Категорія -> Соціальний захист -> Субсидії
Інструкція про порядок заповнення заяви та декларації для призначення субсидії
Інструкція про порядок заповнення бланку Заяви про призначення житлової субсидії
1. Заяву заповнює особа, на яку відкрито особовий рахунок по сплаті житлово-комунальних послуг за місцем реєстрації (або особа, яка фактично сплачує вартість одержуваних послуг). Особи, які орендують житло, додають до Заяви договір найму (оренди) житла.
2. У правому верхньому куті має бути зазначено назва місцевого управління соціального захисту населення, до якого подається Заява.
3. У заяві зазначаються відомості про особу: прізвище, ім’я по батькові, зареєстроване місце проживання (для орендарів – фактичне місце проживання) із зазначенням адреси житла: поштовий індекс, населений пункт, вулиця, номер будинку, квартири), контактний номер телефону, реквізити паспорта громадянина України (серія, номер, ким і коли виданий), реєстраційний номер облікової картки платника податків (ідентифікаційний номер).
4. У Заяві необхідно підкреслити, на які види послуг призначати субсидію:
- на оплату житлово-комунальних послуг;
- на придбання твердого палива та скрапленого газу (у разі коли житлове приміщення не забезпечується електро-, тепло- або газопостачанням для опалення).
Якщо домогосподарство користується твердим паливом, скрапленим газом та комунальними послугами, необхідно підкреслити все.
5. У Заяві необхідно вказати відомості про житлово-комунальні послуги, якими користується сім’я, зокрема:
1) у графі „Номер особового рахунку” – номер особового рахунку, який міститься у договорі про надання послуг, платіжному документі (квитанції, розрахунковій книжці) на оплату відповідної послуги;
2) у графі „Найменування організації, що надає послуги” – назву організації, що міститься у договорі про надання послуг, платіжному документі (квитанції, розрахунковій книжці) на оплату відповідної послуги;
3) у графі „Примітки” зазначається наявність або відсутність засобів обліку, а саме: „є лічильник”або „немає лічильника”.
6. У Заяві необхідно відмітити чи розглядати питання призначення субсидії комісією, створеною місцевими органами влади, що здійснюється на підставі обстеження умов проживання сім’ї.
Рішення про призначення субсидії комісією приймається у таких випадках:
- заявник є непрацездатною особою, проживає один і бажає отримати субсидію на збільшену площу житла;
- особові рахунки відкриті на особу, яка не зареєстрована;
- у складі сім’ї є особи які зареєстровані але не проживають у житловому приміщенні;
- сім’я протягом 12 місяців перед зверненням здійснила одноразову покупку або оплатила послуги на суму, яка на час купівлі (оплати) перевищує 50 тис гривень.
7. Відомості, зазначені у Заяві, засвідчуються підписом особи, а також зазначається дата заповнення Заяви.
Бланк заяви на отримання житлової субсидії /завантажити/
Інструкція про порядок заповнення бланку Декларації про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії
Декларацію заповнює особа, на яку відкрито особовий рахунок по сплаті житлово-комунальних послуг за місцем реєстрації (або особа, яка фактично сплачує вартість одержуваних послуг.
У правому верхньому куті зазначається назва місцевого управління соціального захисту населення до якого подається Декларація.
У розділі І:
У позиції 1 вказується: прізвище, ім’я по батькові особи, на яку відкрито особовий рахунок по сплаті житлово-комунальних послуг за місцем реєстрації (або особи, яка фактично сплачує вартість одержуваних послуг).
У позиції 2 необхідно зазначити загальну площу житлового приміщення (кв. метрів), кількість поверхів у будинку, а також підкреслити тип будинку: індивідуальний чи багатоквартирний.
У позиції 3 вказуються відомості про всіх осіб, зареєстрованих у житловому приміщенні (або фактично проживаючих – для осіб, які орендують житло і вказані у договорі оренди, або для індивідуальних забудовників, будинки яких не прийняті в експлуатацію), яким нараховується плата за житлово-комунальні послуги із зазначенням прізвища, ім’я по батькові, дати народження, ідентифікаційного номера (за наявності) таких осіб. У графі „Примітки” можливо зазначити, що конкретна особа не проживає і їй не нараховується плата за житлово-комунальні послуги.
У розділі ІІ заповнюються відомості про всі види доходів (заробітна плата, пенсія, допомога, стипендія, грошове забезпечення, аліменти, виплати відповідно до умов цивільно-правового договору, доходи від підприємницької діяльності, здачі майна в оренду, від продажу майна та немайнових прав, сільськогосподарської продукції, дивіденди, тощо) осіб, зареєстрованих у житловому приміщенні (або фактично проживаючих, зазначених у договорі оренди), за попередній календарний рік (12 місяців 2014 року). Дохід може бути вказаний і за попередні три місяці, але при цьому особа має надати довідки про доходи за цей період. У графі „Джерело доходу” – назва установи, організації, підприємства, де отримується дохід.
Звертаємо увагу, що відтепер у Декларації непотрібно вказувати розмір доходу, а зазначається лише вид доходу та найменування організації, де отримано такий дохід, а для фізичних осіб-підприємців – група платника єдиного податку.
У розділі ІІІ вказується інформація про осіб, які здійснили одноразову купівлю майна або оплату послуг протягом 12 місяців перед зверненням за призначенням субсидії на суму, яка на час купівлі (оплати) перевищує 50 тисяч гривень із зазначенням виду, вартості, дати здійснення купівлі (оплати) майна або послуг.
Відомості, зазначені у Декларації, засвідчуються підписом особи, а також зазначається дата заповнення Декларації.
Бланк декларації про доходи і витрати осіб /завантажити/
Як правильно заповнити заяву про призначення житлової субсидії та декларацію про доходи і витрати осіб, які звертаються за призначенням житлової субсидії /завантажити/
З питання призначення житлової субсидії необхідно звернутися до Управління соціального захисту населення Вознесенської міської ради:
- вул. Пушкінська, 3, каб. №1, 2, телефон 4-46-32.
Години прийому:понеділок-четвер з 08.00 до 18.00, без обідньої перерви;
п'ятниця-субота з 08.00 до 16.00, без обідньої перерви.
- вул.Щорса, 3 (на базі комунальної установи «Територіальний центр соціального обслуговування м. Вознесенська»), телефон 3-26-02.
Годони прийому: понеділок-п'ятниця з 08.00 до 17.00, обідня перерва з 12.00 до 13.00.
Документи для призначення субсидії можуть бути надіслані до Управління соціального захисту населення поштою.
Дата: 03.04.2015 / Переглядів: 3964 / Комментарії - 14 шт.
Нельзя ли выделить дополнительный телефонный номер, так как номер 4-46-32 постоянно занят, а по таким погодным условиям не все люди, особенно пожилые, не дойдут за разъяснениями. По телефону горячей линии 4-05-01 отравили на номер, по которому дозвониться невозможно
Можна також телефонувати за номером 3-26-02 (Територіальний центр соціального обслуговування, вул.Щорса,3)
В грудні 2015 року мені була призначена субсидія в розмірі 390,34 грн. В березні 2016 розмір субсидії був перерахований і склав 346,12 грн, але різниця була утримана починаючи з грудня, в результаті чого створилась заборгованість, яку я маю сплатити. Крім того, розмір моєї пенсії та дружини взяли за 2015 рік, а в розрахунку вказали що за 2014. Прошу роз'яснити чому так сталось. Відповідь надати на ел. скриньку bwa07@ukr.net
Мы с женой решыли в этом году оформить субсидию, так-как всвязи с подорожанием электроэнергии, мы зиму не вытянем. На Пушкинской 3 каб.2 нам доли список справок и бумажек которые мы должны принести: из ЖКХ, из РЭСа, из налоговой и ещё и ещё. А мы пенсионеры и неработаем . Почему ж везде тогда пишете ,что нужно написать одно заявление,если это ....не так.
Решила оформить субсидию. Отнесла заявление и декларацию. У меня их не приняли. Дали список справок которые нужно собрать и им предоставить. Почему же везде говорится о том что заполняется только заявление и декларация????????????? Или у нас в городе отдельное государство?
Скаите пожалуйста.можно ли как то в електроном виде узнать о суме назначеной субсидии или нужно только брать роспечатку в соцзащите?