Категорія -> Житлово-комунальне господарство -> Асоціація "Центр"
Асоціація "Центр"
Керівник: Руда Тетяна Володимирівна
Адреса: 56500, Миколаївська обл., м. Вознесенськ, вул. Синякова, 5 "а"
Телефон: (05134) 4-21-28
Режим роботи Асоціації «Центр»
Початок роботи - 7.30
Кінець роботи - 16.30
П'ятниця - 8.00 - 16.00
Субота - 8.00 - 12.00
Неділя - 8.00 - 12.00
Послуги, які надаються населенню Асоціацією «Центр»
- Приймання комунальних платежів від населення.
- Звіряння та заміна абонентських книжок.
- Приймання комунальних платежів на дому у хворих та немічних абонентів.
Асоціація «Центр» створена 6 березня 2000 року з метою поліпшення умов обслуговування споживачів комунальних послуг шляхом створення єдиного центру по обміну інформацією, збору платежів та врегульованого їх розподілу.
Головними цілями створення асоціації є:
- ліпшення умов та якості обслуговування споживачів комунальних послуг, шляхом єдиного центру по збору платежів та врегульованого їх розподілу;
- забезпечення погашення заборгованості населення за раніше одержані комунальні послуги та регулярного одержання платежів за поточні періоди;
- захист інтересів учасників Асоціації "Центр" в державних органах, судах різних інстанцій;
- спрощення системи збору платежів;
- взаємодія Асоціації "Центр" з комунальними підприємствами, судом, виконавчою службою та населенням міста;
- спрощення претензійно-позовної роботи для підприємств - надавачів послуг (надання юридичних послуг Асоціацією "Центр";
- надання інформацій підприємствам надавачам послуг про скарги та звернення громадян, щодо якості надання житлово-комунальних послуг
Підприємства - надавачі послуг делегують Асоціації повноваження по:
- збору і прийому поточних платежів від абонентів;
- стягнення заборгованості з боржників;
- проведення роз'яснювальної роботи серед населення про вартість, кількість, якість ЖКП;
- складанню договорів на надання ЖКП;
- претензійно - позовній роботі з боржниками;
- зняття показання приладів обліку води;
- інвентаризація присадибних ділянок громадян з метою нарахування оплати за їх полив
Обов'язки контролера асоціації «Центр»
При відвідуванні абонента контролер зобов'язаний:
- доводити до відому абонента інформацію про стан його заборгованності перед комунальними службами;
- знімати показання водомірів та передавати дані в комунальні служби, які займаються водозабезпеченням населення та очисткою каналізаційних стоків, для нарахування місячних платежів;
- при додатковій установці приладу обліку води складають акт;
- перевіряти технічний стан водомірних вузлів(пошкодження та наявність пломб);
- перевіряти стан зливного бачка і в разі течі скласти відповідний акт;
- складати угоди про надання послуг між комунальними підприємствами та абонентами;
- складати акти про зміни, що склалися в складі сім'ї, а також зміни при впорядкуванні житла;
- проводити в приватному секторі інвентаризацію поливних земель для нарахування плати за полив (в період з 1 квітня по 1 жовтня зі складанням актів для передачі в службу водозабезпечення);
- обстежувати та складати акти про наявність домашніх тварин та птиці;
- приймати плату за комунальні послуги;
- інформувати комунальні служби про скарги за неякісне обслуговування, що надходять від абонентів.
Розміщення абонентських відділів Асоціації «Центр»
Назва абонентських відділів |
№ кабінетів |
Абонентський відділ КП «Санітарна очистка міста» |
2 |
Абонентський відділ КП «Водопостачання м.Вознесенська» |
2 |
Абонентський відділ ПАТ «Миколаївобленерго» |
4 |
Абонентський відділ від ТОВ «Біологічні очисні споруди» |
7 |
Каса по прийому платежів |
6 |
Приймальня |
1 |
Дата: 06.06.2013 / Переглядів: 4311 / Комментарії - 2 шт.