інвалідів), якщо середньомісячний сукупний дохід їх сімей нижчий ніж прожитковий мінімум для сім’ї (станом на 01.01.2017 складає 1247.00 грн.).

 - внутрішньо переміщені особи.

Відділення адресної допомоги, виходячи з можливостей, наявної фінансової та матеріально – технічної бази безоплатно забезпечує громадян:

1) одягом, взуттям, іншими предметами бувшими у вжитку;                                                                              

2) продовольчими товарами;

3) гарячим чаєм тощо;

Відділення адресної допомоги надає на безоплатній основі та по пільговим тарифам послуги перукаря та взуттьовика.

В разі, коли громадянин через втрату рухової активності не може відвідати відділення адресної допомоги та особисто отримати натуральну допомогу (продуктовий набір, послуги перукаря), адміністрація територіального центру вживає заходів для надання допомоги за місцем його проживання.

У відділенні адресної допомоги працює пункт прийому від громадян, підприємств, установ та організацій продуктів харчування, одягу, взуття для задоволення потреб малозабезпечених громадян.

На кожного громадянина, якого обслуговує відділення адресної допомоги, ведеться особова справа, в якій міститься:

1) письмова заява громадянина;

2) довідка про склад сім'ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб (форма №3);

3) довідка про доходи членів сім'ї за останні шість місяців;

4) копія наказу про здійснення (припинення) обслуговування;

5) копія довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи (для внутрішньо переміщених осіб).

Громадяни, які мають працездатних родичів отримують всі види соціальних послуг за плату відповідно до тарифів на соціальні послуги.

Відповідно наказу директора від 27 січня 2017р. № 22 "Про затвердження тарифів на платні соціальні послуги та норми часу щодо обслуговування одиноко проживаючих громадян міста Вознесенська відділеннями Комунальної установи "Територіальний центр соціального обслуговування м. Вознесенська" затверджено тарифи на платні послуги.

Тарифи

на платні соціальні послуги та норми часу, щодо обслуговування одиноко проживаючих громадян   міста Вознесенська з V групою рухомої активності відділеннями Комунальної установи «Територіальний центр соціального обслуговування м. Вознесенська»

№ з/п

 Назва послуги

Одиниця вимірювання

Витрати часу на надання послуги, хвилин

Тарифи, грн.

 

1

Ведення домашнього господарства (підготовка продуктів для приготування їжі, миття овочів, фруктів і посуду, винесення сміття, тощо)

 

Разове доручення

18

15

10

5

10,44

8,70

5,81

2,89

2

Ведення домашнього господарства

(прибирання житла:

а) косметичне прибирання;

б) вологе прибирання;

в) генеральне прибирання)

 

Одне прибирання

 

 

18

42

126

 

 

10,44

24,36

73,08

3

Ведення домашнього господарства (розпалювання печей, піднесення вугілля, дров, розчистка снігу; доставка води з колонки)

Одне розпалювання, доставка, піднесення

42

20

15

10

5

24,36

11,59

8,70

5,81

2,89

4

Ведення домашнього господарства (миття вікон (не більше 3)

Одне миття одного вікна

30

17,40

5

Ведення домашнього господарства (обклеювання вікон)

Разове доручення

30

17,40

6

Ведення домашнього господарства (прасування – до 1,5 кг сухої білизни)

Одне прасування

30

17,40

7

Придбання і доставка продовольчих, промислових та господарських товарів, медикаментів

Разове доручення

84

60

40

48,72

34,80

23,21

8

Організація харчування (приготування їжі)

Одне приготування

60

34,80

9

Організація харчування (годування) (для ліжково-хворих)

Одне годування

24

13,92

10

Прання білизни та одягу (до 1,5 кг сухої білизни)

Одне прання

30

17,40

11

Ремонт одягу (дрібний)

Разове доручення

6

3,48

12

Здійснення санітарно-гігієнічних заходів за місцем проживання (заміна натільної і постільної білизни)

Одна заміна

10

5,81

13

Здійснення санітарно-гігієнічних заходів за місцем проживання (надання допомоги при купанні, миття голови, розчісування волосся, підрізання нігтів)

Разове доручення

60

30

34,80

17,40

14

Забезпечення супроводження (супровід споживача соціальних послуг у поліклініку)

Разове доручення

78

45,24

15

Надання допомоги в оплаті комунальних послуг (заповнення абонентних книжок, оплата комунальних послуг, звірення платежів, заміна книжок)

Одна оплата

45

26,10

16

Надання допомоги в оформленні документів (оформлення замовлень на доставку вугілля, дров)

Одне оформлення

60

34,80

17

Представництво інтересів в органах державної влади, установах, підприємствах та організаціях (виконання доручень, пов’язаних з необхідністю відвідування різних організацій)

Одне доручення

72

41,76

18

Надання допомоги у проведенні сільськогосподарських робіт (в обробці присадибної ділянки 0,02га)

Разове доручення

138

80,04

19

Надання послуг з виконання ремонтних робіт (допомога в ремонті житлових приміщень)

Разове доручення

240

139,20

20

Відвідування в лікарні

Разове доручення

99

57,42

21

Доставка біологічних речовин в лабораторії

Разове доручення

72

40

41,76

23,21

22

Перукарські послуги

а) стрижка жіноча

б) стрижка чоловіча

в) проста стрижка бороди

Одна послуга

30

20

10

14,27

9,50

4,76

Тарифи

на платні соціальні послуги та норми часу, щодо обслуговування одиноко проживаючих громадян   міста Вознесенська з ІІІ та ІV групою рухомої активності відділеннями Комунальної установи «Територіальний центр соціального обслуговування м. Вознесенська»

№ з/п

 Назва послуги

Одиниця вимірювання

Витрати часу на надання послуги, хвилин

Тарифи, грн.

 

1

Ведення домашнього господарства                                 (підготовка продуктів для приготування їжі, миття овочів, фруктів і посуду, винесення сміття, тощо)

 

Разове доручення

18

15

10

5

10,29

8,58

5,73

2,85

2

Ведення домашнього господарства

(прибирання житла:

а) косметичне прибирання;

б) вологе прибирання;

в) генеральне прибирання)

 

Одне прибирання

 

 

18

42

126

 

 

10,29

24,02

72,05

3

Ведення домашнього господарства (розпалювання печей, піднесення вугілля, дров, розчистка снігу; доставка води з колонки)

Одне розпалювання, доставка, піднесення

42

20

15

10

5

24,02

11,43

8,58

5,73

2,85

4

Ведення домашнього господарства (миття вікон (не більше 3)

Одне миття одного вікна

30

17,16

5

Ведення домашнього господарства (обклеювання вікон)

Разове доручення

30

17,16

6

Ведення домашнього господарства (прасування – до 1,5 кг сухої білизни)

Одне прасування

30

17,16

7

Придбання і доставка продовольчих, промислових та господарських товарів, медикаментів

Разове доручення

84

60

40

48,03

34,31

22,88

8

Організація харчування (приготування їжі)

Одне приготування

60

34,31

9

Організація харчування (годування) (для ліжково-хворих)

Одне годування

24

13,72

10

Прання білизни та одягу (до 1,5 кг сухої білизни)

Одне прання

30

17,16

11

Ремонт одягу (дрібний)

Разове доручення

6

3,43

12

Здійснення санітарно-гігієнічних заходів за місцем проживання (заміна натільної і постільної білизни)

Одна заміна

10

5,73

13

Здійснення санітарно-гігієнічних заходів за місцем проживання (надання допомоги при купанні, миття голови, розчісування волосся, підрізання нігтів)

Разове доручення

60

30

34,31

17,16

14

Забезпечення супроводження (супровід споживача соціальних послуг у поліклініку)

Разове доручення

78

44,60

15

Надання допомоги в оплаті комунальних послуг (заповнення абонентних книжок, оплата комунальних послуг, звірення платежів, заміна книжок)

Одна оплата

45

25,73

16

Надання допомоги в оформленні документів (оформлення замовлень на доставку вугілля, дров)

Одне оформлення

60

34,31

17

Представництво інтересів в органах державної влади, установах, підприємствах та організаціях (виконання доручень, пов’язаних з необхідністю відвідування різних організацій)

Одне доручення

72

41,17

18

Надання допомоги у проведенні сільськогосподарських робіт (в обробці присадибної ділянки 0,02га)

Разове доручення

138

78,91

19

Надання послуг з виконання ремонтних робіт (допомога в ремонті житлових приміщень)

Разове доручення

240

137,24

20

Відвідування в лікарні

Разове доручення

99

56,61

21

Доставка біологічних речовин в лабораторії

Разове доручення

72

40

41,17

22,88

22

Перукарські послуги

а) стрижка жіноча

б) стрижка чоловіча

в) проста стрижка бороди

Одна послуга

30

20

10

 

14,15

9,42

4,72

 

23

Послуга фізичної реабілітації по зонах

а) голови

б) шийного відділу

в) коміркової зони

г) верхньої кінцівки

д) нижньої кінцівки

е) спини

ж) поперекового перехресного відділу

Одна послуга

 

10

10

15

15

15

15

15

 

4,79

4,79

7,18

7,18

7,18

7,18

7,18

24

Пошив та ремонт взуття для одинокопроживаючих (доход > 1.5 прожиткових мінімуми)

а) підклеювання підошви ( 10 мл клею)

    підклеювання підошви ( 20 мл   клею)

    підклеювання підошви ( 30 мл   клею)

б) закріплення підошви

в) профілактика взуття (10 х 14)

    профілактика взуття (11 х 16)

    профілактика взуття (11 х 18)

    профілактика взуття (12 х 18)

г) прошивка взуття

д) набійка поліуретанова (2 х 2)

    набійка поліуретанова (4 х 4)

    набійка поліуретанова (6 х 6)

е) набійка резинова (3 х 3)

    набійка резинова (6 х 6)

   набійка резинова (9 х 9)

   Одна послуга

 

 

40

40

40

10

50

50

50

50

40

30

30

30

30

30

30

 

 

18,45

19,95

21,45

4,49

26,77

28,21

29,09

29,81

17,90

13,99

17,83

24,23

13,43

15,59

19,19

25

Пошив та ремонт взуття для одинокопроживаючих (доход < 1.5 прожиткових мінімуми) та одиноких (тариф складається з вартості матеріалу):

а) підклеювання підошви ( 10 мл клею)

    підклеювання підошви ( 20 мл   клею)

    підклеювання підошви ( 30 мл   клею)

б) профілактика взуття (10 х 14)

    профілактика взуття (11 х 16)

    профілактика взуття (11 х 18)

    профілактика взуття (12 х 18)

в) набійка поліуретанова (2 х 2)

    набійка поліуретанова (4 х 4)

    набійка поліуретанова (6 х 6)

г) набійка резинова (3 х 3)

    набійка резинова (6 х 6)

    набійка резинова (9 х 9)

 

Одна послуга

 

 

40

40

40

50

50

50

50

30

30

30

30

30

30

 

 

1,50

3,00

4,50

5,60

7,04

7,92

8,64

1,28

5,12

11,52

0,72

2,88

6,48

 Звіт про хід проведення моніторингу та оцінки якості соціальних послуг відповідно наказу Міністерства соціальної політики України від 27 грудня 2013 року № 904

На виконання наказу Міністерства соціальної політики України від 27.12.2013 № 904 «Про затвердження Методичних рекомендацій з проведення моніторингу та оцінки якості соціальних послуг» в Комунальній установі «Територіальний центр соціального обслуговування м. Вознесенська» було проведено внутрішню оцінку якості та моніторинг соціальних послуг з     10 жовтня по 10 грудня 2016 рокуНаказом директора територіального центру від 29 серпня 2016 року № 49 року призначено відповідальну особу за організацію і проведення оцінки якості соціальних послуг, створено комісію з моніторингу та оцінки якості соціальних послуг,затверджено план проведення оцінки.

Моніторинг – це систематичне спостереження за станом та тенденціями, що відбуваються у соціальній службі, шляхом регулярного збору та аналізу даних.

Оцінка якості послуг  це процедура, яка відбувається час від часу, і має на меті визначити, як забезпечуються встановлені показники якості, чи відповідає послуга своєму призначенню, чи має вона позитивний вплив на отримувача.

Підставою для проведення внутрішнього моніторингу та оцінки якості соціальних послуг є здійснення планового контролю.

Об’єктом внутрішнього моніторингу та оцінки якості соціальних послуг є відділення соціальної допомоги вдома Комунальної установи «Територіальний центр соціального обслуговування м. Вознесенська».

Предметом внутрішнього моніторингу та оцінки якості соціальних послуг є соціальна послуга - догляд вдома.

Цілі проведення внутрішнього моніторингу та оцінки якості соціальної послуги догляд вдома:

- оптимізація діяльності відділення соціальної допомоги вдома;

- підвищення рівня професійної компетенції персоналу відділення соціальної допомоги вдома;

- дотримання встановленого та підвищення рівня якості соціальної послуги догляду вдома.

Внутрішньому моніторингу та оцінці підлягають:

- дотримання вимог, встановлених у Державному стандарті догляду вдома;

- дотримання показників забезпечення якості, встановлених у Державному стандарті догляду вдома.

Завдання моніторингу та оцінки якості соціальної послуги догляду вдома полягають у:

- проведенні оцінки дотримання вимог до якості соціальної послуги, встановлених у Державному стандарті догляду вдома;

- виявленні випадків порушень чи недотримання законодавчих та нормативно-правових актів, що регулюють надання соціальної послуги догляду вдома й вжиття заходів щодо їх усунення;

- проведенні аналізу причин, що лежать в основі порушень, та їх усуненні;

- визначенні результативності надання соціальної послуги догляду вдома;

- виявленні негативних й позитивних тенденцій у процесі надання соціальної послуги догляду вдома, підготовці пропозицій щодо вдосконалення процесу надання соціальної послуги й поширення успішного досвіду. 

Для проведення внутрішньої оцінки якості надання соціальної послуги догляду вдома застосовувалися: 

- показники якості соціальної послуги догляд вдома, наведенні у додатку 4 Державного стандарту догляду вдома, затвердженого наказом Міністерства соціальної політики України від 13.11.2013 №760;

- рекомендації щодо шкали оцінки якості соціальних послуг, наведенні у додатку 2 Методичних рекомендації з проведення моніторингу та оцінки якості соціальних послуг, затверджених наказом Міністерства соціальної політики України від 27.12.2013 № 904.

Соціальна послуга догляду вдома надається територіальним центром громадянам похилого віку та особам з інвалідністю, які досягли 18-річного віку на безоплатній та платній основі.

При здійсненні внутрішнього оцінювання якості соціальної послуги догляду вдома застосовували такі методи оцінки:

  • Опитування, співбесіди отримувачів соціальних послуг за місцем проживання, телефонне опитування;
  • спостереження за процесом надання соціальних послуг;
  • співбесіда з соціальними робітниками;
  • вивчення документації отримувачів соціальних послуг.

З початку 2016 року у відділенні соціальної допомоги вдома отримали послугу догляд вдома 216 осіб. В оцінюванні роботи відділення соціальної допомоги вдома щодо якості надання соціальних послуг взяли участь 196 громадян з числа отримувачів соціальної послуги догляду вдома. Також здійснювався систематичний збір інформації, обробка та порівняльний аналіз даних щодо діяльності надавача соціальних послуг, потреб у соціальних послугах, наданих послуг, людських та бюджетних ресурсів, залучених для надання соціальних послуг, службових документів.

Для проведення оцінки якості соціальних послуг застосовувалися такі показники якості соціальних послуг: адресність та індивідуальний підхід, результативність, своєчасність, доступність та відкритість, зручність, повага отримувачів соціальної послуги, професійність.

Адресність та індивідуальний підхід :

-наявність визначення індивідуальних потреб отримувача соціальної послуги (100 %) – всі особові справи отримувачів соціальної послуги догляду вдома містить карти визначення (оцінювання) індивідуальних потреб у соціальному обслуговуванні (наданні соціальних послуг), визначення ступеня індивідуальної потреби отримувача соціальної послуги у наданні соціальної послуги догляду вдома;

-наявність індивідуального плану надання соціальної послуги догляду вдома, що відповідає визначеним індивідуальним потребам отримувача соціальної послуги (100 %) – індивідуальні плани надання соціальної послуги догляду вдома, які ґрунтуються на визначенні індивідуальних потреб отримувача соціальної послуги, складається і узгоджуються з кожним отримувачем соціальної послуги, індивідуальний план складається за формою згідно з додатком до Державного стандарту. Один примірник індивідуального плану знаходиться у отримувачів соціальної послуги, другий залишається в особовій справі отримувача соціальної послуги вдома;

-забезпечення перегляду індивідуального плану надання соціальної послуги догляду вдома (100 %) – індивідуальний план коригується однин раз на півроку при повторному визначенні індивідуальних потреб отримувачів соціальної послуги (в результаті перегляду індивідуальних планів на період моніторингу індивідуальні потреби змінилися у 16 % отримувачів соціальної послуги).

Результативність:

-рівень задоволеності соціальною послугою догляду вдома (за оцінками отримувачів соціальної послуги) (91,4 %) - отримувачі задоволені соціальною послугою догляду вдома згідно проведеного опитування, співбесіди;

-покращення емоційного, психологічного, фізичного стану отримувачів соціальної послуги, позитивні зміни у стані отримувача соціальної послуги у процесі її надання порівняно з періодом, коли соціальна послуга догляду вдома не надавалася – отримувачі соціальної послуги догляду вдома констатували покращення емоційного, психологічного, фізичного стану порівняно з періодом, коли соціальна послуга догляду вдома не надавалася;

-проведення опитувань, збору відгуків, реагування на скарги отримувачів соціальної послуги та проведення роботи щодо надання роз'яснень отримувачам соціальної послуги – в ході перевірок соціальних робітників на дільницях, проводилося опитування отримувачів соціальної послуги догляду вдома щодо якості надання соціальної послуги.  Були отримані позитивні відгуки щодо роботи соціальних робітників та постійно проводилася інформаційно-роз’яснювальна робота щодо соціального обслуговування.

Своєчасність: 

-прийняття рішення щодо надання соціальної послуги догляду вдома, визначення індивідуальних потреб отримувача соціальної послуги, підготовка індивідуального плану надання соціальної послуги догляду вдома у встановлений строк (100 %) – дотримуються вимоги розділів Державного стандарту догляду вдома: загальні підходи щодо організації та надання соціальної послуги догляду вдома; визначення індивідуальних потреб; складання індивідуального плану надання соціальної послуги догляду вдома;

-підписаний у двосторонньому порядку договір на надання соціальної послуги догляду вдома (100 %) - дотримуються вимоги договору про соціальні послуги; строки та терміни надання соціальної послуги відповідають зазначеним у договорі.

Доступність та відкритість:

-наявність приміщень, що відповідають санітарним та протипожежним вимогам (93%) – приміщення у якому працюють працівники відділення соціальної допомоги вдома комунальної установи «Територіальний центр соціального обслуговування м. Вознесенська» відповідає санітарним та протипожежним вимогам. розташування територіального центру є вдалим, він знаходиться в центрі міста зі зручним транспортним сполученням.

Вся зона надання соціальних послуг розташована в одноповерхової  будівлі у окремих кабінетах, що відповідає основним засадам зручності для  відвідувачів та прозорості роботи територіального центру. Сектор

очікування обладнано місцями для сидіння на 5 осіб. При вході до територіального центру міститься пандус, що є необхідним для осіб з обмеженими фізичними можливостями. На всіх дверях розташовані таблички з написом назви кабінету / посадової особи.

-вздовж коридору оформлені стенди з інформацією про порядок надання, умови та зміст соціальної послуги, пам’ятка про Державний стандарт догляду вдома, тарифи на платні соціальні послуги та норми часу, графік прийому громадян, містяться буклети, інформацію розміщено на сайті територіального центру, а також інформація про роботу відділень територіального центру висвітлюється у ЗМІ.

Повага до гідності отримувача соціальної послуги:

-під час проведення внутрішнього моніторингу згідно анкети отримувачі соціальних послуг задоволені роботою соціальних робітників(95,2 %). Працівники територіального центру ввічливо та коректно ставляться до громадян під час здійснення своїх посадових обов’язків, зберігають в таємниці конфіденційну інформацію, отриману в процесі виконання службових обов’язків (п. 2.4 Договору про надання соціальних послуг). Випадків порушення договору не виявлено.

-дотримання принципу конфіденційності (100 %) – працівниками відділення вжиті заходи щодо захисту персональних даних відповідно до вимог Закону України « Про захист персональних даних», конфіденційної інформації щодо отримувачів послуги. Отримувачі соціальної послуги в обов’язковому порядку ознайомлені із заходами щодо дотримання принципу конфіденційності. Соціальні робітники інформують отримувачів соціальної послуги щодо нерозголошення отриманої ними конфіденційної інформації.

Професійність: 

-штатний розпис сформовано відповідно до законодавства з урахуванням спеціалізації;

-наявні затверджені посадові інструкції (100 %) – затверджені посадові інструкції завідувача відділення соціальної допомоги вдома, соціального працівника та соціального робітника. Працівники володіють знаннями й навичками та відповідають кваліфікаційним вимогам, визначеним «Довідником кваліфікаційних характеристик професій працівників. Випуск 80. Соціальні послуги», затвердженим наказом Міністерства соціальної політики України від 14 жовтня 2005 року № 324;

-розроблено інструкції з охорони праці (100 %) - для всіх працівників відділення соціальної допомоги вдома;

-наявність документів про освіту (державного зразка) працівників суб’єкта, що надає соціальну послугу (100 %)- в особових справах працівників містяться документи про освіту (державного зразка);

-наявність особистих медичних книжок надавачів соціальної послуги та проходження обов’язкових медичних оглядів (100 %)- 20 соціальних робітників мають особисті медичні книжки та пройшли обов’язковий медичний огляд;

-всі соціальні робітники, які надають  соціальну послугу  догляду вдома щокварталу забезпечуються засобами сангігієни, канцелярськими товарами, 17 соціальних робітників забезпечено проїзними квитками, 3 - забезпечені велосипедами.

Комісія з оцінки якості соціальних послуг працювала поетапно: збиралися дані та показники щодо надання соціальних послуг установою, проведено анкетування, проаналізовані отримані дані, за результатами були визначені заходи на покращення стану надання соціальних послуг.

Внутрішня оцінка якості надання соціальної послуги догляду вдома визначалася із застосуванням шкали оцінки якісних та кількісних показників якості надання соціальних послуг.

Показники якісні

Від 80% до 100%

(добре)

Від 51% до 79%

(задовільно)

Від 0% до 50%

(незадовільно)

Адресність та індивідуальний підхід

«Добре» 100 %

-

-

Результативність

«Добре» 91,4 %

-

-

Своєчасність

«Добре» 100 %

-

-

Доступність

 «Добре» 93 %

-

-

Повага до гідності отримувача соціальної послуги

«Добре» 95,2 %

-

-

Професійність

«Добре» 100 %

-

-

 

Показники кількісні

Від 0 % до 20%

Від 21 % до 50%

Від 51 % до 100%

Кількість скарг та результат їх розгляду

«Добре» 0%

-

-

Кількість задоволених звернень про отримання соціальної послуги догляду вдома

-

-

«Добре» 90%

Кількість соціальних працівників, які пройшли атестацію

-

-

1

 Оцінка якості соціальних послуг в цілому

 Узагальнений статус

Рекомендації по роботі із суб’єктом, що надає соціальну послугу

«добре»

продовжувати роботу з суб’єктом

«задовільно»

-

«незадовільно»

-

 Згідно шкали оцінки якісних та кількісних показників соціальних послуг, показники відповідають встановленому рівню -“Добре”.

 Заплановані заходи для покращення роботи Комунальної установи «Територіальний центр соціального обслуговування м. Вознесенська»:

- продовжувати роботу щодо виявлення одиноких громадян та осіб з обмеженими фізичними можливостями з метою надання їм необхідної допомоги;

- своєчасно проводити аналіз та обробку індивідуальних планів надання соціальної послуги, забезпечувати оформлення відповідно вимог законодавства;

- продовжувати своєчасно, якісно та в повному обсязі надавати соціальну послугу догляду вдома;

- проводити відповідну роботу з надавачами соціальних послуг щодо підвищення якості соціально обслуговування отримувачів послуг;

- продовжувати дотримуватися вимог, показників забезпечення якості, строків, принципів, встановлених у Державному стандарті догляду вдома;

- продовжувати інформаційно-роз’яснювальну роботу серед мешканців міста з питань роботи відділення соціальної допомоги вдома;

- проводити відповідну роботу, спрямовану на своєчасність та результативність розгляду скарг і звернень отримувачів соціальних послуг щодо надання соціальної послуги;

- в межах фінансової можливості сприяти зміцненню матеріально-технічної бази територіального центру в частині забезпечення соціальних робітників необхідним устаткуванням;

ПОРЯДОК

звільнення від сплати за соціальне обслуговування (надання соціальних послуг) відділеннями Комунальної установи «Територіальний центр соціального обслуговування м. Вознесенська» громадян, які мають рідних, що повинні забезпечити їм догляд і допомогу (далі – Порядок)

1. Загальні положення

Громадяни, які обслуговуються в структурних підрозділах Комунальної установи «Територіальний центр соціального обслуговування м. Вознесенська» (далі – Центр) та мають рідних, які повинні забезпечити їм догляд і допомогу, можуть звільнятися від плати за соціальне обслуговування (надання соціальних послуг) згідно постанови Кабінету Міністрів України від 29.12.09 № 1417 «Деякі питання діяльності територіальних центрів соціального обслуговування (надання соціальних послуг)» (із змінами внесеними згідно постанови Кабінету Міністрів України від 09.06.2010 № 408) в разі, коли такі рідні належать до малозабезпечених і отримують державну соціальну допомогу в установленому законодавством порядку, є особами похилого віку, визнані інвалідами у встановленому порядку, залежні від психоактивних речовин, алкоголю, перебувають у місцях позбавлення волі, в розшуку, безвісно відсутні, визнані недієздатними за рішенням суду чи дієздатність їх обмежена та з інших поважних причин.

2. Порядок звільнення від сплати

Звільнення від сплати може бути проведено повністю або часткове, у випадках приведених нижче.

2.1 Повністю звільняються від сплати за соціальне обслуговування (надання соціальних послуг) в структурних підрозділах Центру громадяни, коли їх рідні, які повинні забезпечити їм догляд і допомогу:

- належать до малозабезпечених і отримують державну соціальну допомогу в установленому законодавством порядку;

- є особами похилого віку;

- визнані інвалідами у встановленому порядку;

- залежні від психоактивних речовин, алкоголю;

- перебувають у місцях позбавлення волі;

- перебувають в розшуку;

- безвісно відсутні;

- визнані недієздатними за рішенням суду чи дієздатність їх обмежена;

- з інших поважних причин.

Необхідні документи:

а) заява (за формою, додаток 1);

б) документи підтверджуючі, що рідні є особами похилого віку ( копія пенсійного посвідчення, копія паспорту, копія свідоцтва про народження та інше) – при потребі;

в) документи підтверджуючі, що рідні малозабезпечені і отримують державну соціальну допомогу в установленому законодавством порядку - при потребі;

г) копія довідки МСЄК про інвалідність - при потребі;

д) довідка від лікаря, що рідні залежні від психоактивних речовин, алкоголю - при потребі;

є) документи підтверджуючі, що рідні перебувають у місцях позбавлення волі - при потребі;

ж) документи підтверджуючі, що рідні перебувають у розшуку - при потребі;

з) документи підтверджуючі, що рідні безвісті зниклі - при потребі;    

і) акт обстеження матеріально – побутових умов проживання (надає Центр).

2.1 Частково звільняються від сплати за соціальне обслуговування (надання соціальних послуг) в відділені соціальної допомоги вдома Центру громадяни, що мають рідних, які повинні забезпечити їм догляд і допомогу за надання послуги: придбання та доставка продовольчих, промислових та господарських товарів 1 раз на тиждень, у разі коли їх сукупний дохід нижчий ніж півтора прожиткових мінімумів для сім'ї.

Необхідні документи:

а)   заява (за формою, додаток 2);

б) довідка про доходи;          

в) довідка про склад сім´ї;            

г) докази фактичної сплати коштів за житлово комунальні послуги;

д) акт обстеження матеріально – побутових умов проживання громадянина з описанням даних про соціальний стан дітей (надає Центр).

У разі подання документів не в повному обсязі або надання недостовірної інформації протягом десяти робочих днів після отримання заяви громадянину надається обґрунтована відповідь.

Громадянин може звернутися повторно з заявою лише після надання документів у повному обсязі.

3. Порядок розгляду заяв громадян про звільнення від сплати за обслуговування

3.1 Заява подається на ім´я міського голови та з резолюцією міського голови адресується до Управління праці та соціального захисту населення.

Управління соціального захисту населення надає доручення Центру для збору необхідних документів.

Повний пакет документів подається на розгляд комісії по розгляду заяв одиноко проживаючих громадян, які отримують соціальні послуги в відділеннях Комунальної установи «Територіальний центр соціального обслуговування м. Вознесенська», що діє при Управлінні праці та соціального захисту населення та потребують повного або часткового звільнення від сплати.

За результатами розгляду комісії Управлінням праці та соціального захисту населення готується проект рішення міської ради або відповіді громадянам у випадках, визначеним цим Порядком.

3.2 Міська рада розглядає справи, щодо повного або часткового звільнення від плати за соціальне обслуговування громадян, що мають рідних, які повинні забезпечити їм догляд і допомогу у відділеннях Центру та виносить відповідне рішення.

3.3 У разі потреби, за вимогою громадянина йому надається витяг з рішення міської ради про звільнення його від сплати за обслуговування.

3.4 Бухгалтером Центру на підставі прийнятого рішення про звільнення здійснюється розрахунок та облік наданих безкоштовних соціальних послуг.

 

  

 

Заява подається на  ім´я  міського голови та з резолюцією міського голови  адресується до Управління праці та соціального захисту населення.
Міська рада розглядає справи, щодо повного або часткового звільнення від плати за соціальне обслуговування громадян, що мають рідних, які повинні  забезпечити їм догляд і допомогу у  відділеннях Центру та виносить відповідне рішення.
У разі потреби, за вимогою громадянина йому надається витяг з рішення міської ради про звільнення  його від сплати за обслуговування.
Бухгалтером Центру на підставі прийнятого рішення про звільнення здійснюється розрахунок та облік наданих безкоштовних соціальних послуг.

Дата: 28.03.2014 / Переглядів: 8528 / Комментарії - 2 шт.

Iм'я -