Асоціація "Центр"

Керівник: Руда Тетяна Володимирівна

Адреса: 56500, Миколаївська обл., м. Вознесенськ, вул. Синякова, 5 "а"

Телефон: (05134) 4-21-28

Режим роботи Асоціації «Центр»

Початок роботи - 7.30

Кінець роботи - 16.30

П'ятниця - 8.00 - 16.00

Субота - 8.00 - 12.00

Неділя - 8.00 - 12.00

Послуги, які надаються населенню Асоціацією «Центр»

  1. Приймання комунальних платежів від населення.
  2. Звіряння та заміна абонентських книжок.
  3. Приймання комунальних платежів на дому у хворих та немічних абонентів.

Асоціація «Центр» створена 6 березня 2000 року з метою поліпшення умов обслуговування споживачів комунальних послуг шляхом створення єдиного центру по обміну інформацією, збору платежів та врегульованого їх розподілу.

Головними цілями створення асоціації є:

  • ліпшення умов та якості обслуговування споживачів комунальних послуг, шляхом єдиного центру по збору платежів та врегульованого їх розподілу;
  • забезпечення погашення заборгованості населення за раніше одержані комунальні послуги та регулярного одержання платежів за поточні періоди;
  • захист інтересів учасників Асоціації "Центр" в державних органах, судах різних інстанцій;
  • спрощення системи збору платежів;
  • взаємодія Асоціації "Центр" з комунальними підприємствами, судом, виконавчою службою та населенням міста;
  • спрощення претензійно-позовної роботи для підприємств - надавачів послуг (надання юридичних послуг Асоціацією "Центр";
  • надання інформацій підприємствам надавачам послуг про скарги та звернення громадян, щодо якості надання житлово-комунальних послуг

Підприємства - надавачі послуг делегують Асоціації повноваження по:

  • збору і прийому поточних платежів від абонентів;
  • стягнення заборгованості з боржників;
  • проведення роз'яснювальної роботи серед населення про вартість, кількість, якість ЖКП;
  • складанню договорів на надання ЖКП;
  • претензійно - позовній роботі з боржниками;
  • зняття показання приладів обліку води;
  • інвентаризація присадибних ділянок громадян з метою нарахування оплати за їх полив

Обов'язки контролера асоціації «Центр»

При відвідуванні абонента контролер зобов'язаний:

  • доводити до відому абонента інформацію про стан його заборгованності перед комунальними службами;
  • знімати показання водомірів та передавати дані в комунальні служби, які займаються водозабезпеченням населення та очисткою каналізаційних стоків, для нарахування місячних платежів;
  • при додатковій установці приладу обліку води складають акт;
  • перевіряти технічний стан водомірних вузлів(пошкодження та наявність пломб);
  • перевіряти стан зливного бачка і в разі течі скласти відповідний акт;
  • складати угоди про надання послуг між комунальними підприємствами та абонентами;
  • складати акти про зміни, що склалися в складі сім'ї, а також зміни при впорядкуванні житла;
  • проводити в приватному секторі інвентаризацію поливних земель для нарахування плати за полив (в період з 1 квітня по 1 жовтня зі складанням актів для передачі в службу водозабезпечення);
  • обстежувати та складати акти про наявність домашніх тварин та птиці;
  • приймати плату за комунальні послуги;
  • інформувати комунальні служби про скарги за неякісне обслуговування, що надходять від абонентів.

Розміщення абонентських відділів Асоціації «Центр»

Назва абонентських відділів

№ кабінетів

Абонентський відділ КП «Санітарна очистка міста»

2

Абонентський відділ КП «Водопостачання м.Вознесенська»

2

Абонентський відділ ПАТ «Миколаївобленерго»

4

Абонентський відділ від ТОВ «Біологічні очисні споруди»

7

Каса по прийому платежів

6

Приймальня

1

Дата: 06.06.2013 / Переглядів: 4311 / Комментарії - 2 шт.

Iм'я -