Увага! Функціонує Антикорупційний сервіс Державної фіскальної служби України "Пульс"

Сервіс «Пульс» - гаряча телефонна лінія, за якою по телефону: (044)284-00-07 громадяни та суб’єкти господарювання мають можливість повідомити про неправомірні дії або бездіяльність працівників Державної фіскальної служби України (далі - ДФС), про можливі корупційні дії з їхнього боку, а також проблеми, які виникають під час здійснення митного контролю та митного оформлення товарів та транспортних засобів, що переміщуються через митний кордон України.

Інформація приймається цілодобово.

При наданні інформації бажано назвати своє прізвище, ім’я, по-батькові (посаду, назву суб’єкта господарювання), місце проживання (адресу юридичної особи) та обов’язково зазначити назву органу ДФС, з яким пов’язана подія, коли відбулась подія, прізвище, ім’я, по-батькові працівника органу ДФС, в роботі якого вбачаються протиправні або корупційні дії, та суть проблеми.

Про результати розгляду інформації клієнти повідомляються в режимі Call-back (працівник сервісу повідомляє про результати розгляду) невідкладно або протягом 1-3 робочих днів. Якщо інформація потребує додаткового розгляду, то загальний термін її опрацювання не перевищує 15 днів.

Результати розгляду анонімної інформації не повідомляються.                                                                       

 Надати інформацію можна, здійснивши наступне:

Наберіть номер телефону (044) 284-00-07 

Переведіть стаціонарний телефон у тоновий режим (зазвичай треба натиснути клавішу зірочка)

Натисніть 1

Для надання інформації щодо протиправних дій або бездіяльності працівників органів ДФС, корупційних дій працівників відповідних органів, контрабанди, черг на митних постах та пунктах, щодо інших проблем, які виникають під час здійснення митного контролю та митного оформлення товарів, щодо проблем при реєстрації чи поновленні платником ПДВ чи єдиного податку, щодо проблем при поданні звітності, недоліків у роботі органів ДФС, а саме: некоректне спілкування працівників з клієнтами, щодо отримання довідок, роботи ЦОП, режиму і порядку роботи податкової інспекції тощо

Натисніть 2

Для отримання відповіді з питань оподаткування, державної митної справи, єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та іншого законодавства, контроль за додержанням якого покладено на ДФС, а також щодо роботи Акредитованого центру сертифікації

 

                          

 

 

 

Дата: 27.01.2015 / Переглядів: 662 / Комментарії - 4 шт.

  1. ВОЛОДИМИР

    Ніхто з працівників ДФС ніякої реакції на звернення ГРОМАДЯН не робить ,займаються лише відписками ,якими вводять платників податку вокруг та около, я сам на тім переконався.Я вже в 2014р.виявив порушення з нарахування і виплати орендної плати за аренду зем.ділянок фізичним особам з 2009р,надав конкретні виявлені порушення і замість того працівникм ДФС у Тернопільській області,виправити становище займаються відписками, а там в порушеннях людям пайовикам недоплачені гроші.


Iм'я -