Порядок розгляду письмових звернень громадян у Вознесенській міській раді

Розгляд письмових звернень громадян у Вознесенській міській раді здійснюється відповідно до Закону України від 02 жовтня 1996 року №393/96-ВР “Про звернення громадян”, Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

В Законі України "Про звернення громадян" (ст. 3) розкривається зміст понять «пропозиція», «заява», «скарга».

Пропозицією є звернення громадянина, де висловлюється порада, рекомендація щодо діяльності органів   місцевого самоврядування, депутатів усіх рангів, посадових осіб, а також висловлюються думки щодо врегулювання суспільних відносин та умов життя, соціально-культурної та інших сфер діяльності держави і суспільства.

Заява (клопотання) — звернення громадян із проханням про сприяння реалізації закріплених Конституцією та чинним законодавством їх прав та інтересів або повідомлення про порушення чинного законодавства.

Скаргою є звернення з вимогою про поновлення прав і захист законних інтересів громадян, порушених діями, рішеннями державних органів, органів місцевого самоврядування та ін.

Характеризуючи ці види звернень, слід відзначити, що якщо пропозиція (порада, рекомендація щодо діяльності органів державної влади) і заява (про надання житлової площі, виділення земельної ділянки тощо), як правило, не пов'язані з порушенням прав та інтересів громадян, які охороняються законом, то у скарзі завжди вказується на порушення прав або інтересів громадян, які охороняються законом.

 1. Як правильно оформити звернення.

Відповідно до статті 5 Закону України "Про звернення громадян" у зверненні має бути зазначено прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати.

Законом (ст. 8) також визначено перелік звернень, які не підлягають розгляду та вирішенню, це:

- письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором, а також таке, з якого неможливо встановити авторство (анонімне);

- повторні звернення одним і тим же органом від одного і того ж громадянина з одного і того ж питання, якщо перше вирішено по суті;

- звернення осіб, визнаних судом недієздатними.

2. На яку адресу можна подати письмове звернення.

56500 Миколаївська область, м. Вознесенськ, вул. Леніна, 14, Центр надання адміністративних послуг у м. Вознесенську.

Розклад роботи та години прийому Центру надання адміністративних послуг у м.Вознесенську: понеділок - четвер з 08.00 до 17.00, п'ятниця з 08.00 до 16.00.

3. Як потрапити на особистий прийом до міського голови.

Запис громадян на особистий прийом до міського голови проводиться у разі, коли питання, порушене громадянином, не вирішено після особистого прийому заступниками міського голови тощо.

Попередній запис на особистий прийом до міського голови здійснюється в Центрі надання адміністративних послуг у м.Вознесенську понеділок – середа з 08.00 до 17.00

Для довідок за зверненнями громадян Ви можете звернутися до Центру надання адміністративних послуг у м.Вознесенську за телефоном 05134-3-27-09.

Для вирішення пропозицій, заяв і скарг громадян Законом України "Про звернення громадян" встановлені такі терміни:

- не більше одного місяця з дня надходження — такі, що потребують додаткового вивчення і перевірок;

- в інших випадках — невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня, їх отримання державним, громадським органом, підприємством, установою, організацією, які зобов'язані вирішити питання по суті;

- у випадках, коли для вирішенім заяви або скарги необхідно провести спеціальну перевірку, витребувати додаткові матеріали або вжити інших заходів, строки вирішення заяви або скарги можуть бути в порядку винятку продовжені керівником або заступником керівника відповідного органу, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п'яти днів.

 

Дата: 19.02.2014 / Переглядів: 1451 / Комментарії - 0 шт.

Iм'я -