Цілодобове, функціонування сервісу «Пульс податковий напрямок»

Саме з такої тематики був проведений сеанс телефонного зв’язку «Гаряча лінія» начальником Вознесенської ОДПІ ГУ ДФС у Миколаївській області Наталією Манжелей, під час якого вона відповіла на наступні питання:

Що собою представляє сервіс «Пульс»?

Сервіс «Пульс» - це телефонна лінія (044) 284-00-07, за телефоном якої громадяни та суб’єкти господарювання мають можливість повідомити про неправомірні дії або бездіяльність працівників фіскальної служби, про можливі корупційні дії з їхнього боку, а також проблеми, які виникають під час здійснення митного контролю чи митного оформлення товарів і транспортних засобів, що переміщуються через митний кордон України.

Чи можна звертатись на сервіс «Пульс» не називаючи свого прізвища, імята по батькові, а також не повідомляючи місце проживання?

назвати своє прізвище, ім’я, по-батькові (посаду, назву суб’єкта господарювання), місце проживання (адресу юридичної особи) та обов’язково зазначити назву органу ДФС, з яким пов’язана подія, прізвище, ім’я, по-батькові працівника органу ДФС, в роботі якого вбачаються протиправні або корупційні дії, та суть проблеми.

Які терміни розгляду інформації на сервіс «Пульс»

Працівник сервісу повідомляє про результати розгляду невідкладно або протягом 1-3 робочих дні. Якщо інформація потребує додаткового розгляду, то загальний термін її опрацювання не перевищує 15 днів.

                                                                                                        Вознесенська ОДПІ

Дата: 23.03.2015 / Переглядів: 558 / Комментарії - 0 шт.

Iм'я -