English Teachers Leadership club

  Немає такої людини, яка була б неспроможною
у значній мірі розвинути свої здібності лідера за умови
активізації своєї мисленнєвої діяльності щодо проблеми
лідерства та набуття певного досвіду на практиці.
Лорд Слім

 

Виховання лідерів – процес не стихійний, його треба організувати, і зробити це необхідно ще у період навчання дітей у школі. Справжні лідери, в яких надзвичайно гостро відчувається потреба у сьогоднішньому суспільстві, мають здібності долати труднощі, вміють ризикувати для досягнення мети. Лідер відчуває себе незалежним, він здатний легко адаптуватися до нових умов, тверезо оцінювати не тільки свої досягнення, але й невдачі, знаходити оригінальні рішення в нестандартних ситуаціях. А чи готові сьогодні наші педагоги виховувати лідерів: незалежних, конкурентоспроможних, компетентних? Однозначну відповідь дати нелегко, адже лідера може виховати тільки сильний лідер, особистість, яка володіє сучасними педагогічними прийомами й методами навчання та виховання, має сильний характер, розвинутий інтелект.

З метою створення умов для розкриття у молодих педагогів  лідерських якостей, активної громадянської позиції, формування необхідної соціокультурної та полікультурної компетентності з 2014-2015 н.р. для молодих учителів англійської мови шкіл міста започатковано роботу нового методичного підрозділу «Клубу лідерів». Очолює роботу клубу досвідчений учитель гімназії №1 Карпікова Л.О. Вона вже пройшла навчання при Корпусі Миру США за програмою лідерства і отримала сертифікат тренера.

16 жовтня 2014 року відбулося перше засідання клубу. Мета заняття – сформувати у молодих учителів англійської мови практичні вміння щодо організації на уроці не тільки активної мовленнєвої діяльності учнів, а й уміння майстерно формувати  в школярів навички вільно орієнтуватися  в іншомовному середовищі, розвивати особистісні якості, формувати емоційну  витривалість у складних  життєвих ситуацій.

Програма заняття мала професійно-прикладний характер. Учителі, активно спілкуючись англійською мовою, визначали основні якості лідера, характеризували його життєві звички. Під час засідання клубу вчителі переглядали автентичне відео, брали участь у тренінгу, вирішуючи систему взаємопов’язаних між собою творчих завдань, ділових ігор, у ході яких моделювали різноманітні ситуації, висловлювали власну та колективну точки зору. До активної роботи долучився волонтер Корпусу Миру США Девін Карп, з яким із задоволенням поспілкувалися молоді фахівці.

Сподіваємося, що такі заняття допоможуть нашим педагогом відкрити в собі нові якості, відчути нові сили, впевненість у своїх діях, наполегливість у досягненні поставленої мета. А мета у нас одна – зростити покоління лідерів, високоморальних, здатних генерувати нові прогресивні ідеї, віднаходити механізми їх вирішення, творити майбутнє на принципах гуманізму і демократії.

Шишкіна О.І., методист МНМЦ

Дата: 17.10.2014 / Переглядів: 906 / Комментарії - 0 шт.

Iм'я -