Про результати моніторингу міграційної служби у місті Вознесенську

Кожна людина має право на отримання якісних адміністративних послуг, які надають підприємства, державні структури та служби у місті Вознесенську. Дієвість та ефективність органів місцевого самоврядування в сучасних умовах залежить саме від розв’язання проблеми забезпечення належного рівня таких послуг.

Саме тому, за ініціативою міського голови В.Д.Лукова, у січні 2015 року була створена робоча група для вивчення проблем та пошуку шляхів їх вирішення у Вознесенському РВ УДМС України у Миколаївській області. Сьогодні ми підведемо підсумки роботи цієї групи.

Предметом моніторингу було визначення:

переліку послуг, які надаються громадянам;

причин наявних черг;

процедур надання послуг;

рівня задоволеності населення наданими послугами.

Румянцева Л.В. створювала належні умови для роботи громадських активістів, залучених до моніторингу. Лілія Василівна активно співпрацювала з робочою групою, надавала всі необхідні роз’яснення щодо процедур отримання послуг, не залишала поза увагою зауваження та пропозиції.

В ході вивчення роботи міграційної служби було виявлено, що за штатним розписом у відділі працює 6 чоловік, які обслуговують близько 60 тис. осіб міста та району, тому фахівці для обробки документів змушені працювати і в позаробочий час, а, інколи, і у вихідні дні. Нажаль, сьогодні держава не може дозволити собі збільшувати чисельність держслужбовців, тому, з метою ефективної організації надання послуг міграційно - паспортних питань, було створено ДП «Документ». За розпорядженням Кабінету Міністрів України ДП «Документ» входить до сфери управління ДМСУ. Утім, громадянин повинен знати, що він має вибір: йти до підрозділу міграційної служби чи скористатися платними послугами ДП «Документ». Під час моніторингу було вказано на відсутність в залі очікування інформаційних карток про надання послуг, зразків заповнення необхідних бланків, інформації, де можна їх придбати, сплатити державне мито. Також було приділено увагу деяким побутовим проблемним питанням.

На сьогодні всі рекомендації робочої групи враховані. В подальшому Виконавчий комітет Вознесенської міської ради буде продовжувати співпрацю з міграційною службою щодо покращення якості послуг, що надаються. Якщо у вас є запитання щодо роботи Вознесенського РВ УДМС України у Миколаївській області, просимо звертатись за телефоном: 4-12-71 (секретар міської ради Торжинська Лариса Михайлівна). Навантаження на відділ не зменшилося, але завдяки перегляду організації роботи та її вдосконалення, систематизації наглядної інформації, робота служби стала більш упорядкованою.

Громадяни мають можливість отримувати необхідну інформацію про роботу та послуги відділу, зразки заповнення бланків на сайті міста в розділі «Послуги міста».    

Серед пріоритетних завдань міграційної служби у 2015 році є налагодження плідної та ефективної співпраці з центром надання адміністративних послуг та виконання розпорядження Кабінету Міністрів України від 16.05.2014 р. №523 «Деякі питання надання адміністративних послуг».

Виконавчий комітет Вознесенської міської ради

Дата: 16.04.2015 / Переглядів: 958 / Комментарії - 0 шт.

Iм'я -